Skráť si čakanie na záznamy vyplnením e-commerce prieskumu a vyhraj vstupenky na Upterdam 2025! Chcem vyhrať

Program

Pripravili sme jedinečný program od popredných expertov, ktorý odpovedá na aktuálne témy a výzvy v e‑commerce.

Hlavný stage

Na hlavnom stage bude prezentovaný jedinečný obsah od popredných e‑commerce expertov a e-shopov. Kapacita je obmedzená a je potrebné mať zakúpenú plnú konferenčnú vstupenku.

Ivan Cingel
Moderátor
Ivan Cingel

COO a e-commerce consultant CreativeSites

Pavol Adamčák
Moderátor
Pavol Adamčák

Founder a CMO Dexfinity

Program

  • 8.00 – 9.30

    Registrácia účastníkov

  • 9.45 – 10.00

    Otvorenie konferencie a organizačné pokyny

  • 10.00

    10.35
    10.00 – 10.35 Prednáška

    Prestaňte predávať produkty a začnite predávať príležitosti

    Počuli ste už o marketingu založenom na príležitosti? Brand momentum je príležitosť pre váš eshop. Nájdite a definujte si vaše brand momentum na propagáciu vašej značky a produktov. Preneste pozornosť z produktu na to, čo sa deje v živote a v prostredí vašich zákazníkov. Využite príležitosti vo váš prospech.

    Anka Sabolová

    Anka Sabolováspoluzakladateľka Levosphere

    Naďa Kacera

    Naďa Kaceraspoluzakladateľka Levosphere

  • 10.35

    11.10
    10.35 – 11.10 Prednáška

    Najväčší objav v marketingu za uplynulých 70 rokov, o ktorom asi neviete

    Kto má vernejších zákazníkov – vy alebo konkurencia? Aké sú rozdiely v ich nákupnom správaní? Je lepšie zvyšovať lojalitu alebo získavať nových zákazníkov? Funguje Paretovo pravidlo aj v marketingu? Existujú lovebrandy? Je lepšie cieliť reklamu na vašich alebo konkurenčných zákazníkov? Prečo nestačí robiť len performance reklamu? Odpovede na všetky tieto aj ďalšie otázky nám dá jeden graf.

    Richard Mareček

    Richard MarečekMarketingový stratég

  • 11.10 – 11.45

    Coffee break

  • 11.45

    12.35
    11.45 – 12.35 Panelovka

    Financovanie e-shopov

    Zástupca finančnej inštitúcie, právnik s know-how o investíciách a 2 známe e-shopy, ktoré si prešli investičnými kolami. V tejto zostave sa budeme rozprávať o tom, kedy uvažovať nad investíciou, ako sa na ňu pripraviť a aké výzvy či príležitosti môžu čakať e-shopy na ceste k finančnému rastu.

    Dalibor Cicman

    Dalibor CicmanCEO GymBeam

    Tomáš Červenka

    Tomáš ČervenkaCEO MTBIKER

    Oliver Majdúch

    Oliver MajdúchCEO MATHISON legal

    Miroslav Koco

    Miroslav KocoProjektový manažér 24pay

  • 12.35

    13.10
    12.35 – 13.10 Prednáška

    Run the CXtra mile

    Urobte pre svojich zákazníkov niečo navyše. "Run the CXtra mile" vám pomôže nadbehnúť vaše procesy a touchpointy na ceste so zákazníkmi, a premeniť ich na svoju neokopírovateľnú výhodu.

    Peter Angelov

    Peter AngelovSenior CX konzultant ui42

  • 13.10 – 14.10

    Lunch break a zábavný kvíz #1

    Koncom obednej prestávky budeme mať prvý zábavný kvíz cez Kahoot.

  • 14.10

    14.45
    14.10 – 14.45 Prednáška

    Inovácie a digitálna transformácia: Budovanie ekosystému pre budúcnosť e-commerce

    Objavte, ako digitálna transformácia a inovácie menia budúcnosť e-commerce a akú kľúčovú rolu v tomto procese zohrávajú moderné banky. Príďte si vypočuť ako prepojenie finančných a nefinančných riešení môže zrýchliť rast vášho podnikania a otvoriť dvere na nové trhy.

    Pavol Bogár

    Pavol Bogárvedúci oddelenia depozitných produktov a akvizícií Tatra banka

  • 14.45

    15.35
    14.45 – 15.35 Prednáška

    Škálovanie biznisu prostredníctvom expanzie vďaka AI powered Marketingu

    E-commerce zažíva ťažké obdobie a odpoveď ako si udržať zdravý rast je expanzia na ďalšie trhy. Vďaka novému prístupu cez (nielen) AI powered marketing, vám prostredníctvom praktických príkladov ukážeme, ako dokážete efektívne otvárať a financovať nové krajiny a vyškálovať váš biznis za hranice.

    Ján Aštary

    Ján AštaryCEO a partner Dexfinity

    Ondrej Lipták

    Ondrej LiptákDexfinity COO a business developer

  • 15.35

    16.15
    15.35 – 16.15 Panelovka

    Aktuálne výzvy v e-commerce

    Špičkový performance marketér Vlado Cintula, ostrieľaný matador s obrovským prehľadom Alex Jančo a jeden z najrýchlejšie rastúcich e-shopov na Slovensku budú diskutovať na témy, ktoré trápia e-shopy v tomto roku - zvyšovanie cien za preklik, príchod TEMU, Trendyol či marketplacov.

    Alexander Jančo

    Alexander JančoManaging director Packeta Slovakia

    Vlado Cintula

    Vlado CintulaHead of roiblu at roiblu

    Martin Švenk

    Martin ŠvenkCEO & founder PUELLA

  • 16.15 – 16.45

    Coffee break

  • 16.45

    17.20
    16.45 – 17.20 Prednáška

    Ako sa v Dajana Rodriguez darí vďaka e-mailu budovať brand a zvyšovať tržby

    Slovenský lovebrand Dajana Rodriguez netreba viac predstavovať. V prvom rade sa zameriavame na e-mailing, ako sa vďaka tomuto kanálu darí značke budovať značku, starať o svoje kontakty a viesť zákazníkov k opakovanému nákupu. Dozviete sa aj: Ako v e-shope komunikáciu so zákazníkmi automatizujú a aké sú z toho výsledky? Prečo je e-mailing jedným z ich hlavných kanálov? ... a ďalšie.

    David Varga

    David VargaCMO Dajana Rodriguez

    Patrik Votoček

    Patrik VotočekE-mail marketing specialist Ecomail

  • 17.20

    17.55
    17.20 – 17.55 Fireside chat

    Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami

    Tomáš v interaktívnej prezentácii odhalí ako MTBIKER vybudoval komunitu s 300 000+ členmi, ako ich využíva pre e-shop a aké dáta o zákazníkoch zbiera a ako s nimi pracujú. Tiež prispeje hodnotými postrehmi na tému brandingu.

    Tomáš Červenka

    Tomáš ČervenkaCEO MTBIKER

  • 17.55

    18.30
    17.55 – 18.30 Prednáška

    Ako uspieť na marketplaces?

    Filip v prezentácii odhalí, ako sa na nemeckom Amazone dostali do TOP 20 s ich produktami, pričom sú stále ziskoví. Zazdieľa aj aký majú interný tím, či využívajú nejaké externé služby a čo im nefungovalo.

    Filip Hatiar

    Filip HatiarHead of marketplaces Dedoles

  • 18.45

    19.10
    18.45 – 19.10 Kvíz

    Zábavný kvíz s výhrami #2 – bude sa konať pri Expo stage

    Krátku pauzu medzi hlavným programom a afterparty si vyplníme druhým zábavným kvízom cez Kahoot s možnosťou vyhrať hodnotné ceny.

  • 19.30

    2.00
    19.30 – 2.00 Zábava

    Afterparty

    Konferenciu zavŕšime v hlavnej sále na afterparty. V oficiálnom programe sa môžete tešiť na ochutnávku Upterdam drinku, degustáciu pív, vín a syrov. Večer vám spríjemnia Polemic, Ťažký týždeň v e-commerce, DJ a v neposlednom rade chutné jedlo a dobré nápoje. Afterparty je iba pre držiteľov plných konferenčných alebo networkingových vstupeniek.

* Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Expo zóna

Na expo stage bude prezentovaný obsah od našich partnerov. Kapacita je neobmedzená, stačí sa bezplatne zaregistrovať do Expo zóny.

Program

  • 8.00 – 9.30

    Registrácia účastníkov

  • 9.45 – 10.00

    Otvorenie konferencie a organizačné pokyny

  • 10.00

    10.35
    10.00 – 10.35 Prednáška

    Účtovníctvo e-shopov je cenný zdroj dát pre každodenné rozhodovanie, prepojte ho s ďalšími dátami z e-shopu, aplikácií, peňažných brán, dopravcov...

    Polovicu tržieb v elektronickom predaji na Slovensku tvorí približne 20 najväčších e-shopov, druhá polovica tržieb je generovaná zvyšnými približne 15 000 menšími e-shopmi. Riaďte váš e-shop na základe reálnych účtovných dát o svojej firme, konkurencii, nákupných cenách, marži, CRM, google analytics... a rozšírte skupinu e-shopov, ktoré dynamicky rastú aj v kategórii zisku a marže.

    Hana Vršanská

    Hana VršanskáProduct Owner ABRA Flexi ABRA Software s. r. o.

    Juraj Tobák

    Juraj TobákPartner, Člen Slovenskej komory audítorov, Člen CFO Club-u TPA Slovensko s.r.o.

  • 10.35

    11.10
    10.35 – 11.10 Prednáška

    Potrebujete pre svoj e-shop mobilnú aplikáciu?

    Mobilná aplikácia. Výborný nástroj na zvýšenie predajov a lojality zákazníkov, ale v súčasnosti tiež jeden z najpoužívanejších buzzwordov v e-commerce. Spoločne sa pozrieme na to, aké otázky si treba položiť pred týmto dôležitým rozhodnutím a ako reálne vyhodnotiť potenciál takejto investície.

    Adam Rakús

    Adam RakúsDigital Product Designer GoodRequest

  • 11.10 – 11.45

    Coffee break

  • 11.45

    12.35
    11.45 – 12.35 Prednáška

    2D kódy ako podpora automatizácie a digitalizácie produktov pre všetky články logistického reťazca / WMS systém ako súčasť vývoja spoločnosti v e-commerce

    Čaká nás evolúcia v označovaní tovarov, prechod z klasických EAN kódov na dvojrozmerné maticové 2D kódy. Chcete sa dozvedieť aké prínosy sa vďaka 2D kódom v spojení s GS1 štandardami dajú dosiahnuť?

    Aké sú možnosti využitia WMS systému v spoločnostiach rôznej veľkosti a v rôznych etapách rastu spoločnosti. Aké môže mať WMS systém prínosy a naopak, aké sú riziká implementácie. Prezentácia bude doplnená o poznatky z praxe z vývoja známeho slovenského e-shopu.

    Peter Kolarovszki

    Peter Kolarovszkisenior konzultant GS1 Slovakia

    Ing. Branislav Kalina

    Ing. Branislav Kalinaobchodný riaditeľ Kodys

  • 12.35

    13.10
    12.35 – 13.10 Prednáška

    Ako zabezpečím, aby môj e-shop právne fungoval (aj po veľkej spotrebiteľskej novele od 1.7.)

    Prednáška sa bude venovať kľúčovým právnym aspektom fungovania e-shopu, vrátane nových obchodných podmienok a reklamačného procesu po veľkej spotrebiteľskej novele. Zistíte, ako efektívne chrániť obsah vášho e-shopu a nastaviť ochranu značky, aby ste sa vyhli právnym komplikáciám a zabezpečili bezproblémový chod vášho online podnikania. Príďte si osvojiť potrebné právne nástroje a uistite sa, že váš e-shop je pripravený na nové legislatívne požiadavky.

    Eva Schin

    Eva SchinCEO MATHISON legal

  • 13.10 – 14.10

    Lunch break a zábavný kvíz #1

    Koncom obednej prestávky budeme mať prvý zábavný kvíz cez Kahoot.

  • 14.10

    14.50
    14.10 – 14.50 Prednáška

    Ako nová realita mení zákaznícke správanie a ich vnímanie značiek

    Akou zmenou si za posledné roky prechádza správanie zákazníkov? Alžbeta Ivanovičová, Service Design Lead v CX štúdiu Lighting Beetle*, vám v najnovšom trend reporte predstaví kľúčové trendy a zmeny zákazníckeho správania, ktoré transformujú rolu značiek v ich životoch. Na základe štyroch zážitkových identít a príkladoch známych a lokálnych značiek si ukážeme, ako zmysluplne obohacovať portfólio produktov a služieb či prichádzať s inováciami založenými na očakávaniach cieľových skupín a ich budúcich potrieb.

    Alžbeta Ivanovičová

    Alžbeta IvanovičováService design lead Lighting Beetle*

  • 14.50

    15.30
    14.50 – 15.30 Prednáška

    Ako rastú úspešné e-shopy, keď narazia na limity výkonnostných kampaní?

    Každý rastúci e-commerce biznis narazí na moment, kedy ďalšie navyšovanie rozpočtov do výkonnostných kanálov už neprináša želaný efekt. Ukážeme vám, ako vie zmena mediamixu situáciu zvrátiť a rozbehnúť ďalší rast biznisu pri lepšom ROI. Povieme si aj, ako úspešní e-commerce hráči využívajú crossmediálne stratégie a ako sa od nich poučiť, aké synergie viete pri dobrom mediamixe dosiahnuť, či načrtneme roadmapu, ktorá vám pomôže identifikovať, kde a ako začať s úpravou aj vášho mediamixu.

    Lenka Jesenáková

    Lenka JesenákováStrategy and business development lead Zenith

    Patrik Sabo

    Patrik SaboDigital Director Zenith

  • 15.30

    16.10
    15.30 – 16.10 Prednáška

    Daktela a GAFA AUTO: Budúcnosť zákazníckej podpory v praxi

    Kto chce napredovať, musí inovovať. Preskúmajme praktické skúsenosti spoločnosti GAFA AUTO s nasadením omnichannel riešenia od Daktely. Zameriame sa na to, ako kombinácia nástrojov pre zákaznícku podporu a AI technológií zlepšila komunikáciu so zákazníkmi, zvýšila efektivitu tímov a prispela k väčšej spokojnosti zákazníkov. Budeme sa zaoberať aj dôležitosťou neustálej optimalizácie komunikácie so zákazníkmi a očakávaniami, ktoré dnes zákazníci kladú na poskytované služby.

    Jakub Sidorják

    Jakub SidorjákSenior Sales Consultant Daktela

    Mário Lubas

    Mário LubasHEAD OF B2C GAFA AUTO, s.r.o.

  • 16.10 – 16.45

    Coffee break

  • 16.45

    17.20
    16.45 – 17.20 Prednáška

    Quick commerce: Nový odbyt pre existujúci biznis

    Revolúcia v doručovaní alebo ako rýchle doručenie zlepšuje zákaznícku skúsenosť.

    Viktor Nagy

    Viktor NagyRetail Sales Team Lead CZ/SK Wolt

  • 17.20

    17.55
    17.20 – 17.55 Prednáška

    Ako si vybrať influencera na základe dát

    Prednáška sa zameria na nový prístup k výberu influencerov, ktorý sa opiera o dáta namiesto intuície. Ukáže, ako môžete nájsť najvhodnejších influencerov, vyjednať lepšie ceny a maximalizovať výkon kampaní. Na základe historických dát a pokročilých metrík sa naučíte, ako identifikovať dôveryhodných a výkonných influencerov, čím ušetríte čas a dosiahnete efektívnejšie výsledky.

    Ján Stareček

    Ján StarečekManaging director Data on Steroids

  • 17.55

    18.30
    17.55 – 18.30 Prednáška

    Synergia pre e-commerce: Order Manager a QASIDA ERP

    Chcete zefektívniť svoje obchodné procesy od A po Z? Spojte silu Order Managera s QASIDA ERP a získajte komplexné riešenie pre váš e-commerce.

    Renáta Rybanská

    Renáta RybanskáCEO a predseda predstavenstva Asseco Solutions

    Stanislav Mišovic

    Stanislav MišovicProduktový manažér Asseco Solutions

  • 18.45

    19.10
    18.45 – 19.10 Kvíz

    Zábavný kvíz s výhrami #2

    Pre účastníkov s Expo vstupenkou skončí deň druhým zábavným kvízom cez Kahoot s možnosťou vyhrať hodnotné ceny.

Workshopy

Tohtoročná novinka sú praktické workshopy pod vedením skúsených lektorov. Kapacita je obmedzená a je potrebné mať zakúpenú plnú konferenčnú vstupenku.

Program

  • 10.00

    11.00
    10.00 – 11.00 Workshop

    Filtrácia ako motor biznisu: Efektívne riešenie pre rast

    Využite silu filtrácie na vašom webe. Rozšírené pokrytie kľúčových slov, optimalizovaná navigácia a kontinuálna práca s filtrami na úrovni indexácie, UX a obsahu.

    na workshope bude potrebný vlastný notebook

    Lukáš Bundzák

    Lukáš BundzákSEO & Linkbuilding Consultant Opinest

  • 11.40

    12.30
    11.40 – 12.30 Workshop

    Praktická implementácia AI ChatBota a VoiceBota pre e-commerce

    Predstavíme kľúčové funkcie a možnosti platformy Daktela a ukážeme, ako môže automatizovať služby zákazníkom prostredníctvom AI ChatBot a VoiceBot. Nastavenia AI ChatBot a VoiceBot: Počas tohto segmentu vyberieme jedného účastníka a na základe najčastejších otázok z ich webových stránok vytvoríme AI ChatBot a VoiceBot od nuly. Celý proces bude trvať približne 30 minút a ukáže, aké ľahké je tieto nástroje spravovať, a zmiernia prípadné obavy z ich implementácie. Testovanie a živá ukážka: Účastníci budú mať možnosť vyskúšať si ChatBota priamo na WebChatu pomocou svojich telefónov alebo zavolaním na VoiceBota. V priebehu testovania budeme na platforme zobrazovať štatistiky a výkonnostné metriky bota v reálnom čase.

    Ondřej Pohl

    Ondřej PohlBusiness Development Manager Daktela

  • 12.30

    13.20
    12.30 – 13.20 Workshop

    Odhaľte svoj potenciál

    V každom z nás drieme jedinečný talent, ktorý čaká na svoje odhalenie. Vedeli ste, že existuje až 33 miliónov ciest k úspechu? Tento interaktívny workshop vám pomôže objaviť, prečo niektoré úlohy zvládate s ľahkosťou, zatiaľ čo iné vás brzdia a často ich odkladáte. Počas workshopu urobíme prvý krok na ceste k hlbšiemu sebapoznaniu a uvedomeniu si vášho unikátneho talentu. Vaše talenty ovplyvňujú, ako pracujete, komunikujete a budujete vzťahy. Odrážajú tiež váš jedinečný štýl líderstva. Nepôjde len o teóriu – odídete s konkrétnymi riešeniami a praktickými krokmi, ktoré môžete okamžite aplikovať vo svojej práci. Tento workshop je vstupnou bránou k úspechu, ktorý je prispôsobený vašim schopnostiam. Pridajte sa k nám a objavte, ktorá z mnohých ciest k úspechu je tá vaša.

    Lívia Pastoreková

    Lívia PastorekováCEO Lipa coaching & consulting

  • 14.10

    15.10
    14.10 – 15.10 Workshop

    Marketing & E-commerce Review

    Na worshope vám ukážem ako zhodniť marketingové aktivity, ktoré robí váš ecommerce projekt. Pomenujeme najväčšie nedostatky, ktoré vám bránia v raste a ktoré sa dajú v rýchlom čase vyriešiť. Zameriam sa na tieto oblasti: Aktuálna situácia na trhu - rastie, stagnuje alebo je v poklese? Vaša konkurencia - v čom sú lepší ako vy? Fyzická dostupnosť - ste konkurencieschopní a dostupní? Psychická dostupnosť - komunikujete správne veci a vhodným spôsobom?

    Marek Šulik

    Marek ŠulikHead of Digital Isadore

  • 15.15

    16.15
    15.15 – 16.15 Workshop

    Analytická stratégia

    V rámci workshopu sa zameriame na kľúčové kroky tvorby analytickej stratégie, na ktoré by ste nemali zabudnúť. Prejdeme si celý proces krok za krokom, doplnený o praktické príklady. Súčasťou bude aj kontrolný zoznam na prípravu a realizáciu analytickej stratégie. Taktiež si ukážeme, ako získať kvalitné dáta v súlade s GDPR.

    Júlia Micháleková

    Júlia MichálekováCEO DASE

  • 16.45

    17.45
    16.45 – 17.45 Workshop

    Nezabúdajte na zákazníka pri budovaní vašej značky

    Naučte sa, ako postaviť zákazníkov do centra vašich brandových stratégií. Pochopenie ich potrieb je kľúčom k dlhodobému rastu vášho e-shopu. Ak zanedbáte zákazníka, vaše produkty a služby nemusia rezonovať s ich očakávaniami. Preto je nevyhnutné, aby bol zákazník jadrom každej fázy strategického rozhodovania. Na tento účel využívame rôzne nástroje, ako sú zákaznícke rozhovory (customer interviews), ktoré nám pomáhajú získať hlbší vhľad do ich správania, preferencií a potrieb. Týmto spôsobom vytvárame značku, ktorá je autentická a relevantná pre cieľovú skupinu.

    Jakub Hrušovský

    Jakub HrušovskýManaging partner Birne

Poradenská zóna 10.00 – 18.00

Súčasťou Expo zóny je aj konzultačná zóna, kde 11 expertov z rôznych e-commerce oblastí bude počas celého dňa k dispozícii na individuálne konzultácie.

Filip Kuna

Filip Kuna

CEO Engerio

Content marketing

  • Ako a prečo tvoriť obsah pre vašu značku.
  • Ako vytvoriť obsahovú stratégiu pre vašu značku.
  • Ako distribuovať váš obsah pre čo najvyšší dosah.
  • Ako dlhodobo vyhodnocovať obsahový marketing.
Mgr. Vladimír Gaduš LL.M

Mgr. Vladimír Gaduš LL.M

Advokát Highgate Law & Tax s. r. o.

Právne poradenstvo

  • Ochrana spotrebiteľa: nové práva a povinnosti podľa aktuálneho zákona č. 108/2024 z.z. o ochrane spotrebiteľa.
  • Nastavenie obchodných podmienok vo vzťahoch B2B a B2C.
  • Ochrana osobných údajov – privacy notice, marketing, prenos osobných údajov mimo EÚ.
  • Používanie cookies a správne nastavenie cookies bannerov.
  • Využívanie AI nástrojov z právneho hľadiska.
  • Nastavenie zmlúv pri vývoji softvéru s dodávateľmi.
  • Nastavenie zmlúv s dodávateľmi služieb a riziká švarc systému.
Peter Furmaník

Peter Furmaník

autor blogu a CEO ĽudskouRečou.sk / Libertax Consulting s.r.o.

Účtovníctvo a dane

  • Tvorba edukačného či zábavného obsahu ako podnikanie.
  • Autori a ich daňové výhody či hacky. Možnosti ošetrenia odmeňovania spoločníkov firiem či členov tímu ako autorov.
  • Ako nastaviť objednávkovo-fakturačný proces v e‑shope.
  • Digitálne produkty: predaj do SR, EÚ i tretích krajín a daňové súvislosti.
  • Platobné brány/služby účtovníctve (GoPay, Stripe, Paypal a pod)
  • Faktúry v e‑shope: čo musíme, čo je možné, čo sa odporúča.
Marek Cibuľa

Marek Cibuľa

Quality manager DASE

Webová analytika

  • Ako vytvoriť analytickú stratégiu a prečo je dôležitá.
  • Google Analytics 4, Google Tag Manager
  • 4 stupne analytickej vyspelosti - na ktorom je vaša firma?
  • Koľko stojí analytika.
  • Budúcnosť a výzvy webovej analytiky (server-side, BigQuery, GDPR).
  • Ako na efektívny dashboarding.
  • Optimalizácia webu - vyťažte zo svojho webu maximum.
Mgr. Ivan Kopčík

Mgr. Ivan Kopčík

E-commerce konzultant a CEO For Best Clients, s.r.o.

E-commerce konzultant

  • Ako budovať dôveru medzi e‑shopom a zákazníkom?
  • Pomoc pri prepojení e‑shopu s iným systémom.
  • Ako správne ťahať dáta zo skladového hospodárstva? Chcete prepojiť e‑shop s kamennou predajňou?
  • Uľahčenie nákupu pre vašich zákazníkov.
  • Zvýšenie percenta registrovaných objednávok.
  • Technické SEO a ako správne nastaviť kategórie pre Google.
Andrej Sopka

Andrej Sopka

Head of digital Targetovo

Performance marketing

  • Ako začať inzerovať na Pinterest a Microsoft ads.
  • Ako tvoriť zaujímavé kampane pomocou AI.
  • Kedy sa oplatí inzerovať cez DV360.
  • Ako škálovať PMAX kampane pre lepší výkon.
David Cikánek

David Cikánek

Marketplace konzultant

Marketplace konzultant

  • Pre koho je a nie je Amazon?
  • Ako si vybrať správne produkty.
  • Ako si to celé spočítať
Jana Zajícová

Jana Zajícová

CEO CREATIVE sites

Leadership a mentoring

  • Leadership.
  • Biznis mentoring, rady pre podnikanie v e‑commerce.
  • Work life balance a ako podnikať s ľahkosťou a nevyhorieť.
  • Návrhy na zlepšenie vášho e‑shopu, či už funkcie alebo UX použiteľnosť, e‑commerce poradenstvo.
  • Automatizácia procesov pri e‑shope.
  • Ako rozbehnúť B2B e‑shop, aké funkcie odporúčame.
        Viliam Kanianský

        Viliam Kanianský

        CEO a SEO konzultant MADE It Digital

        SEO konzultant

        • Ako si nastaviť SEO stratégiu.
        • Ako využiť plný potenciál SEO. Ako tvoriť kvalitný obsah a linkbuilding.
        • Ako vyriešiť multijazyčnosť webov. Kombinovať jazyky a krajiny?
        • Technické SEO, potencionálne problémy, migrácie.
        • Lokálne SEO. Ako byť viditeľný vo vašom okolí.
        • B2B SEO: metódy a prístupy.
        Imrich Kovaľ

        Imrich Kovaľ

        CEO MERINEO, s.r.o. / MRN Media, s.r.o. / MRN Projects, s.r.o.

        Biznis development

        • Omnichannel komunikácia eshopu v online.
        • Digitalizácia B2B komunikácie a obchodu.
        • SM / PR / MEDIA pre strategický rozvoj eshopu.
        • Komplexné realizácie eshopov na WooCommerce platforme.
            Ing. Katarína Ďurčová

            Ing. Katarína Ďurčová

            CEO AXIM

            Branding a zamestnanecké značky

            • Hĺbková analýza marketingového potenciálu značiek v e‑commerce.
            • Komplexné budovanie a rozvoj e‑commerce značiek.
            • Marketingové a komunikačné e‑commerce stratégie.
            • Zavádzanie zamestnaneckej značky (employer brandingu) v e‑commerce.
            • Leadership konzultácie a mentoring pre podnikateľov v e‑commerce.

              Chcete vedieť o spíkroch viac?

              Prejsť na spíkrov