Hlavný stage
-
8:00 - 9:45
Registrácia účastníkov
-
9:55
Otvorenie konferencie
-
TALK
10:00 - 10:30Peter JakušMarket & Industry Insights, Bloomreach (bývalá Exponea)
#1 Neriskuj, ziskuj: Ako vďaka dátam zvýšiť profitabilitu e-shopu
Dáta. Pre niekoho nová ropa, pre iných je to len “buzzword”. Mnohí si dáta spájajú so zásahmi do súkromia, alebo nákladmi na splnenie regulácií a udržiavanie “tech stacku”. Ako sa v tom zorientovať a spraviť z dát konkurenčnú výhodu pre e-shop?
-
TALK
10:30 - 11:00Petr VojtaSales Director, ABRA Software a.s. Česká republika, Juraj KrálikPodnikateľ a majiteľ slovenskej značky ZAJO
#2 Keď sa e-shop riadi sám: Automatizácia od objednávky po zásielku
Petr VojtaSales Director, ABRA Software a.s. Česká republikaJuraj KrálikPodnikateľ a majiteľ slovenskej značky ZAJO”Automatizácia má množstvo výhod. Šetrí ti čas aj peniaze. Zvyšuje produktivitu zamestnancov aj profit e-shopu. Spoločne sa pozrieme na to, ako informačný systém ABRA pomohol strojnásobiť obrat ZAJO a expandovať do viac ako 20 zemí.”
-
11:00 - 11:20
COFFEE BREAK
-
TALK
11:20 - 11:50Samuel HubaCEO, Shoptet
#3 Keď ti život prinesie citróny, vyšťav z nich milióny: Výzvy pri škálovaní ecommerce biznisu, od nápadu až po miliónový biznis.
”Rast ecommerce biznisu so sebou prináša množstvo prekážok a výziev. Ako sa s nimi popasovali rýchlo rastúce firmy a ako SaaS platformy pomáhajú pri ich prekonávaní Ti povie Samuel Huba, CEO najväčšej stredoeurópskej ecommerce platformy Shoptet.”
-
PANELOVÁ DISKUSIA
11:50 - 12:20Jakub ŽilinčanCMO (CEE), Berlin Brands Group, László SzabóHead of Growth @Growww Digital, Google Certified Trainer pre export
#4 Rozmýšľaj vo veľkom: Prečo ostať iba na Slovensku, keď môžeš byť v celej Európe?
Jakub ŽilinčanCMO (CEE), Berlin Brands GroupLászló SzabóHead of Growth @Growww Digital, Google Certified Trainer pre export”Zahraničie je na tvoj e-shop pripravené. Je pripravený aj tvoj e-shop na zahraničie? Po tomto rozhodne bude. Naučíme ťa, ako správne preskúmať trh, vytvoriť si funkčný biznis plán a ako využiť dáta v tvoj prospech.”
-
12:20 - 13:20
Lunch break
-
PANELOVÁ DISKUSIA
13:20 - 14:20Oliver ŠimkoFounder & Lead designer, Luducrafts, Milan MarkovičCOO, Effectix SKMichal ŠišovskýLead UX/UI designer, RIESENIA
#5 Povedz áno kreativite: Život je príliš krátky na nudný e-shop
Oliver ŠimkoFounder & Lead designer, LuducraftsMilan MarkovičCOO, Effectix SKMichal ŠišovskýLead UX/UI designer, RIESENIA”Základom úspechu je odlíšiť sa. Ako však robiť veci inak? Dá sa kreatívne vyblázniť aj v rámci e-shopu? Spoločne sa pozrieme na to, ako vytvoriť e-shop, ktorý zákazníka baví od prvej návštevy až po dokončenie objednávky.”
-
TALK
14:20 - 14:50Matej ŠuchaCEO, MINDWORX Behavioral Consulting & Editor In Chief, insideBE.com
#6 Marketingový všehodžús & psychológia: Ako malá zmena dokáže zatočiť s konverziami
Viac”Zvýšiť konverzie. To je to, o čo sa v biznise snažíme. Tešiť sa môžeš na tri obohacujúce case-studies svetových expertov, ktorých spoločným menovateľom je zvýšenie konverzií. Oblasti sú rôznorodé a rozprávať sa budeme o zvýšení predaja hranoliek v KFC, zvýšení konverzie high-end fashion e-shopu a zvýšení direct e-mailu poisťovne. Dúfame, že sme zvýšili aj tvoju pozornosť a vidíme sa na Upterdame!”
-
14:50 - 15:10
COFFEE BREAK
-
PANELOVÁ DISKUSIA
15:10 - 15:40Jozef ZelenayE-commerce consultant, MagicScript, Adela BednárikováDigital Marketing Director, Factcool
#7 PPC kampane a marketing: (Za)riaď si maržu a celkový zisk aj vo veľkom e-shope
Adela BednárikováDigital Marketing Director, FactcoolJozef ZelenayE-commerce consultant, MagicScriptViac”Ako zvýšim profit svojho eshopu? Ako nebyť na konci roku stratový? Predstavíme Ti algoritmus MagicScript a jeho benefity pre Tvoj biznis. Všetko si ukážeme priamo na príklade spolupráce s eshopom Factcool, ktorý s MagicScript prechádza veľmi inšpiratívnou zmenou. Porozprávame sa ako spolupráca začínala, aké výzvy ju sprevádzali a ukážeme si navrhnuté riešenia a ich spoločnú implementáciu.”
-
PANELOVÁ DISKUSIA
15:40 - 16:10Pavol AdamčákCEO Dexfinity, Juraj BednárCEO Irisimo
#8 Externý marketing vs. inhouse marketing. Výkonnostné odmeňovanie ako prostriedok dlhoročného partnerstva
Pavol AdamčákCEO DexfinityJuraj BednárCEO Irisimo”Provízna spolupráca, success fee, variabilná zložka. Čo sú nesporné výhody a aké sú úskalia odmeňovanie od výsledku? Skúsenosti nazbierané za 8 rokov, expanziu do 6 krajín až po vlastnú značku hodiniek.”
-
16:10- - 16:30
COFFEE BREAK
-
PANELOVÁ DISKUSIA
16:30 - 17:30Marek ĎuračkaSocial media manager Dexfinity, Adam CvikSpoluzakladateľ značky Bloom Hair, Daniel Sebastián "GoGo" Štrauchslovenský youtuber, vloger, režisér a podnikateľ, Tony DúbravecSocial media konzultant, podcaster, bloger
#9 Sila influencerov: Vykopni svoj e-shop na Instagrame
Marek ĎuračkaSocial media manager DexfinityAdam CvikSpoluzakladateľ značky Bloom HairDaniel Sebastián "GoGo" Štrauchslovenský youtuber, vloger, režisér a podnikateľTony DúbravecSocial media konzultant, podcaster, bloger”Aká je práca s influencermi a ako ich osloviť? Ako veľkí influenceri využívajú svoje publikum? Oplatí sa ešte e-shopom investovať do spolupráce na Instagrame? To sú otázky, na ktoré ti dáme odpovede. #spolupraca”
WORKSHOP ROOM 1: ABRA SOFTWARE
-
11:20 - 12:20
Michal Králriaditeľ cenového porovnávača Pricemania a e-commerce konzultant
#1 Ako premeniť vybrané dostupné dáta na akčné kroky a zvýšiť ziskovosť e-shopu o desiatky percent
ViacČo naučili Michala Krála dáta z vyše 100 konzultácií pre e-shopy? Väčšina malých e-shopov veľakrát ani nevie, aké cenné dáta má k dispozícii už v základných nástrojoch a tým pádom s nimi ani nepracuje. Na workshope si ukážeme, ako vybrané dáta z Google Analytics, Google Search Console a ďalších nástrojov premeniť na akčné kroky, ktoré vám pomôžu zvýšiť návštevnosť, obrat a ziskovosť e-shopu o desiatky percent.
-
13:20 - 14:20
Martin UrgošíkHead of Consultants, ABRA Software s.r.o. Slovensko
#2 Keď na e-commerce už nestačí len e-shop.
ViacUvažuješ o vybudovaní e-shopu? Alebo ho už máš no súčasné riešenie ti prestalo vyhovovať? Martin Urgošík ti ukáže ako môže kvalitný ERP systém pomôcť s rozvojom a zvyšovaním efektivity tvojho e-commerce business. V rámci workshopu si ukážeme ako spravovať dáta pre e-shop na jednom mieste s využitím API. Ako efektívne spracovávať objednávky. Ako zlepšiť expedíciu alebo využiť externý sklad. Ako premeniť kamenné prevádzky na výdajné mieste e-shopu. A veľa ďalšieho.
-
14:30 - 16:00
Marek HricTechnický konzultant, Daktela
#3 Ako zabezpečiť kvalitnú zákaznícku podporu pre Tvoj e-shop?
ViacZákaznícka linka už dávno nie je iba o telefonických hovoroch. Nároky zákazníkov sa každým rokom zvyšujú, a práve kvalita starostlivosti, ktorú v tejto oblasti poskytuješ často rozhoduje o ich spokojnosti.
Cieľom workshopu je ukázať, ako vďaka sofistikovaným systémom pre kontaktné centrá možno komunikáciu so zákazníkmi prehľadne spravovať a ako využiť najrôznejšie automatizácie, ktoré šetria čas a peniaze, a to nielen Tvoje, ale aj Tvojich zákazníkov.
Daktela ponúka riešenie, ktoré umožňuje spracovávať viac komunikačných kanálov v jednom systéme a mať tak volanie, emaily, SMS, WebChat aj sociálne siete prehľadne a jednoducho v jednej aplikácii. Daktelu je možné prepojiť s Tvojim e-shopovým riešením, hotové integrácia máme napríklad s najväčším e-shopovým riešením Shoptet, Microsoft Dynamics a ďalšími. -
16:10 - 17:40
Štefan ChochláčCEO Bluewinston
#4 Reklama na produkty v Google Ads, ktorá predáva a prečo musíte používať CSS službu
ViacStavať správne a efektívne produktové a Shoppingové reklamy je dnes vďaka využívaniu aktuálne dostupných nástrojov na automatizáciu, management a optimalizáciu, jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. Vieš ako znížiť cenu za kliknutie, zvýšiť impresie, boostnuť celkový výkon a zároveň vytlačiť konkurenciu z výsledkov vyhľadávania? Poznáš optimalizačné nástroje a vieš ako využiť dáta z tvojho e-shopu pre akvizíciu nových zákazníkov?
WORKSHOP ROOM 2: WEBGLOBE YEGON
-
11:20 - 11:50
Alex ProchyraCEO, Managino Agency
#1 Alko90.sk | Ako sme zlepšili CTR na 13% a dosiahli medziročný nárast obratu o 365% bez brandovej kampane
ViacAký vplyv má štruktúra kampaní a úprava reklamných textov na mieru prekliku? Mnohé eshopy nevyužívajú naplno potenciál reklamy, ktorý im možnosti Google Ads ponúkajú. V tejto case study zdôrazníme, ktorým najčastejším chybám v reklamách sa vyvarovať a ako rozšíriť štruktúru kampaní v účte tak, aby to klientovi prinieslo vyššiu mieru konverzie, objem konverzií aj ich hodnotu.
-
13:20 - 15:20
Tomáš VrtíkCEO Expandeco
#2 Ako prakticky uchopiť zahraničnú expanziu e-shopu
ViacPrečo nepridať k domácemu zisku ten zo zahraničia? Ak si doteraz len zvažoval zahraničnú expanziu, tento workshop je pre Teba. Dozvieš sa praktické rady a overené postupy, ktoré Tomáš a Expandeco úspešne aplikovali na približne stovke e-commerce klientov v rámci expanzie do 14 krajín Európy.
-
15:30 - 16:30
Ondřej RatajskýMarketingový špecialista, SmartEmailing
#3 Sú pokročilé automatizované kampane vhodné pre každého? Ako využiť dáta, ktoré máte k dispozícii?
ViacDlhodobá automatizovaná komunikácia, ktorá prebieha v správny čas a s presne vybraným produktom, je nielen podľa našich skúseností jednou z najprínosnejších kampaní vôbec. Pokročilý e-mail marketing si predstavíme na konkrétnych príkladoch z e-shopu www.samostatnedite.cz, ktorý reaguje na potreby a vývoj dieťaťa od narodenia až do jeho prvých narodenín. A ako bonus sa pozrieme aj na ukážky automatizovanej kampane pre zákazníkov s opustenými košíkmi, vrátane výsledkov a návratnosti.
-
16:40 - 17:40
Miroslava BirešováObchodná manažérka CZ/SK, Kaufland.de
#4 Ako fungujú online trhoviská a ako môžu podporiť predaj v Tvojej multikanálovej marketingovej stratégii?
ViacNauč sa, ako fungujú online trhoviská, ako môžu urýchliť predaj v Tvojej multikanálovej stratégii, a čo všetko môžeš urobiť pre zvýšenie Tvojho predaja. Miroslava z Kaufland.de Ti predstaví svoj názor na dokonalú multikanálovú stratégiu a zobrazí Ti tipy a triky pre online trhoviská. A samozrejme, budeš mať priestor na individuálne otázky. Uisti sa, že si nenecháš ujsť túto MasterClass!
Súčasťou programu sú aj dve workshopové miestnosti
Pozrieť workshopyNová éra,
doba eshopová!
Pandémia COVID 19 zmenila svet, ako ho poznáme. Spotrebitelia menia svoje správanie na internete. Ceny mediálneho budgetu sa prepadli. Väčšina služieb sa presúva do online sveta.
Otvorila sa obrovská príležitosť na vznik nových lídrov digitálneho sveta. Možno ti chýba len jedno koliesko do strojčeka, aby si ním bol priamo ty. Dáta a informácie sú vo väčšine prípadov práve toto hnacie koleso. Naučíme ťa, ako ho správne namazať, aby sa celý biznis dokonale rozbehol. Prinesieme ti reálne príbehy o raste firiem, ktoré dosiahli úspech, a to aj s obmedzeným rozpočtom bez stoviek zamestnancov.