späť na články

Daktela: Ministerstvo zákazníckej podpory

Daktela: Ministerstvo zákazníckej podpory

Rýchle zhrnutie: Správna komunikácia so zákazníkmi je alfou a omegou každého úspešného e-shopu. Bez automatickej komunikačnej platformy nie je dnes možné mať prehľad nad všetkými rozhovormi, zaslanými emailami alebo správami na chate.


Ľahko sa môže stať, že email spadne do spamu alebo že sa zákazník na linku e-shopu nedovolá a výsledkom je strata zákazky alebo nevybavená objednávka. So správnym automatickým komunikačným systémom bude rásť akýkoľvek e-shop a spokojní zákazníci sa budú radi vracať nakupovať.

3 odporúčania od Daktely:

Majte akúkoľvek komunikáciu prehľadne na jednom mieste

Systém Daktela ponúka omnichannel riešenie, ktoré umožňuje spracovávať viac komunikačných kanálov na jednej platforme. Teda telefónne hovory, emaily, WebChat, SMS a vybrané sociálne siete.

Výhodou je tiež možnosť integrácie s internými systémami, ktoré váš e-shop už využíva, napríklad s najväčším e-shopovým riešením Shoptet, Presta Shop, Oxyshop, ale tiež napríklad s Microsoft Dynamics a ďalšími. Omnichannel riešenie zaistí, že všetka komunikácia so zákazníkmi sa odohráva v rámci jednej aplikácie, čo umožňuje ľahšiu orientáciu v požiadavkách zákazníkov, pretože máte k dispozícii všetky dáta pre kontrolu samotnej prevádzky.

Komunikujte čo najrýchlejšie, zákazník nečaká

V dnešnej dobe, keď sa obchod a predaj presúva pomaly z kamenných pobočiek do online priestoru, je potrebné pripraviť sa na to, že zákazník si môže v priebehu pár minút vybrať, v ktorom e-shope nakúpi.

Sofistikovaný automatický systém vždy vyrieši všetky požiadavky zákazníkov spoľahlivejšie a rýchlejšie ako brigádnička (bez základných informácií) na zákazníckej linke.

Kúpte si bezchybné automatické callcentrum na mieru

Operátori na vašej zákazníckej linke môžu byť veľmi skúsení a šikovní, napriek tomu môžu chybovať, zabúdať alebo nepresne odpovedať. Pokiaľ budú mať podporu automatického komunikačného systému, ktorý im napríklad zobrazí dôležité informácie o zákazníkovi, s ktorým hovoria, napríklad históriu jeho nákupov, vybavia danú požiadavku vždy rýchlejšie a správne.

Automatický systém Daktela vám navyše umožní zaobstarať si pomocou jednotlivých modulov presne to, čo práve teraz potrebujete pre komunikáciu s vlastnými zákazníkmi.

Čo Daktela prináša do projektu Upterdam?


Viac ako 15 rokov skúseností zo správy komunikácie a callcentrového trhu, tím šikovných odborníkov a schopnosť pomáhať rozvíjať malé projekty až do podoby lídrov na trhu.

V čom je Daktela najlepšia na trhu a v čom ich služby pomáhajú e-shopom? 

Daktela umožňuje malým aj veľkým e-shopom efektívne komunikovať s ich zákazníkmi. Jednoducho spravovať všetko na jednom mieste, vďaka prepojeniu komunikácie so zákazníkmi s napríklad účtovnými programami má management daného e-shopu k dispozícii prakticky ihneď informácie o konkrétnom zákazníkovi, ako často nakupuje, aký sortiment, aká je jeho platobná morálka, či zakúpené produkty príliš často nereklamuje atď. 

V Daktele dokážeme každému e-shopu pripraviť konkrétnu komunikačnú platformu skutočne na mieru. Urobíme analýzu toho, ako so zákazníkmi komunikuje, nájdeme slabé miesta a pomôžeme nastaviť nový systém, ktorý ušetrí čas pracovníkom e-shopu i nakupujúcim.

Na záver jeden FUN FACT

Viete, že sme v minulom covidovom roku urobili viac ako 300 video prezentácií s našimi zákazníkmi z pohodlia domova v pyžame alebo teplákoch?


Páčil sa vám článok?
Zdieľajte.