program pre
Hlavný stage
Na hlavnom stage bude prezentovaný jedinečný obsah od popredných e‑commerce expertov a e-shopov. Kapacita je obmedzená a je potrebné mať zakúpený plný konferenčný lístok.
Program
-
8.00 – 9.45
Registrácia účastníkov
-
9.55
Otvorenie konferencie
-
10.00
–
10.35 10.00 – 10.35 panelová diskusiaStratégia pre e‑shopy
V prvej časti Michal vysvetlí, čo je (dobrá) stratégia, ako nám zjednodušuje život a umožňuje rast. Tiež nám predstaví framework Playing to Win. V druhej časti Anastasiia zodpovie otázky o tom, ako prakticky pristupujú ku stratégii v Eyerime.
-
10.35
–
11.15 10.35 – 11.15 prednáškaVšetko, čo ste kedy chceli vedieť o robení brand kampane a nikto vám to nechcel povedať
Ak ste niekedy rozmýšľali nad tým, že by ste radi „posilnili svoj brand”, ale po komunikácii s reklamnými agentúrami ste boli ešte viac zmätení, než na začiatku, táto prednáška je presne pre vás. Radovan, ktorý bol v minulosti creative director v Apple a tiež vymyslel Dedoles škrečky, vám povie ako sa veci majú. Bez zahmlievania. Bez vykrúcania sa. A bez reklamného bullshitu.
-
11.15 – 11.40
Coffee break
-
11.40
–
12.20 11.40 – 12.20 prednáškaAko nastaviť značku pre podporu rastu a zefektívnenie nákladov na komunikáciu?
GoBigname už 11 rokov pomáha majiteľom firiem a CMOs vytvárať alebo optimalizovať značky pri ich raste na zahraničné trhy. Na prednáške získate poznatky a insighty z viac ako 250 branding projektov, ale aj inšpiráciu z konkrétnych case studies našich klientov, ktorí aj vďaka nášmu riešeniu dosahujú vyššie návratnosti investícii do komunikácie.
-
12.20
–
13.05 12.20 – 13.05 prednáškaPrečo by ste mali automatizovať marketing?
Ako zvládnuť mnohonásobné množstvo úloh a nezavaliť svoj marketingový tím po ukončení expanzie? Na vlastnej case study vám vysvetlíme: prečo sú marketingové procesy alfou a omegou stabilizácie, ako efektívne delegovať úlohy, aby bol čas kreatívne tvoriť a ako môže stanovenie kompetencií kompletne zmeniť náladu v tíme.
-
13.05 – 13.55
Lunch break a zábavný kvíz s výhrami #1
Koncom obednej prestávky budeme mať prvý zábavný kvíz cez Kahoot – aj s možnosťou vyhrať hodnotné ceny. Viac o kvízoch
-
13.55
–
14.35 13.55 – 14.35 prednáškaZiskovosť a dobrý cash flow si musíte zaslúžiť – skúsenosti z konzultácií 39 e‑shopov a 300 mil. obratu
Udržať si nohy vo finančnom suchu nemusí byť ani pri vysokých tržbách také samozrejmé. Ján Aštary vám na konkrétnych príbehoch e‑shopárov ukáže, čo všetko treba vo vašom e‑shope nastaviť a aké nástroje použiť, aby vás vaša ziskovosť nepríjemne neprekvapila a cash flow nedobehol.
-
14.35
–
15.20 14.35 – 15.20 panelová diskusiaPraktické tipy pre expanziu na ďalšie trhy
Na čo všetko myslieť a čo (časovo a finančne) očakávať pri expanzii na ďalšie trhy? V tomto praktickom sprievodcovi sa o svoje skúsenosti podelia zástupcovia prepravných spoločností, marketplace, prekladateľských firiem, technických riešení a ďalšie.
-
15.20 – 15.45
Coffee break
-
15.45
–
16.30 15.45 – 16.30 panelová diskusiaTvorba e‑shopu v roku 2023 a ďalej
Trh s e‑commerce riešeniami sa rýchlo rozvíja. Krabicové riešenia začínajú ponúkať služby na mieru a naopak. Ako sa v tom zorientovať a čo si vybrať? Zástupcovia popredných developerských firiem skúsia nájsť konsenzus ako by mal vyzerať ideálny proces tvorby e‑shopu. Vysvetlíme si aj pojmy headless, no-code/low-code a iné. A čo je vlastne „na mieru”.
-
16.30
–
17.15 16.30 – 17.15 panelová diskusiaPanelová diskusia: posledné 3 roky v e‑commerce
Covid. Vojna. Energie. Rýchly rast v desiatkach percent, následne stagnácia či poklesy. Aj to boli posledné 3 roky v e‑commerce. Ako to vnímajú zástupcovia popredných e‑shopov a e‑commerce spoločností? Čo im to dalo a čo sa pri tom naučili? Ako vnímajú aktuálnu situáciu a čo sú ich priority?
-
17.15
–
18.00 17.15 – 18.00 panelová diskusiaDedoles: Ako sú na tom škrečky po resuscitácii?
V panelovej diskusii Pavol Adamčák (Dexfinity) vyspovedá Jána Cifru (CEO), Jaroslava Chrapka (zakladateľa) a Daniela Gašpara (Crowdberry) o turbulentných mesiacoch v Dedolese. Nový biznis model, noví investori a strategické zmeny v riadení marketingu firmy. Príďte si vypočuť, ako riešili kľúčové míľniky príbehu Dedoles jeho hlavní aktéri.
-
18.15
–
18.45 18.15 – 18.45 kvízZábavný kvíz s výhrami #2 – bude sa konať v Expo zóne
Krátku pauzu medzi hlavným programom a afterparty si vyplníme druhým zábavným kvízom cez Kahoot s možnosťou vyhrať hodnotné ceny. Viac o kvízoch
-
19.00
–
2.00 19.00 – 2.00 zábavaAfterparty
Konferenciu zavŕšime v hlavnej sále na afterparty. V oficiálnom programe sa môžete tešiť na ochutnávku Upterdam drinku, degustáciu pív, vín a syrov. Večer vám spríjemnia standup komik, safoxonistka, DJ a v neposlednom rade chutné jedlo a dobré nápoje. Afterparty je iba pre držiteľov plných konferenčných lístkov. Viac o afterparty
* Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.
Expo zóna
Na expo stage bude prezentovaný obsah od našich partnerov. Kapacita je neobmedzená, stačí sa do Expo zóny zaregistrovať. Zaregistrovať sa
Program
-
8.00 – 9.45
Registrácia účastníkov
-
9.55
Otvorenie konferencie
-
10.00
–
10.35 10.00 – 10.35 prednáškaGRiT: Digitalizácia firmy nie je raketová veda. Stačí začať
Digitalizácia firmy je novodobé zaklínadlo. Dá sa pod ňu schovať hromada aktivít, ale veľa firiem si ju nedokáže predstaviť ako niečo konkrétne a zbytočne sa jej bojí. Sme veľmi malí, máme príliš špecifické procesy, nerozumieme tomu a nemáme sa s kým poradiť – to sú najčastejšie argumenty, ktorými sa bránia. Digitalizácia a automatizácia je pritom pre každého a môže vám výrazne uľahčiť rast a znížiť náklady. A začať sa dá aj malými krokmi. Príďte si vypočuť, ako začínala napríklad Pilulka alebo Alza a inšpirujte sa, aké činnosti by ste mohli automatizovať vo vašom e-shope.
-
10.35
–
11.15 10.35 – 11.15 prednáškaTatra banka: Úspech v digitále nestojí len na technológii. Tam to len začína.
Lukáš nám poodhalí, čo sa môžu malé firmy naučiť od tých veľkých. Mať „best in class“ technológie totiž zďaleka nestačí ani v e-commerce, tam to celé len začína. Dozvieme sa, prečo majú inovácie zmysel, prečo nejde len o tie technologické a akú rolu v tom celom zohráva zákaznícka skúsenosť.
-
11.15 – 11.40
Coffee break
-
11.40
–
12.20 11.40 – 12.20 prednáškaKaufland: Ako optimalizovať svoj výkon a začať predávať do zahraničia so službou Kaufland Global Marketplace?
Simona sa s vami podelí o cenné postrehy a techniky, ako vyniknúť na Kaufland Global Marketplace, čo vám umožní odlíšiť sa od konkurencie a zvýšiť svoju výkonnosť pomocou rôznych prístupov. Okrem toho pôjde do detailov a poskytne niekoľko postrehov z našich trhovísk Kaufland.sk na Slovensku, Kaufland.cz v Česku a Kaufland.de v Nemecku, na ktoré môžete bezproblémovo rozšíriť svoj predajný dosah, a to všetko v rámci ekosystému Kaufland Global Marketplace. Ukážeme vám konkrétne kroky a odporúčania, ako s nami začať a ako úspešne predávať a osloviť nové cieľové skupiny.
-
12.20
–
13.05 12.20 – 13.05 prednáškaAbra: Hľadajte informačný systém, ktorý má API, nič iné už dnes nemá zmysel
Čo robí API Flexi jedinečným a na čo je možné ho použiť? Ukážeme si praktické príklady prepojenia, ktoré dokážu ušetriť čas a zvýšiť efektivitu vo vašej firme.
-
13.05 – 14.00
Lunch break a zábavný kvíz s výhrami #1
Koncom obednej prestávky budeme mať prvý zábavný kvíz cez Kahoot – aj s možnosťou vyhrať hodnotné ceny. Viac o kvízoch
-
14.00
–
14.35 14.00 – 14.35 prednáškaServisbal: Ako vytvoriť baliace pracovisko pre kvalitné a rýchle balenie tovaru
Zabaliť a odoslať tovar musí každý e-shop. Samotný obal je ale iba vrchol ľadovca. Rovnako dôležité sú aj procesy, ktoré s tým súvisia. Je to napríklad čas potrebný na zabalenie jednej zásielky a manipulácie s tovarom počas expedície. A mnoho ďalších. Poradíme, ako to všetko zvládnu efektívne a bez boľavého chrbta.
-
14.35
–
15.20 14.35 – 15.20 prednáškaRetino a Skladon: Veľký test logistiky – aktuálny stav a štandard v e-commerce
V najväčšej predvianočnej špičke sme spojili sily a otestovali (vratkovú) logistiku 200 stredných a veľkých e-shopov. Ako títo e-commerce hráči obstáli? Kde je ich logistický štandard, silné a slabé stránky? Od detailov z nákupného košíka cez monitoring prijatých zásielok až po vratkovú problematiku. Príďte zistiť viac a získať inšpiráciu pre vlastné podnikanie.
-
15.20 – 15.45
Coffee break
-
15.45
–
16.45 15.45 – 16.45 prednáškaDaktela a Paradigma: Prínosy AI v zákazníckej podpore – Teória vs. Prax
Fascinujúci svet umelej inteligencie a jej skutočné výhody pre zákaznícku podporu? Pozrieme sa na teoretické koncepty a praktické implementácie AI v oblasti zákazníckej podpory. Ukážeme Vám, ako AI môže zvýšiť efektivitu, zlepšiť zákaznícky zážitok a prispieť k stabilizácií na vašej zákazníckej podpore. Nechajte sa inšpirovať úspešnými prípadmi použitia a objavte budúcnosť zákazníckej podpory s AI. Pridajte sa ku nám a dozviete sa, ako premeniť teóriu na úspešnú prax v zákazníckej podpore.
-
16.45
–
17.20 16.45 – 17.20 prednáškaLevosphere: Bermudský trojuholník e-commercu
90 % e-shopov je vraj predurčených na neúspech, resp. každý druhý do 3 rokov skrachuje. To sú vyjadrenia spájajúce sa s biznisom v e-commerce svete. Prečo sa to deje a čo vie e-shopom pomôcť, aby dokázali udržateľne a dlhodobo rásť? Anka s Naďou nám prinesú pohľad do vnútra e-commerce biznisov a ukážu nám „hinty“ práce s metodológiou Biznis Marketingovej Stratégie™ a marketingovým 5P, ktoré implementovali vo viac ako 200 firmách, vrátane e-commerce.
-
17.20
–
18.00 17.20 – 18.00 prednáškaMATHISON legal: Ako právne nastaviť e-shop tak, aby rástla hodnota značky?
V čase krízy a padnutých valuácií je zásadné vedieť, ako zvyšovať hodnotu značky. Dve právne oblasti sú kľúčové – duševné vlastníctvo k brandu a zmluva s dodávateľom technológie pre e-shop.
-
18.15
–
18.45 18.15 – 18.45 kvízZábavný kvíz s výhrami #2
Pre účastníkov s Expo lístkom skončí deň druhým zábavným kvízom cez Kahoot s možnosťou vyhrať hodnotné ceny. Viac o kvízoch
Poradenská zóna
10.00 – 18.00Súčasťou Expo zóny je aj poradenská zóna, kde 7 expertov z rôznych e‑commerce oblastí bude počas celého dňa k dispozícii na individuálne konzultácie. Viac o poradenskej zóne
Konzultanti