Obchodné podmienky

1 VŠEOBECNÉ USTANOVENIA  

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti poskytovateľa služieb, ktorým je spoločnosť Blueweb s.r.o., so sídlom: Štefánikova 13, 010 01 Žilina, IČO: 46 219 765, e-mail: [email protected], tel. č.: 0908164185 (ďalej len „poskytovateľ“), ako aj práva a povinnosti užívateľov služieb poskytovaných podľa týchto VOP (ďalej len „služby“).

      2 ÚVODNÉ USTANOVENIA

      2.1 Poskytovateľ poskytuje užívateľom nasledovné služby:

        2.1.1 konferencia Upterdam, dátum konania: 26. 9. 2024, miesto konania: D1 Center, Senec - odborné podujatie zamerané na zabezpečenie prednášky či série prednášok s diskusiou a pripomienkami poslucháčov (užívateľov), s ohľadom na oblasť vzdelávania v segmente e-commerce (ďalej len „konferencia“);

        2.1.2 videozáznam z konferencie, ktorý bude užívateľom, ktorí si zakúpia účasť na konferencii (ďalej len „videozáznam“), bezplatne sprístupnený prostredníctvom webovej stránky www.upterdam.sk (ďalej len „webová stránka“).

        3 UZATVORENIE ZMLUVY 

        3.1 Poskytovateľ poskytuje užívateľovi služby na základe zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“) a týchto VOP.  

        3.2 Zmluvné strany uzatvárajú zmluvu elektronickou formou spôsobom a na základe podmienok upravených v týchto VOP, a to vyplnením a odoslaním registračného formulára. Registračný formulár odoslaný podľa predchádzajúcej vety tohto bodu predstavuje záväznú objednávku užívateľa na poskytovanie služieb. Okamihom úspešného odoslania registračného formulára dochádza k platnému uzatvoreniu zmluvy. Poskytovateľ odošle potvrdenie objednávky na emailovú adresu užívateľa.

        3.3 Užívateľ sa zaväzuje uviesť v registračnom formulári správne, úplné, pravdivé a aktuálne údaje a písomne oznámiť poskytovateľovi všetky zmeny svojich identifikačných údajov poskytnutých v registračnom formulári.

        3.4 Užívateľ je povinný oboznámiť sa s týmito VOP a Zásadami ochrany osobných údajov pred odoslaním registračného formulára. Aktuálne a účinné znenie VOP a Zásad ochrany osobných údajov je vždy uverejnené na webovej stránke.

        3.5 Odoslaním registračného formulára užívateľ potvrdzuje, že si prečítal, rozumie a v celom rozsahu súhlasí so znením VOP. 

        3.6 Zmluva nadobúda účinnosť v momente, keď je cena za služby pripísaná na bankový účet poskytovateľa uvedený v potvrdení objednávky. Po prijatí platby, či už prostredníctvom online platby kartou alebo bankovým prevodom na účet uvedený v potvrdení objednávky, systém automaticky vygeneruje faktúru a zašle ju na e-mailovú adresu užívateľa. 

        3.7 Uzatvorením zmluvy medzi  poskytovateľom a užívateľom podľa bodu 3.2 tohto článku VOP sa stávajú VOP jej neoddeliteľnou súčasťou a záväzné medzi zmluvnými stranami.

        4 CENA, PLATOBNÉ A DODACIE PODMIENKY                

        4. 1 Konferencia:

        • Cena uvedená v potvrdení objednávky je cena za užívateľom uvádzaný počet účastníkov pre zvolenú konferenciu špecifikovanú v objednávke. Cena konferencie je vždy stanovená podľa aktuálneho cenníka poskytovateľa prístupného na webovej stránke www.upterdam.sk. Poskytovateľ je oprávnený meniť cenník, štruktúru aj výšku cien za poskytované produkty a služby za podmienok uvedených v týchto VOP, a to najmä z dôvodu zmeny termínu alebo miesta konania konferencie alebo z dôvodu zabezpečenia adekvátnej náhrady lektora v prípade indispozície uvádzaného lektora.
        • Po úhrade ceny uvedenej v potvrdení objednávky vystaví poskytovateľ užívateľovi v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z  pridanej hodnoty v platnom znení tzv. riadnu (konečnú) faktúru a zašle ju elektronicky na mailovú adresu uvedenú užívateľom pri jeho registrácii na webovej stránke www.upterdam.sk, s čím užívateľ akceptáciou týchto VOP súhlasí. Úhradou ceny sa rozumie pripísanie finančných prostriedkov na účet poskytovateľa uvedený v objednávke.

        4. 2 Elektronická platba:

        • Užívateľ má možnosť zrealizovať platbu za službu prostredníctvom platobných systémov poskytovateľa umiestnených na internetovom portáli poskytovateľa www.upterdam.sk.
        • Za zaplatenie užívateľom  objednanej služby sa považuje pripísanie finančných prostriedkov na účet poskytovateľa. 
        • Užívateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu v lehote splatnosti uvedenej v potvrdení objednávky.

        5 PRÁVA A POVINNOSTI UŽÍVATEĽA

        5.1 Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že:

        • počas konferencie sa bude riadiť pokynmi a informáciami oznámenými poskytovateľom a nebude rušiť priebeh konferencie, v opačnom prípade je poskytovateľ oprávnený vyzvať užívateľa, aby priestory, v ktorých konferencia prebieha, opustil, a to bez nároku na vrátenie už zaplatenej ceny tejto služby;
        • poskytne poskytovateľovi súčinnosť potrebnú pre riadne zabezpečenie objednanej konferencie;
        • dodržiavať a rešpektovať všetky práva poskytovateľa vo vzťahu k službám zakúpeným od poskytovateľa, najmä, nie však výlučne pokiaľ ide o práva vyplývajúce z ochrany autorských práv a iných práv duševného vlastníctva a pod.

        5.2 Užívateľ sa okamihom registrácie a/alebo začatím užívania služby zaväzuje, že ich bude využívať v súlade s VOP, právnymi predpismi a pokynmi poskytovateľa. Porušenie VOP užívateľom oprávňuje poskytovateľa k okamžitému prerušeniu a/alebo zastaveniu poskytovania produktov a služieb a k zablokovaniu prístupu užívateľa k službám poskytovateľa. Ak bude prístup k službám z dôvodu preukázaného porušenia týchto VOP užívateľovi zablokovaný, končí dňom takéhoto zablokovania prístupu automaticky platnosť a účinnosť zmluvy medzi poskytovateľom a užívateľom, ako aj registrácia jeho konta na webe www.upterdam.sk, pričom nárok poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.

        5.3 Užívateľ sa zaväzuje uviesť pri registrácii na webe www.upterdam.sk spôsobom podľa týchto VOP pravdivé, úplné a presné údaje a tieto aktualizovať pri každej zmene, respektíve preukázateľne oznámiť ich zmenu poskytovateľovi na kontaktné údaje uvedené na stránke. V prípade porušenia tejto povinnosti sú rozhodné údaje posledné zadané do systému užívateľom a užívateľ zodpovedá za škodu tým poskytovateľovi spôsobenú.

        5.4 Užívateľ sa súčasne zaväzuje vyplniť pri objednaní konferencie pre viacerých účastníkov ich registračné údaje spôsobom uvedeným v objednávke, pričom užívateľ v tomto prípade zodpovedá za správnosť týchto údajov, úhradu celkovej ceny takto objednanej služby, ako aj za zákonnosť spracovávania osobných údajov týchto ďalších účastníkov.

        5.5 Užívateľ sa zaväzuje zaplatiť celú cenu za objednané služby poskytovateľa a v prípade potreby je povinný túto skutočnosť preukázať dokladom poskytovateľa, ktorý úhradu potvrdzuje.    

        5.6 Užívateľ má právo požiadať poskytovateľa o vystavenie osvedčenia o absolvovaní konferencie, avšak o osvedčenie musí požiadať najneskôr do jedného mesiaca od jej konania.   

        6 PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA

        6.1 Poskytovateľ sa zaväzuje:

        • umožniť účasť na konferencii užívateľom, ktorí si vstup a účasť na konferencii zakúpia spôsobom podľa týchto VOP;
        • poskytovať užívateľom informácie týkajúce sa konferencie, ako ich aj oboznamovať so zmenami súvisiacimi s objednanými službami,
        • vrátiť užívateľom zaplatenú cenu za neposkytnuté, resp. obdobným náhradným plnením nekompenzované služby.

        6.2 Poskytovateľ je oprávnený vykonávať zmeny služieb a týchto VOP. Zmeny poskytovania produktov a služieb a VOP a dátum účinnosti aktuálneho znenia VOP budú užívateľovi oznámené elektronicky ich zverejnením na internetovom portáli www.upterdam.sk alebo prostredníctvom e-mailovej správy doručenej na elektronickú adresu užívateľa zadanú pri registrácii. 

        6.3 Ak užívateľ najneskôr do štrnásť (14) dní odo dňa zverejnenia/oznámenia o zmenách v poskytovaní služieb a VOP výslovne písomne (poštou na adresu poskytovateľa alebo mailom na adresu [email protected]) nevyjadrí svoj nesúhlas s takýmito zmenami, považujú sa zmeny za odsúhlasené užívateľom a sú voči nemu účinné dňom oznámenej účinnosti zmeny.

        6.4 Užívateľ má právo odstúpiť od zmluvy do štrnástich (14) dní odo dňa doručenia oznámenia o zmenách poskytovaných služieb alebo VOP, a to formou doporučeného listu zaslaného na adresu sídla poskytovateľa. V takomto prípade zmluva zaniká okamihom doručenia písomného oznámenia na adresu poskytovateľa.

        6.5 Poskytovateľ je oprávnený sprístupňovať pri ním poskytovaných službách reklamu v zmysle platných VOP pre uverejňovanie inzercie v periodikách a elektronických médiách poskytovateľa, a to aj reklamu kontextovo cielenú.

        7 ZMENA SLUŽBY KONFERENCIE

          7.1 V prípade, že nastanú okolnosti, ktoré znemožňujú poskytovateľovi zabezpečiť konferenciu, oznámený program konferencie alebo lektora podľa uzavretej zmluvy, je poskytovateľ oprávnený zabezpečiť príslušnú zmenu programu alebo ho v dotknutej časti zrušiť, pričom je povinný oznámiť tieto skutočnosti bez zbytočného odkladu užívateľovi. V prípade zmeny lektora sa oznámenie tejto zmluvy vykoná zverejneným ospravedlnením lektora na internetovom portáli poskytovateľa www.upterdam.sk. Uverejnením ospravedlnenia podľa predchádzajúcej vety sa oznámenie zmeny považuje za splnené.

          7.2 Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť konferenciu v prípade, ak nebol prihlásený minimálny počet účastníkov potrebný pre uskutočnenie konkrétneho vzdelávacieho podujatia.

          7.3 Pri zrušení oznámeného termínu konania konferencie zo strany poskytovateľa a/alebo pri závažnej zmene jej programu má užívateľ právo voľby, či od zmluvy odstúpi alebo sa konferencie zúčastní v náhradnom termíne, resp. so zmeneným programom. Za závažnú zmenu sa nepovažuje zmena miesta realizácie školenia, zmena programu školenia alebo zmena lektora v prípade, že je zabezpečená adekvátna náhrada miesta, programu školenia alebo lektora. Užívateľ je povinný odstúpenie od zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu VOP oznámiť poskytovateľovi písomne na adresu sídla poskytovateľa alebo e-mailom na adresu [email protected], a to najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia príslušnej zmeny. Oznámenie o zmene termínu a/alebo zmene programu bude poskytovateľa užívateľom oznamovať bezodkladne po vyskytnutí sa dôvodu tejto zmeny, a to oznámením s príslušnou zmenou doručeným na posledné zadanú mailovú adresu užívateľa zadanú v systéme. Oznámenie sa považuje za doručené dňom nasledujúcim po jeho odoslaní poskytovateľom.

          8 ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A POPLATKY ZA STORNOVANIE

            8.1 Konferencia:

            • Užívateľ má právo kedykoľvek pred dňom konania konferencie od zmluvy odstúpiť, a to písomným oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia poskytovateľovi alebo osobne v sídle poskytovateľa. Pri odstúpení od zmluvy je užívateľ povinný uhradiť poskytovateľovi poplatok za storno nasledovne:
              • 50 % z celkovej zaplatenej ceny, ak užívateľ odstúpi od zmluvy v období od 7 do 4 pracovných dní pred dátumom konania konferencie,
              • 100 % z celkovej zaplatenej ceny, ak užívateľ odstúpi od zmluvy menej ako 3 pracovné dni pred dátumom konania konferencie,
            • V prípade, že užívateľ alebo osoby, v prospech ktorých bola účasť na konferencii zaplatená, sa konferencie nezúčastní/ia z akéhokoľvek dôvodu, nemá užívateľ nárok na vrátenie ceny za školenie.    

            9 DOBA TRVANIA ZMLUVY  

              9.1 Konferencie:

              • Zmluva medzi poskytovateľom a užívateľom je uzatvorená na dobu určitú do doby dodania objednaného tovaru/služby, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
              • V prípade, že bola zmluva uzatvorená v písomnej podobe, pri výklade ustanovení týkajúcich sa obsahu právneho vzťahu majú individuálne dojednania obsiahnuté v písomnej zmluve odlišné od obsahu týchto VOP prednosť pred týmito podmienkami.
              • Zmluva zaniká v prípadoch stanovených VOP, a to najmä uplynutím doby, na ktorú bola zmluva dojednaná, písomnou dohodou alebo písomným odstúpením od zmluvy.

              10 OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A SPRÍSTUPŇOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV 

                10.1 Užívateľ za účelom registrácie, uzatvorenia zmluvy na dodanie služieb a/alebo tovarov, ich dodania a nevyhnutnej komunikácie poskytuje poskytovateľovi osobné údaje, zásady ochrany ktorých sú obsahom samostatného dokumentu - Zásady ochrany osobných údajov dostupné na (sem dať odkaz na dokument).

                10.2 Poskytovateľ uvedie v zozname účastníkov konferencie meno a priezvisko užívateľa, ktorý mu pri registrácii alebo po nej poskytol súhlas s uverejnením svojich údajov v takomto zozname. Zoznam účastníkov konferencie bude prístupný výlučne ostatným užívateľom v užívateľskej zóne na webovej stránke. Udelený súhlas môže užívateľ kedykoľvek odvolať zaslaním emailu na [email protected].   

                10.3 Poskytovateľ poskytne partnerom konferencie obmedzený prístup k zoznamu účastníkov, v ktorom budú uvedené osobné údaje účastníka v rozsahu meno, priezvisko, spoločnosť, e-mail a telefónne číslo (ďalej len „zoznam“). Prístup partnerov k zoznamu bude obmedzený len na účely prepojenia s účastníkmi a bude časovo limitovaný do 1 týždňa po skončení konferencie. Ak nechcete, aby boli Vaše osobné údaje sprístupnené partnerom konferencie, označte to pri registrácii alebo zašlite poskytovateľovi e-mail na [email protected]

                11 OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI ZA VADY A ZA ŠKODY        

                  11.1 Poskytovateľ prehlasuje, že:

                  • je oprávnený udeľovať súhlas na používanie videozáznamu,
                  • zodpovedá užívateľovi za umožnenie prístupu k plateným službám v rozsahu podľa formy zmluvného vzťahu a týchto VOP.

                  11.2 Zodpovednosť poskytovateľa v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania služieb z dôvodov na strane poskytovateľa je voči užívateľovi obmedzená len na povinnosť poskytovateľa obnoviť ich poskytovanie. Túto povinnosť však poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania služby v súlade s týmito VOP.

                  11.3 Ak poskytovateľ poruší svoju povinnosť podľa týchto VOP, je povinný nahradiť škodu tým spôsobenú užívateľovi, iba vtedy ak škodu spôsobil úmyselným konaním alebo z nedbanlivosti. 

                  11.4 Nahrádza sa iba skutočná škoda. Poskytovateľ nezodpovedá za akýkoľvek ušlý zisk, nepriamu alebo následnú škodu. 

                  11.5 Výška škody, ktorú je poskytovateľ povinný nahradiť užívateľovi, ktorý nie je spotrebiteľ, je maximálne do výšky ceny, ktorú užívateľ zaplatil poskytovateľovi za služby do momentu vzniku škody.     

                  12 LICENČNÉ PODMIENKY

                    12.1 Sprístupnením videozáznamu poskytovateľ udeľuje užívateľovi súhlas na používanie videozáznamu (ďalej len „licencia“) a užívateľ potvrdením týchto VOP vyjadruje súhlas s podmienkami licencie uvedenými nižšie: 

                    12.1.1 Spôsob použitia Diela: Užívateľ je oprávnený videozáznam zobrazovať, otvárať, spúšťať a to všetko len pre svoje vlastné nekomerčné použitie.

                    12.1.2 Rozsah Licencie: Licencia je vecne obmedzená len na vlastné nekomerčné použitie užívateľa a teritoriálne je neobmedzená.

                    12.1.3 Trvanie Licencie: Licencia je udelená na obdobie, počas ktorého je videozáznam dostupný užívateľovi prostredníctvom webovej stránky.

                    12.1.4 Odplatnosť Licencie: Odmena za udelenie licencie je zahrnutá v cene za poskytnuté služby.

                    12.1.5 Licencia je nevýhradná. Poskytovateľ je oprávnený udeliť licenciu akýmkoľvek ďalším osobám.

                    12.1.6 Užívateľ nie je oprávnený vytvárať kópie videozáznamu, vykonávať akékoľvek úpravy videozáznamu, ako aj videozáznam spracovať alebo zahrnúť videozáznam do iného diela, ktoré sa tak môže stať súčasťou nového diela. 

                    12.1.7 Klient nie je oprávnený videozáznam a ani jeho časť, či už v pôvodnej alebo modifikovanej podobe prenajímať, požičiavať, zdieľať alebo inak umožniť tretím osobám jeho použitie bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa. 

                    12.1.8 Licencia neoprávňuje užívateľa k akémukoľvek inému nakladaniu s videozáznamom, než ako je upravené v týchto VOP. 

                    13 OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE SPOTREBITEĽOV

                      13.1 Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do štrnástich (14) dní odo dňa uzavretia Zmluvy (ďalej len „lehota na odstúpenie“). Lehota na odstúpenie sa považuje za zachovanú, ak bolo odstúpenie od zmluvy odoslané poskytovateľovi najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie. Užívateľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u Poskytovateľa v listinnej alebo elektronickej podobe. 

                      13.2 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ak sa poskytovanie služby začalo s výslovným súhlasom užívateľa a užívateľ bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby (t.j. ak došlo k úplnému poskytnutiu Služby). Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s poskytnutím služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa tohto bodu a to prvým využitím služby. 

                      13.3 Po odstúpení od zmluvy je poskytovateľ povinný vrátiť užívateľovi všetky platby, ktoré užívateľ uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy s výnimkou storno poplatku podľa článku 8.1 týchto VOP.  

                      13.4 Platby budú užívateľovi vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa, keď bude poskytovateľovi doručené oznámenie užívateľa o odstúpení od zmluvy. 

                      13.5 Orgánom dozoru a dohľadu nad výkonom podnikateľskej činnosti poskytovateľa je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, so sídlom Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1, Odbor výkonu dozoru, e-mail: [email protected]

                      13.6 Ak užívateľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že poskytovateľ porušil jeho práva, užívateľ má právo obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak poskytovateľ na žiadosť užívateľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania užívateľom, Užívateľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 Zákona alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Príslušným orgánom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi).

                      13.7 Užívateľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu tiež prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov, ktorá je dostupná na tomto odkaze: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

                      14 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA                              

                        14.1 Právne vzťahy medzi poskytovateľom a užívateľom, ktorý nie je spotrebiteľom, neupravené zmluvou alebo týmito VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v znení neskorších predpisov.  

                        14.2 Právne vzťahy medzi poskytovateľom a užívateľom - spotrebiteľom neupravené zmluvou alebo týmito VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Občianskym zákonníkom a  zákonom o ochrane spotrebiteľa. 

                        14.3 Tieto VOP strácajú účinnosť dňom nadobudnutia účinnosti neskorších VOP.

                        14.4 Aktuálne VOP sú zverejnené na internetovom portáli  poskytovateľa www.upterdam.sk a v tlačenej podobe sú k dispozícii na adrese sídla poskytovateľa.

                        14.5 Akékoľvek spory sa budú riešiť pred vecne a miestne príslušným súdom v Slovenskej republike. 

                        Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1. 6. 2024.