-
Rozhodujte sa na základe aktuálnych informácií
V dnešnej dobe mnoho firiem trápi neistota. Ako si na tom stojí naša firma? O koľko sa zmenili tržby a ako sa odchyľujú od plánu? Ako sa vyvíjajú mzdové náklady? Aký je objem…
-
E-mail marketing pre e‑shop
Máte úspešné online podnikanie a uvažujete nad e‑mail marketingom? Výborne, robíte dobre. Je to jedna z najefektívnejších foriem online marketingu, ktorá dokáže budovať…
-
Ako vybrať vhodné riešenie pre e‑shop
Základom úspešného fungovania e‑shopu je práca s dátami. V predchádzajúcom príspevku "Vybudujte e‑shop na pevných základoch" sme vám predstavili, ako dáta šikovne…
-
Polovica v knihách, desatina v móde. Ako ľudia nakupujú cez vyhľadávanie vo vašom segmente?
Vyhľadávanie používa v priemere pätina návštevníkov e‑shopov. Medzi segmentmi existujú dramatické rozdiely. Dôvodom je odlišný zámer zákazníka, spôsob pomenovania produktov…
-
4 osvedčené postupy pre prieskum spokojnosti
Spokojnosť zákazníkov je jednou z mála pák, ktoré majú malé firmy na to, aby sa odlíšili na veľmi konkurenčných trhoch. Zvyčajne vyhráva ten, s kým majú zákazníci najlepšiu…
-
Grafické trendy v roku 2021
Ak ste si mysleli, že pandémia na trendy v dizajne nemala žiaden dosah, mýlite sa. Online svet počas pandémie naberá na obrátkach. E-shopy, komunikačné kanály či voľnočasové…
-
Vybudujte e‑shop na pevných základoch
Každé online podnikanie potrebuje pre svoj úspech a dlhodobý rozvoj stabilný základ. Takouto základňou je informačný systém, kde sú uložené všetky dáta a ktorý zaisťuje precízny…
-
Ako zvýšiť zisk e‑shopu?
Na online trhu denne pribúda množstvo nových e‑shopov, no iba máloktoré dokážu časom preraziť. Existuje niekoľko dôležitých bodov, ktoré by mal každý úspešný e‑shop…