- VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti poskytovateľa, ktorým je spoločnosť Blueweb s.r.o., so sídlom: Štefánikova 13, 010 01 Žilina, IČO: 46 219 765 (ďalej len „poskytovateľ“) a zároveň práva a povinnosti užívateľov služieb dodávaných, respektíve poskytovaných im zo strany poskytovateľa a stanovujú podmienky, za ktorých poskytovateľ užívateľom tieto služby poskytuje (ďalej len „služby“).
- ÚVODNÉ USTANOVENIA
- Poskytovateľ poskytuje užívateľom nasledovné služby:
- konferencia Upterdam, dátum konania: 21. 9. 2023, miesto konania: D1 Center, Senec - odborné podujatie zamerané na zabezpečenie prednášky či série prednášok s diskusiou a pripomienkami poslucháčov (užívateľov), s ohľadom na oblasť vzdelávania v segmente e-commerce (ďalej len „konferencia“);
- videozáznam z konferencie, ktorý bude užívateľom, ktorí si zakúpia účasť na konferencii, bezplatne sprístupnený prostredníctvom webovej stránky www.upterdam.sk (ďalej len „videozáznam“).
- PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY
- Poskytovateľ poskytuje užívateľovi služby na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej v súlade s § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení (ďalej len „zmluva“). Zmluva medzi poskytovateľom a užívateľom v takomto prípade vzniká zaplatením kúpnej ceny služby užívateľom v zmysle potvrdenia objednávky (ďalej len „objednávka“), ktoré bude užívateľovi automaticky doručené systémom po vyplnení príslušného objednávkového formulára v profile užívateľa na základe jeho registrácie vykonanej na portáli www.upterdam.sk, a to na jeho e-mailovú adresu zadanú pri registrácii svojho účtu. Po úspešnej úhrade kúpnej ceny (online platba kartou alebo prevodom na bankový účet poskytovateľa uvedený v objednávke v lehote splatnosti tam uvedenej) systém automaticky vystaví tzv. riadnu faktúru, ktorú doručí na e-mailovú adresu užívateľa.
- Uzatvorením zmluvy medzi poskytovateľom a užívateľom podľa bodu 1 tohto článku VOP sa stávajú VOP jej neoddeliteľnou súčasťou a záväzné medzi zmluvnými stranami.
- Užívateľ súhlasí so zasielaním informačných e-mailov, pokiaľ sa neodhlási z tejto doplnkovej služby u poskytovateľa.
4. CENA, PLATOBNÉ A DODACIE PODMIENKY
- Konferencia:
- Cena uvedená v objednávke je cena za užívateľom uvádzaný počet účastníkov pre zvolenú konferenciu špecifikovanú v objednávke. Cena konferencie je vždy stanovená podľa aktuálneho cenníka poskytovateľa prístupného na webovej stránke www.upterdam.sk. Poskytovateľ je oprávnený meniť cenník, štruktúru aj výšku cien za poskytované produkty a služby za podmienok uvedených v týchto VOP, a to najmä z dôvodu zmeny termínu alebo miesta konania konferencie alebo z dôvodu zabezpečenia adekvátnej náhrady lektora v prípade indispozície uvádzaného lektora.
- Po úhrade ceny uvedenej v objednávke vystaví poskytovateľ užívateľovi v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení tzv. riadnu (konečnú) faktúru a zašle ju elektronicky na mailovú adresu uvedenú užívateľom pri jeho registrácii na webovej stránke www.upterdam.sk, s čím užívateľ akceptáciou týchto VOP súhlasí. Úhradou kúpnej ceny sa rozumie pripísanie finančných prostriedkov na účet poskytovateľa uvedený v objednávke.
- Elektronická platba:
- Užívateľ má možnosť zrealizovať platbu za službu prostredníctvom platobných systémov poskytovateľa umiestnených na internetovom portáli poskytovateľa www.upterdam.sk.
- Za zaplatenie užívateľom objednanej služby sa považuje pripísanie finančných prostriedkov na účet poskytovateľa. Poskytovateľ po pripísaní finančných prostriedkov na jeho účet zabezpečí dodanie zaplatenej služby.
- Zároveň poskytovateľ vyhotoví konečnú faktúru v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení a zašle ju užívateľovi spôsobom podľa čl. 3 bod 1 VOP.
- Užívateľ sa zaväzuje riadne a včas zaplatiť cenu uvedenú v objednávke za poskytovanú službu v potvrdení objednávky uvedenej lehote splatnosti.
5. PRÁVA A POVINNOSTI UŽÍVATEĽA
- Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že:
- počas konferencie sa bude riadiť pokynmi a informáciami oznámenými poskytovateľom a nebude rušiť priebeh konferencie, v opačnom prípade je poskytovateľ oprávnený vyzvať užívateľa, aby priestory, v ktorých konferencia prebieha, opustil, a to bez nároku na vrátenie už zaplatenej ceny tejto služby;
- poskytne poskytovateľovi súčinnosť potrebnú pre riadne zabezpečenie objednanej konferencie;
- dodržiavať a rešpektovať všetky práva poskytovateľa vo vzťahu k službám zakúpeným od poskytovateľa, najmä, nie však výlučne pokiaľ ide o práva vyplývajúce z ochrany autorských práv a iných práv duševného vlastníctva a pod.
- Užívateľ sa okamihom registrácie a/alebo začatím užívania služby zaväzuje, že ich bude využívať v súlade s VOP, právnymi predpismi a pokynmi poskytovateľa. Porušenie VOP užívateľom oprávňuje poskytovateľa k okamžitému prerušeniu a/alebo zastaveniu poskytovania produktov a služieb a k zablokovaniu prístupu užívateľa k službám poskytovateľa. Ak bude prístup k službám z dôvodu preukázaného porušenia týchto VOP užívateľovi zablokovaný, končí dňom takéhoto zablokovania prístupu automaticky platnosť a účinnosť zmluvy medzi poskytovateľom a užívateľom, ako aj registrácia jeho konta na webe www.upterdam.sk, pričom nárok poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.
- Užívateľ sa zaväzuje uviesť pri registrácii na webe www.upterdam.sk spôsobom podľa týchto VOP pravdivé, úplné a presné údaje a tieto aktualizovať pri každej zmene, respektíve preukázateľne oznámiť ich zmenu poskytovateľovi na kontaktné údaje uvedené na stránke. V prípade porušenia tejto povinnosti sú rozhodné údaje posledne zadané do systému užívateľom a užívateľ zodpovedá za škodu tým poskytovateľovi spôsobenú.
- Užívateľ sa súčasne zaväzuje vyplniť pri objednaní konferencie pre viacerých účastníkov ich registračné údaje spôsobom uvedeným v objednávke, pričom užívateľ v tomto prípade zodpovedá za správnosť týchto údajov, úhradu celkovej ceny takto objednanej služby, ako aj za zákonnosť spracovávania osobných údajov týchto ďalších účastníkov.
- Užívateľ sa zaväzuje zaplatiť celú cenu za objednané služby poskytovateľa a v prípade potreby je povinný túto skutočnosť preukázať dokladom poskytovateľa, ktorý úhradu potvrdzuje.
- Užívateľ má právo požiadať poskytovateľa o vystavenie osvedčenia o absolvovaní konferencie, avšak o osvedčenie musí požiadať najneskôr do jedného mesiaca od jej konania.
6. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA
- Poskytovateľ sa zaväzuje:
- umožniť účasť na konferencii užívateľom, ktorí si vstup a účasť na konferencii zakúpia spôsobom podľa týchto VOP;
- poskytovať užívateľom informácie týkajúce sa konferencie, ako ich aj oboznamovať so zmenami súvisiacimi s objednanými službami,
- vrátiť užívateľom zaplatenú cenu za neposkytnuté, resp. obdobným náhradným plnením nekompenzované služby.
- Poskytovateľ je oprávnený vykonávať zmeny služieb a týchto VOP. Zmeny poskytovania produktov a služieb a VOP a dátum účinnosti aktuálneho znenia VOP budú užívateľovi oznámené elektronicky ich zverejnením na internetovom portáli www.upterdam.sk alebo prostredníctvom e-mailovej správy doručenej na elektronickú adresu užívateľa zadanú pri registrácii.
- Ak užívateľ najneskôr do štrnásť (14) dní odo dňa zverejnenia/oznámenia o zmenách v poskytovaní služieb a VOP výslovne písomne (poštou na adresu poskytovateľa alebo mailom na adresu privacy@upterdam.sk) nevyjadrí svoj nesúhlas s takýmito zmenami, považujú sa zmeny za odsúhlasené užívateľom a sú voči nemu účinné dňom oznámenej účinnosti zmeny.
- Užívateľ má právo zmluvu s poskytovateľom písomne vypovedať do štrnástich (14) dní odo dňa doručenia oznámenia o zmenách poskytovaných služieb alebo VOP, a to formou doporučeného listu zaslaného na adresu sídla poskytovateľa. V takomto prípade zmluva zaniká okamihom doručenia písomného oznámenia na adresu poskytovateľa.
- Poskytovateľ je oprávnený sprístupňovať pri ním poskytovaných službách reklamu v zmysle platných VOP pre uverejňovanie inzercie v periodikách a elektronických médiách poskytovateľa, a to aj reklamu kontextovo cielenú.
7. ZMENA SLUŽBY KONFERENCIE
- V prípade, že nastanú okolnosti, ktoré znemožňujú poskytovateľovi zabezpečiť konferenciu, oznámený program konferencie alebo lektora podľa uzavretej zmluvy, je poskytovateľ oprávnený zabezpečiť príslušnú zmenu programu alebo ho v dotknutej časti zrušiť, pričom je povinný oznámiť tieto skutočnosti bez zbytočného odkladu užívateľovi. V prípade zmeny lektora sa oznámenie tejto zmluvy vykoná zverejneným ospravedlnením lektora na internetovom portáli poskytovateľa www.upterdam.sk. Uverejnením ospravedlnenia podľa predchádzajúcej vety sa oznámenie zmeny považuje za splnené.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť konferenciu v prípade, ak nebol prihlásený minimálny počet účastníkov potrebný pre uskutočnenie konkrétneho vzdelávacieho podujatia.
- Pri zrušení oznámeného termínu konania konferencie zo strany poskytovateľa a/alebo pri závažnej zmene jej programu má užívateľ právo voľby, či od zmluvy odstúpi alebo sa konferencie zúčastní v náhradnom termíne, resp. so zmeneným programom. Za závažnú zmenu sa nepovažuje zmena miesta realizácie školenia, zmena programu školenia alebo zmena lektora v prípade, že je zabezpečená adekvátna náhrada miesta, programu školenia alebo lektora. Užívateľ je povinný odstúpenie od zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu VOP oznámiť poskytovateľovi písomne na adresu sídla poskytovateľa alebo e-mailom na adresu info@upterdam.sk, a to najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia príslušnej zmeny. Oznámenie o zmene termínu a/alebo zmene programu bude poskytovateľa užívateľom oznamovať bezodkladne po vyskytnutí sa dôvodu tejto zmeny, a to oznámením s príslušnou zmenou doručeným na posledne zadanú mailovú adresu uživateľa zadanú v systéme. Oznámenie sa považuje za doručené dňom nasledujúcim po jeho odoslaní poskyrtovateľom.
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A POPLATKY ZA STORNOVANIE
- Konferencia:
- Užívateľ má právo kedykoľvek pred dňom konania konferencie od zmluvy odstúpiť, a to písomným oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia poskytovateľovi alebo osobne v sídle poskytovateľa. Pri odstúpení od zmluvy je užívateľ povinný uhradiť poskytovateľovi poplatok za stornovanie:
- 50 % zo zaplatenej ceny, ak užívateľ odstúpi od zmluvy v lehote do 7 až 4 pracovné dni pred dňom konania konferencie,
- vo výške 100 % zo zaplatenej ceny ceny, ak užívateľ odstúpi od zmluvy v lehote menej ako 3 pracovné dni pred dňom konania konferencie,
- V prípade, že užívateľ alebo osoby, v prospech ktorých bola účasť na konferencii zaplatená, sa konferencie nezúčastní/ia z akéhokoľvek dôvodu, nemá užívateľ nárok na vrátenie ceny za školenie.
- Užívateľ má právo kedykoľvek pred dňom konania konferencie od zmluvy odstúpiť, a to písomným oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia poskytovateľovi alebo osobne v sídle poskytovateľa. Pri odstúpení od zmluvy je užívateľ povinný uhradiť poskytovateľovi poplatok za stornovanie:
9. DOBA TRVANIA ZMLUVY
- Konferencie:
- Zmluva medzi poskytovateľom a užívateľom je uzatvorená na dobu určitú do doby dodania objednaného tovaru/služby, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
- V prípade, že bola zmluva uzatvorená v písomnej podobe, pri výklade ustanovení týkajúcich sa obsahu právneho vzťahu majú individuálne dojednania obsiahnuté v písomnej zmluve odlišné od obsahu týchto VOP prednosť pred týmito podmienkami.
- Zmluva zaniká v prípadoch stanovených VOP, a to najmä uplynutím doby, na ktorú bola zmluva dojednaná, písomnou dohodou alebo písomným odstúpením od zmluvy.
10. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Užívateľ za účelom registrácie, uzatvorenia zmluvy na dodanie služieb a/alebo tovarov, ich dodania a nevyhnutnej komunikácie poskytuje poskytovateľovi osobné údaje, zásady ochrany ktorých sú obsahom samostatného dokumentu - Zásady ochrany osobných údajov dostupné na (sem dať odkaz na dokument)
11. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI ZA VADY A ZA ŠKODY
- Poskytovateľ prehlasuje, že:
- ním poskytované služby poskytuje bez právnych vád a že je oprávnený poskytovať k nim užívacie práva,
- zodpovedá užívateľovi za umožnenie prístupu k plateným službám v rozsahu podľa formy zmluvného vzťahu a týchto VOP.
2. Zodpovednosť poskytovateľa v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania služieb z dôvodov na strane poskytovateľa je voči užívateľovi obmedzená len na povinnosť poskytovateľa obnoviť ich poskytovanie. Túto povinnosť však poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania služby v súlade s týmito VOP.
12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Právne vzťahy medzi poskytovateľom a užívateľom neupravené VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
- Tieto VOP strácajú účinnosť dňom nadobudnutia účinnosti neskorších VOP.
- Aktuálne VOP sú zverejnené po dobu dvadsaťštyri (24) hodín denne na internetovom portáli poskytovateľa www.upterdam.sk a v tlačenej podobe sú k dispozícii na adrese sídla poskytovateľa.
- Akékoľvek spory sa budú riešiť pred vecne a miestne príslušným súdom v Slovenskej republike. Zároveň akékoľvek reklamácie užívateľov v postavení spotrebiteľov budú vybavované v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z. z. a iných príslušných predpisov. Reklamáciu je potrebné uplatniť písomne na adrese poskytovateľa.
Alternatívne riešenie sporov
- Účelom tohto článku VOP je informovať užívateľa - spotrebiteľa o možnosti a podmienkach alternatívneho riešenia sporov medzi poskytovateľom a užívateľom - spotrebiteľom.
- Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi jeho stranami, t. j. medzi užívateľom - spotrebiteľom a poskytovateľom. Užívateľ - spotrebiteľ môže svoj spor s poskytovateľom riešiť prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov.
- Orgánom (subjektom) alternatívneho riešenia sporov je v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môže užívateľ - spotrebiteľ obrátiť.
- Užívateľ - spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov informovať na: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.
- Užívateľ - spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov – pozri Čl. 14 ods. 1 a 2 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online) (Ú. v. EÚ L 165, 18. 6. 2013).
- Odkaz na platformu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show