-
Časté vrátenie tovaru je hotové peklo. Takto ho znížite
Vracajú vám zákazníci často tovar? Možno robíte jednu z týchto chýb. Zistite, ako vylepšiť pozitívny zážitok z nakupovania a znížiť percento vráteného tovaru.
-
ChatGPT: Spása alebo skaza? Ako funguje a 47 využití
Hľadáte nový level, kam posunúť svoj marketing? ChatGPT je špičkový jazykový model vyvinutý firmou OpenAI (prihlásiť do nástroja sa môžete zadarmo tu), ktorý vám môže uľahčiť…
-
Marža v e‑commerce – Netlačte na objem, kľúčový je zisk
Sledujete tržby a tešíte sa z rastu? Kvantita nie je všetko. Kritickým ukazovateľom úspešného podnikania je ziskovosť. Viete, aký je rozdiel medzi hrubou maržou a prirážkou a čo…
-
Remarketing a retargeting. Záchranné koleso e‑shopov
Reklama hrá rozhodujúcu úlohu pri prinášaní ľudí na web. Tí však nie sú pripravení nakúpiť hneď na prvýkrát. Čo s tým? Práve vtedy nastupuje na scénu remarketing alebo retargeting…
-
5 hriechov, ktoré e‑shopy pri Facebook reklame ignorujú
Získať skokové výsledky z Facebook reklamy v priebehu pár dní nie je nemožné. Už na začiatku spolupráce si v „zdedených” kampaniach po predošlom správcovi všímame najčastejšie…
-
Vyšplhajte sa na vrchol vyhľadávania so SEO
Kvalitné SEO je optimalizácia s dlhodobým dopadom na návštevnosť webu. Google hodnotí stránky na základe stoviek faktorov, ktoré neustále aktualizuje. Ak však poznáte aktuálny…