Konzultanti
Bez ohľadu na tvoje ciele v e‑commerce, naši odborníci sú tu pre teba, aby ťa podporili na tvojej ceste k dosiahnutiu toho, čo si pre seba plánuješ. Pre zabezpečenie čo najširšieho záberu sme vybrali odborníkov, zameraných na rôzne témy.
Nižšie môžeš vybrať konzultanta, ktorý disponuje know-how práve v oblasti, ktorá ťa zaujíma. Tvoje stretnutie s ním je len pár kliknutí od teba.
Konzultácie sú k dispozícii v čase 10.00 – 18.00
Content marketing
- Ako a prečo tvoriť obsah pre vašu značku.
- Ako vytvoriť obsahovú stratégiu pre vašu značku.
- Ako distribuovať váš obsah pre čo najvyšší dosah.
- Ako dlhodobo vyhodnocovať obsahový marketing.
Právne poradenstvo
- Ochrana spotrebiteľa: nové práva a povinnosti podľa aktuálneho zákona č. 108/2024 z.z. o ochrane spotrebiteľa.
- Nastavenie obchodných podmienok vo vzťahoch B2B a B2C.
- Ochrana osobných údajov – privacy notice, marketing, prenos osobných údajov mimo EÚ.
- Používanie cookies a správne nastavenie cookies bannerov.
- Využívanie AI nástrojov z právneho hľadiska.
- Nastavenie zmlúv pri vývoji softvéru s dodávateľmi.
- Nastavenie zmlúv s dodávateľmi služieb a riziká švarc systému.
Účtovníctvo a dane
- Tvorba edukačného či zábavného obsahu ako podnikanie.
- Autori a ich daňové výhody či hacky. Možnosti ošetrenia odmeňovania spoločníkov firiem či členov tímu ako autorov.
- Ako nastaviť objednávkovo-fakturačný proces v e‑shope.
- Digitálne produkty: predaj do SR, EÚ i tretích krajín a daňové súvislosti.
- Platobné brány/služby účtovníctve (GoPay, Stripe, Paypal a pod)
- Faktúry v e‑shope: čo musíme, čo je možné, čo sa odporúča.
Webová analytika
- Ako vytvoriť analytickú stratégiu a prečo je dôležitá.
- Google Analytics 4, Google Tag Manager
- 4 stupne analytickej vyspelosti - na ktorom je vaša firma?
- Koľko stojí analytika.
- Budúcnosť a výzvy webovej analytiky (server-side, BigQuery, GDPR).
- Ako na efektívny dashboarding.
- Optimalizácia webu - vyťažte zo svojho webu maximum.
E-commerce konzultant
- Ako budovať dôveru medzi e‑shopom a zákazníkom?
- Pomoc pri prepojení e‑shopu s iným systémom.
- Ako správne ťahať dáta zo skladového hospodárstva? Chcete prepojiť e‑shop s kamennou predajňou?
- Uľahčenie nákupu pre vašich zákazníkov.
- Zvýšenie percenta registrovaných objednávok.
- Technické SEO a ako správne nastaviť kategórie pre Google.
Performance marketing
- Ako začať inzerovať na Pinterest a Microsoft ads.
- Ako tvoriť zaujímavé kampane pomocou AI.
- Kedy sa oplatí inzerovať cez DV360.
- Ako škálovať PMAX kampane pre lepší výkon.
Marketplace konzultant
- Pre koho je a nie je Amazon?
- Ako si vybrať správne produkty.
- Ako si to celé spočítať
Leadership a mentoring
- Leadership.
- Biznis mentoring, rady pre podnikanie v e‑commerce.
- Work life balance a ako podnikať s ľahkosťou a nevyhorieť.
- Návrhy na zlepšenie vášho e‑shopu, či už funkcie alebo UX použiteľnosť, e‑commerce poradenstvo.
- Automatizácia procesov pri e‑shope.
- Ako rozbehnúť B2B e‑shop, aké funkcie odporúčame.
SEO konzultant
- Ako si nastaviť SEO stratégiu.
- Ako využiť plný potenciál SEO. Ako tvoriť kvalitný obsah a linkbuilding.
- Ako vyriešiť multijazyčnosť webov. Kombinovať jazyky a krajiny?
- Technické SEO, potencionálne problémy, migrácie.
- Lokálne SEO. Ako byť viditeľný vo vašom okolí.
- B2B SEO: metódy a prístupy.
Biznis development
- Omnichannel komunikácia eshopu v online.
- Digitalizácia B2B komunikácie a obchodu.
- SM / PR / MEDIA pre strategický rozvoj eshopu.
- Komplexné realizácie eshopov na WooCommerce platforme.
Branding a zamestnanecké značky
- Hĺbková analýza marketingového potenciálu značiek v e‑commerce.
- Komplexné budovanie a rozvoj e‑commerce značiek.
- Marketingové a komunikačné e‑commerce stratégie.
- Zavádzanie zamestnaneckej značky (employer brandingu) v e‑commerce.
- Leadership konzultácie a mentoring pre podnikateľov v e‑commerce.