-
Zákazníci - zaobchádzať opatrne
Výber správnej kuriérskej služby je zásadný pre akýkoľvek väčší, menší alebo začínajúci online obchod. Aby boli zákazníci spokojní, musí kuriérska služba s online obchodom úzko…
-
Zásielkovňa - Ministerstvo logistiky
Súčasná situácia priniesla množstvo zmien v spotrebiteľskom správaní. Online nakupovanie sa stalo často jedinou možnosťou, ako nakupovať niektoré druhy tovaru či služieb.…
-
Automatizácia v Google Ads
V tejto sérii článkov o automatizácii sme riešili automatizáciu vo všeobecnosti a taktiež sme spomenuli konkrétne nástroje, ktoré vám s ňou môžu pomôcť. V tomto článku sa budeme…
-
Na stupnici od 0 do 9 – aké dobré je vaše vyhľadávanie?
Kedy ste naposledy riešili efektivitu svojho vyhľadávania? Mnohí sa mu nevenujú vôbec. Zákazníci, ktorí použijú vyhľadávanie však nakupujú až päťkrát častejšie. Je to tak preto,…
-
Ako efektívne pracovať s produktovými porovnávačmi
Stále častejšie sa stretávame s e‑shopmi, ktoré nevenujú optimalizácii inzercie na produktových porovnávačoch žiaden čas navyše. Drvivá väčšina e‑shopárov v Českej…
-
Ako si získať maďarského zákazníka?
Poznanie zákazníka a jeho potrieb je základný kľúč k vášmu úspechu a dôveryhodnosti. O našom južnom susedovi možno stále hovoriť ako o krajine s potenciálom výrazného rastu e&…
-
Daktela: Ministerstvo zákazníckej podpory
Správna komunikácia so zákazníkmi je alfou a omegou každého úspešného e‑shopu. Bez automatickej komunikačnej platformy nie je dnes možné mať prehľad nad všetkými rozhovormi,…
-
Chcete mobilnú aplikáciu? Tu sú dôvody, prečo by ste sa do toho nemali púšťať
Tiež si myslíte, že jednoducho vyviniete vlastnú mobilnú aplikáciu a oslovíte veľké množstvo užívateľov, zarobíte kopu peňazí a preslávite sa? No, dnes by som teda skúsil rozobrať…