Program

Pripravili sme jedinečný program od popredných expertov, ktorý odpovedá na aktuálne témy a výzvy v e‑commerce.

Hlavný stage

Na hlavnom stage bude prezentovaný jedinečný obsah od popredných e‑commerce expertov a e-shopov. Kapacita je obmedzená a je potrebné mať zakúpenú plnú konferenčnú vstupenku. Kúpiť vstupenku

Ivan Cingel
Moderátor
Ivan Cingel

COO a e-commerce consultant CreativeSites

Pavol Adamčák
Moderátor
Pavol Adamčák

Founder a CMO Dexfinity

Program

  • 8.00 – 9.30

    Registrácia účastníkov

  • 9.30 – 10.00

    Otvorenie konferencie a organizačné pokyny

  • 10.00

    10.35
    10.00 – 10.35 Prednáška

    Prestaňte predávať produkty a začnite predávať príležitosti

    Počuli ste už o marketingu založenom na príležitosti? Brand momentum je príležitosť pre váš eshop. Nájdite a definujte si vaše brand momentum na propagáciu vašej značky a produktov. Preneste pozornosť z produktu na to, čo sa deje v živote a v prostredí vašich zákazníkov. Využite príležitosti vo váš prospech.

    Anka Sabolová

    Anka Sabolováspoluzakladateľka Levosphere

    Naďa Kacera

    Naďa Kaceraspoluzakladateľka Levosphere

  • 10.35

    11.10
    10.35 – 11.10 Prednáška

    Najväčší objav v marketingu za uplynulých 70 rokov, o ktorom asi neviete

    Kto má vernejších zákazníkov – vy alebo konkurencia? Aké sú rozdiely v ich nákupnom správaní? Je lepšie zvyšovať lojalitu alebo získavať nových zákazníkov? Funguje Paretovo pravidlo aj v marketingu? Existujú lovebrandy? Je lepšie cieliť reklamu na vašich alebo konkurenčných zákazníkov? Prečo nestačí robiť len performance reklamu? Odpovede na všetky tieto aj ďalšie otázky nám dá jeden graf.

    Richard Mareček

    Richard MarečekMarketingový stratég

  • 11.10 – 11.45

    Coffee break

  • 11.45

    12.35
    11.45 – 12.35 Prednáška

    Škálovanie biznisu prostredníctvom expanzie vďaka AI powered Marketingu

    E-commerce zažíva ťažké obdobie a odpoveď ako si udržať zdravý rast je expanzia na ďalšie trhy. Vďaka novému prístupu cez (nielen) AI powered marketing, vám prostredníctvom praktických príkladov ukážeme, ako dokážete efektívne otvárať a financovať nové krajiny a vyškálovať váš biznis za hranice.

    Ján Aštary

    Ján AštaryCEO a partner Dexfinity

    Ondrej Lipták

    Ondrej LiptákDexfinity COO a business developer

  • 12.35

    13.10
    12.35 – 13.10 Prednáška

    Run the CXtra mile

    Urobte pre svojich zákazníkov niečo navyše. "Run the CXtra mile" vám pomôže nadbehnúť vaše procesy a touchpointy na ceste so zákazníkmi, a premeniť ich na svoju neokopírovateľnú výhodu.

    Peter Angelov

    Peter AngelovSenior CX konzultant ui42

  • 13.10 – 14.10

    Lunch break a zábavný kvíz #1

    Koncom obednej prestávky budeme mať prvý zábavný kvíz cez Kahoot.

  • 14.10

    14.45
    14.10 – 14.45 Prednáška

    Tatra Banka

    Pavol Bogár

    Pavol Bogárvedúci oddelenia depozitných produktov a akvizícií Tatra banka

  • 14.45

    15.20
    14.45 – 15.20 Panelovka

    Financovanie e-shopov

    Zástupca finančnej inštitúcie, právnik s know-how o investíciách a 2 známe e-shopy, ktoré si prešli investičnými kolami. V tejto zostave sa budeme rozprávať o tom, kedy uvažovať nad investíciou, ako sa na ňu pripraviť a aké výzvy či príležitosti môžu čakať e-shopy na ceste k finančnému rastu.

    Dalibor Cicman

    Dalibor CicmanCEO GymBeam

    Tomáš Červenka

    Tomáš ČervenkaCEO MTBIKER

    Oliver Majdúch

    Oliver MajdúchCEO MATHISON legal

    Miroslav Koco

    Miroslav KocoProjektový manažér 24pay

  • 15.20

    15.55
    15.20 – 15.55 Panelovka

    Aktuálne výzvy v e-commerce

    Špičkový performance marketér Vlado Cintula, ostrieľaný matador s obrovským prehľadom Alex Jančo a jeden z najrýchlejšie rastúcich e-shopov na Slovensku budú diskutovať na témy, ktoré trápia e-shopy v tomto roku - zvyšovanie cien za preklik, príchod TEMU, Trendyol či marketplacov.

    Alexander Jančo

    Alexander JančoManaging director Packeta Slovakia

    Vlado Cintula

    Vlado CintulaHead of roiblu at roiblu

    Martin Švenk

    Martin ŠvenkCEO & founder PUELLA

  • 15.55 – 16.30

    Coffee break

  • 16.30

    17.05
    16.30 – 17.05 Prednáška

    Ako sa v Dajana Rodriguez darí vďaka e-mailu budovať brand a zvyšovať tržby

    Slovenský lovebrand Dajana Rodriguez netreba viac predstavovať. V prvom rade sa zameriavame na e-mailing, ako sa vďaka tomuto kanálu darí značke budovať značku, starať o svoje kontakty a viesť zákazníkov k opakovanému nákupu. Dozviete sa aj: Ako v e-shope komunikáciu so zákazníkmi automatizujú a aké sú z toho výsledky? Prečo je e-mailing jedným z ich hlavných kanálov? ... a ďalšie.

    David Varga

    David VargaCMO Dajana Rodriguez

    Patrik Votoček

    Patrik VotočekE-mail marketing specialist Ecomail

  • 17.05

    17.40
    17.05 – 17.40 Fireside chat

    Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami

    Tomáš v interaktívnej prezentácii odhalí ako MTBIKER vybudoval komunitu s 300 000+ členmi, ako ich využíva pre e-shop a aké dáta o zákazníkoch zbiera a ako s nimi pracujú. Tiež prispeje hodnotými postrehmi na tému brandingu.

    Tomáš Červenka

    Tomáš ČervenkaCEO MTBIKER

  • 17.40

    18.15
    17.40 – 18.15 Prednáška

    Ako uspieť na marketplaces?

    Filip v prezentácii odhalí, ako sa na nemeckom Amazone dostali do TOP 20 s ich produktami, pričom sú stále ziskoví. Zazdieľa aj aký majú interný tím, či využívajú nejaké externé služby a čo im nefungovalo.

    Filip Hatiar

    Filip HatiarHead of marketplaces Dedoles

  • 18.30

    19.00
    18.30 – 19.00 Kvíz

    Zábavný kvíz s výhrami #2 – bude sa konať pri Expo stage

    Krátku pauzu medzi hlavným programom a afterparty si vyplníme druhým zábavným kvízom cez Kahoot s možnosťou vyhrať hodnotné ceny.

  • 19.30

    2.00
    19.30 – 2.00 Zábava

    Afterparty

    Konferenciu zavŕšime v hlavnej sále na afterparty. V oficiálnom programe sa môžete tešiť na ochutnávku Upterdam drinku, degustáciu pív, vín a syrov. Večer vám spríjemnia Polemic, Ťažký týždeň v e-commerce, DJ a v neposlednom rade chutné jedlo a dobré nápoje. Afterparty je iba pre držiteľov plných konferenčných alebo networkingových vstupeniek.

* Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Expo zóna

Na expo stage bude prezentovaný obsah od našich partnerov. Kapacita je neobmedzená, stačí sa bezplatne zaregistrovať do Expo zóny. Zaregistrovať sa

Program

  • 8.00 – 9.30

    Registrácia účastníkov

  • 9.30 – 10.00

    Otvorenie konferencie a organizačné pokyny

  • 10.00

    10.35
    10.00 – 10.35 Prednáška

    Ako si vybrať influencera na základe dát

    Prednáška sa zameria na nový prístup k výberu influencerov, ktorý sa opiera o dáta namiesto intuície. Ukáže, ako môžete nájsť najvhodnejších influencerov, vyjednať lepšie ceny a maximalizovať výkon kampaní. Na základe historických dát a pokročilých metrík sa naučíte, ako identifikovať dôveryhodných a výkonných influencerov, čím ušetríte čas a dosiahnete efektívnejšie výsledky.

    Ján Stareček

    Ján StarečekManaging director Data on Steroids

  • 10.35

    11.10
    10.35 – 11.10 Prednáška

    Potrebujete pre svoj e-shop mobilnú aplikáciu?

    Mobilná aplikácia. Výborný nástroj na zvýšenie predajov a lojality zákazníkov, ale v súčasnosti tiež jeden z najpoužívanejších buzzwordov v e-commerce. Spoločne sa pozrieme na to, aké otázky si treba položiť pred týmto dôležitým rozhodnutím a ako reálne vyhodnotiť potenciál takejto investície.

    Adam Rakús

    Adam RakúsDigital Product Designer GoodRequest

  • 11.10 – 11.45

    Coffee break

  • 11.45

    12.35
    11.45 – 12.35 Prednáška

    2D kódy ako podpora automatizácie a digitalizácie produktov pre všetky články logistického reťazca / WMS systém ako súčasť vývoja spoločnosti v e-commerce

    Čaká nás evolúcia v označovaní tovarov, prechod z klasických EAN kódov na dvojrozmerné maticové 2D kódy. Chcete sa dozvedieť aké prínosy sa vďaka 2D kódom v spojení s GS1 štandardami dajú dosiahnuť?

    Aké sú možnosti využitia WMS systému v spoločnostiach rôznej veľkosti a v rôznych etapách rastu spoločnosti. Aké môže mať WMS systém prínosy a naopak, aké sú riziká implementácie. Prezentácia bude doplnená o poznatky z praxe z vývoja známeho slovenského e-shopu.

    Peter Kolarovszki

    Peter Kolarovszkisenior konzultant GS1 Slovakia

    Ing. Branislav Kalina

    Ing. Branislav Kalinaobchodný riaditeľ Kodys

  • 12.35

    13.10
    12.35 – 13.10 Prednáška

    Ako zabezpečím, aby môj e-shop právne fungoval (aj po veľkej spotrebiteľskej novele od 1.7.)

    Prednáška sa bude venovať kľúčovým právnym aspektom fungovania e-shopu, vrátane nových obchodných podmienok a reklamačného procesu po veľkej spotrebiteľskej novele. Zistíte, ako efektívne chrániť obsah vášho e-shopu a nastaviť ochranu značky, aby ste sa vyhli právnym komplikáciám a zabezpečili bezproblémový chod vášho online podnikania. Príďte si osvojiť potrebné právne nástroje a uistite sa, že váš e-shop je pripravený na nové legislatívne požiadavky.

    Eva Schin

    Eva SchinCEO MATHISON legal

  • 13.10 – 14.10

    Lunch break a zábavný kvíz #1

    Koncom obednej prestávky budeme mať prvý zábavný kvíz cez Kahoot.

  • 14.10

    14.45
    14.10 – 14.45 Prednáška

    Ako nová realita mení zákaznícke správanie a ich vnímanie značiek

    Akou zmenou si za posledné roky prechádza správanie zákazníkov? Alžbeta Ivanovičová, Service Design Lead v CX štúdiu Lighting Beetle*, vám v najnovšom trend reporte predstaví kľúčové trendy a zmeny zákazníckeho správania, ktoré transformujú rolu značiek v ich životoch. Na základe štyroch zážitkových identít a príkladoch známych a lokálnych značiek si ukážeme, ako zmysluplne obohacovať portfólio produktov a služieb či prichádzať s inováciami založenými na očakávaniach cieľových skupín a ich budúcich potrieb.

    Alžbeta Ivanovičová

    Alžbeta IvanovičováService design lead Lighting Beetle*

  • 14.45

    15.20
    14.45 – 15.20 Prednáška

    Ako rastú úspešné e-shopy, keď narazia na limity výkonnostných kampaní?

    Každý rastúci e-commerce biznis narazí na moment, kedy ďalšie navyšovanie rozpočtov do výkonnostných kanálov už neprináša želaný efekt. Ukážeme vám, ako vie zmena mediamixu situáciu zvrátiť a rozbehnúť ďalší rast biznisu pri lepšom ROI. Povieme si aj, ako úspešní e-commerce hráči využívajú crossmediálne stratégie a ako sa od nich poučiť, aké synergie viete pri dobrom mediamixe dosiahnuť, či načrtneme roadmapu, ktorá vám pomôže identifikovať, kde a ako začať s úpravou aj vášho mediamixu.

    Lenka Jesenáková

    Lenka JesenákováStrategy and business development lead Zenith

  • 15.20

    15.55
    15.20 – 15.55 Prednáška

    Daktela a GAFA AUTO: Budúcnosť zákazníckej podpory v praxi

    Kto chce napredovať, musí inovovať. Preskúmajme praktické skúsenosti spoločnosti GAFA AUTO s nasadením omnichannel riešenia od Daktely. Zameriame sa na to, ako kombinácia nástrojov pre zákaznícku podporu a AI technológií zlepšila komunikáciu so zákazníkmi, zvýšila efektivitu tímov a prispela k väčšej spokojnosti zákazníkov. Budeme sa zaoberať aj dôležitosťou neustálej optimalizácie komunikácie so zákazníkmi a očakávaniami, ktoré dnes zákazníci kladú na poskytované služby.

    empty

    Čoskoro doplníme

  • 15.55 – 16.30

    Coffee break

  • 16.30

    17.05
    16.30 – 17.05 Prednáška

    Quick commerce: Nový odbyt pre existujúci biznis

    Revolúcia v doručovaní alebo ako rýchle doručenie zlepšuje zákaznícku skúsenosť.

    František Cmunt

    František CmuntHead of Retail Wolt

  • 17.05

    17.40
    17.05 – 17.40 Prednáška

    ABRA

    empty

    Čoskoro doplníme

  • 17.40

    18.15
    17.40 – 18.15 Prednáška

    Synergia pre e-commerce: Order Manager a QASIDA ERP

    Chcete zefektívniť svoje obchodné procesy od A po Z? Spojte silu Order Managera s QASIDA ERP a získajte komplexné riešenie pre váš e-commerce.

    Renáta Rybanská

    Renáta RybanskáCEO a predseda predstavenstva Asseco Solutions

    Stanislav Mišovic

    Stanislav MišovicProduktový manažér Asseco Solutions

  • 18.30

    19.00
    18.30 – 19.00 Kvíz

    Zábavný kvíz s výhrami #2

    Pre účastníkov s Expo vstupenkou skončí deň druhým zábavným kvízom cez Kahoot s možnosťou vyhrať hodnotné ceny.

Poradenská zóna 10.00 – 18.00

Súčasťou Expo zóny je aj konzultačná zóna, kde 12 expertov z rôznych e-commerce oblastí bude počas celého dňa k dispozícii na individuálne konzultácie.

Filip Kuna

Filip Kuna

CEO Engerio

Content marketing

Mgr. Vladimír Gaduš LL.M

Mgr. Vladimír Gaduš LL.M

Advokát Highgate Law & Tax s. r. o.

Právne poradenstvo

Peter Furmaník

Peter Furmaník

autor blogu a CEO ĽudskouRečou.sk / Libertax Consulting s.r.o.

Účtovníctvo a dane

Marek Cibuľa

Marek Cibuľa

Quality manager DASE

Webová analytika

Mgr. Ivan Kopčík

Mgr. Ivan Kopčík

E-commerce konzultant a CEO For Best Clients, s.r.o.

E-commerce konzultant

Andrej Sopka

Andrej Sopka

Head of digital Targetovo

Performance marketing

David Cikánek

David Cikánek

Freelancer

Marketplace konzultant

Jana Zajícová

Jana Zajícová

CEO CREATIVE sites

Leadership a mentoring

Viliam Kanianský

Viliam Kanianský

CEO a SEO konzultant MADE It Digital

SEO konzultant

Imrich Kovaľ

Imrich Kovaľ

CEO MERINEO, s.r.o. / MRN Media, s.r.o. / MRN Projects, s.r.o.

Biznis development

      Ing. Katarína Ďurčová

      Ing. Katarína Ďurčová

      CEO AXIM

      Branding a zamestnanecké značky

        Chcete vedieť o spíkroch viac?

        Prejsť na spíkrov