Zásielkovňa - Ministerstvo logistiky

Súčasná situácia priniesla množstvo zmien v spotrebiteľskom správaní. Online nakupovanie sa stalo často jedinou možnosťou, ako nakupovať niektoré druhy tovaru či služieb. Spotrebitelia tak vymenili túlanie sa po obchodoch za kliknutie na webové stránky vašich e‑shopov. Vo všeobecnosti pandémia pomohla e‑commerce segmentu najmä z dlhodobého hľadiska. Na internete začali nakupovať aj ľudia, ktorí tam doteraz nenakupovali. A ľudia, ktorí nakupovali aj predtým, začali nakupovať častejšie.


3 odporúčania od Zásielkovne pre e-shopy v momentálnej situácii:

Budujte si vzťah so zákazníkmi

Počúvajte svojich zákazníkov a ponúknite im to, čo chcú. V akejkoľvek situácii je potrebné ihneď zareagovať a flexibilne komunikovať vaše riešenia a záujem o aktuálne potreby svojej cieľovej skupiny. Zvážte všetky možnosti, ktoré by jej ešte viac spríjemnili nakupovanie tovaru na vašom e-shope. Pre spokojnosť vašich zákazníkov je dôležité poznať trh aj z pohľadu logistiky, aby ste im vedeli poskytnúť tie najrýchlejšie, najlacnejšie a najdostupnejšie riešenia doručovania tovaru. Ponúknite im preto v košíku také možnosti dopravy, ktoré sú pre nich výhodné, komfortné a prispôsobené ich potrebám a tomu, čo žiadajú. Kvalita a možnosť výberu doručenia tovaru podľa zákazníkových preferencií je dôležitým krokom v jeho nákupnom rozhodovaní.

Sledujte svoju konkurenciu a využívajte nové technológie

Snažte sa robiť veci inak v porovnaní s vašou konkurenciou. Monitorujte si, ako reaguje na zmeny a ako sa prispôsobuje aktuálnym podmienkam. Aby ste mohli byť konkurencieschopní, mali by ste vsadiť na inovácie a technologické riešenia, ktoré vás od nej odlíšia. Zamerajte sa na také služby, ktoré zodpovedajú aktuálnym zákazníckym preferenciám a vyšším nárokom na online nakupovanie. Zákazníci sú dnes technicky zdatnejší, ako tomu bolo v minulosti, a očakávajú za svoje peniaze vyššiu hodnotu a kvalitnejšie služby. Zamerajte preto svoju pozornosť na logistické riešenia, ktoré poskytnú spoľahlivé doručovateľské služby aj v čase zvýšeného toku zásielok alebo sprísnených bezpečnostných opatrení.

Nemajte strach expandovať do zahraničia

Uspieť na zahraničnom trhu nemusí byť vôbec také zložité, ako by sa mohlo zdať. V dnešnom digitálnom svete je to naopak veľmi jednoduché a často len na „pár kliknutí”. Za minimálne náklady môžete svoj tovar doručovať už takmer do celého sveta – stačia vám k tomu len kvalitné služby logistickej spoločnosti. Zásielkovňa ponúka doručovanie tovaru cez 60 partnerských prepravcov, a to až do 30 krajín sveta. Váš e-shop tak nemusia brzdiť už žiadne hranice.

Čo prináša Zásielkovňa do projektu Upterdam?

Dlhoročné skúsenosti z oblasti logistiky, ktorými pomáhame priblížiť efektívne spôsoby doručovania tovaru z e-shopov k ich zákazníkom. Prinášame riešenia, vďaka ktorým môžu e-shopy rásť na e-commerce trhu a veľmi jednoducho expandovať do zahraničia.

V čom je Zásielkovňa najlepšia na trhu a v čom jej služby pomáhajú e-shopom?

Zásielkovňa je inovatívna technologicko- logistická platforma, ktorá mení trh s doručovaním zásielok. Ponúkame lacnejší, rýchlejší a jednoduchší spôsob odosielania tovaru z e-shopov k zákazníkom, a to vďaka našej širokej sieti výdajných a podacích miest, ktorá patrí v strednej Európe k tým  najobľúbenejším. Naše komplexné riešenia doručovania využíva už viac ako 30 000 e-shopov, ktorým zabezpečujeme nízkonákladové a efektívne doručovanie tovaru k zákazníkom. Zároveň si zákazníci s nami volia komfort pri vyzdvihnutí ich zásielok na nimi zvolenom výdajnom mieste a v čase, ktorý im najviac vyhovuje. Aktuálne máme už vyše 6200 výdajných miest, z ktorých je viac ako 1100 len na Slovensku a ďalšie stále pribúdajú. 

Prostredníctvom jedného napojenia získavajú naši e-commerce partneri tiež možnosť expandovať do zahraničia. So Zásielkovňou môžu využiť možnosť doručovania do 30 krajín sveta vrátane USA a Ruska. Pre e-shopy je to veľmi jednoduché, pretože my sa o všetko postaráme – zásielky vyzdvihneme, roztriedime a doručíme či už na výdajné miesta, alebo priamo na adresu zákazníka. E-shopom ponúkame vlastný widget, čo je modul, vďaka ktorému si zákazník po zvolení Zásielkovne vyberá naše výdajné miesto, kam chce zásielku doručiť a vidí všetky potrebné informácie, hlavne dostupnosť. Týmto predchádzame oneskorenému doručeniu alebo iným komplikáciám. Našim partnerom okrem toho zabezpečujeme aj službu spätnej logistiky pre jednoduché vrátenie alebo výmenu tovaru pre ich zákazníkov. 

Na záver 1 fUN FACT zo Zásielkovne:

Prostredníctvom našej aplikácie a jej služby Medzi Nami si môžu odosielať balíky aj fyzické osoby medzi sebou, samozrejme podľa obchodných podmienok, ktoré stanovujú, čo sa smie takýmto spôsobom prepravovať. Aj napriek tomu sú odosielatelia niekedy naozaj vynaliezaví a objavili sa u nás už aj červíky do bio komposterov, hmyz, zásielky s vajíčkami a podobné kuriozity.