späť na články

Šetrite čas, automatizujte

Šetrite čas, automatizujte

Rýchle zhrnutie: Žijeme v rýchlom svete, kde sa zmeny dejú na dennej báze a úloha marketéra je vždy sa prispôsobiť danej situácii. Nie vždy to je však jednoduché, pokiaľ máte nekonečné množstvo taskov, ktoré robíte manuálne. Automatizácia ušetrí čas, peniaze a prinesie vám alebo vašej firme množstvo výhod. Pokiaľ chcete predbehnúť konkurenciu, začnite automatizovať už teraz! V nasledujúcom článku tejto série si povieme viac o konkrétnych nástrojoch, ktoré vám pomôžu automatizovať.


Pokiaľ pracujete v marketingu, určite si uvedomujete, aká je to časovo náročná činnosť. Musíte neustále vymýšľať nové stratégie či reklamy, aby ste priniesli svojmu biznisu čo najviac obratov.

Nie vždy je to len o tom, koľko sedíte v práci, ale aj o tom, ako efektívne pracujete. Pokiaľ vykonávate tú istú činnosť každý deň, na ktorej strávite týždenne desiatky hodín, určite by vám pomohlo túto činnosť automatizovať. 

Či už riešite Google Ads, Facebook Ads alebo akúkoľvek inú sieť určenú na inzerciu, verte, že väčšina práce, ktorú vykonávate, vie byť robená za vás.

Čo je to automatizácia?

V jednoduchosti povedané, sú to skripty, ktoré hľadajú logické riešenia  problémov za vás. Pokiaľ denne vykonávate nejakú činnosť, ktorá sa neustále opakuje a je časovo náročná, verte mi, že sa dá automatizovať. Či už ide o vytvorenie a optimalizovanie kampaní v Google Ads, reporting alebo fakturácie.

Šetrite nielen čas, ale aj peniaze

Či už prácu PPC špecialistu vykonávate vy, alebo platíte agentúre, určite to je finančne náročné. Čo keby vám prezradím, že viete na tom ušetriť a investovať teda do inej časti vášho biznisu? S automatizáciou sa to dá!

Žijeme vo svete, kde sa všetci ponáhľajú a všetko chcú hneď, preto je logické, že pokiaľ robíte vašu prácu manuálne a niekto z konkurencie automatizuje, tak automaticky napreduje. 

Príklad: teraz zaplatíte svojej agentúre určité financie za hodiny  odborných znalostí. Pokiaľ by ste využili nejaký nástroj na automatizáciu, ktorý to dokáže za vás a za agentúru, tak okrem financií ušetríte aj váš čas, pretože si to dokážete spravovať sami. Okrem iného, nástroj ovládate vy, čiže, keď chcete zmenu v kampani hneď, nemusíte čakať na mail, na ktorý vám môžu odpísať aj o tri dni neskôr. 

Aké sú výhody automatizácie?

Existuje mnoho výhod automatizácie. Automatizácia v marketingu pomáha malým podnikom zostať relevantnými a konkurencieschopnými, zatiaľ čo veľkým podnikom umožňuje držať krok s požiadavkami ich mnohých zákazníkov v rámci ich príslušného odvetvia.

Aké sú teda výhody automatizácie?

Úspora času

Kampane je možné naplánovať vopred, čo znamená, že svoju pracovnú dobu môžete nasmerovať do iných projektov. Či už ide o reklamné kampane v Google Ads, alebo plánovanie publikovania príspevkov na sociálnych sieťach. 

Zvýšte vašu produktivitu

Automatizácia uvoľňuje vášmu marketingovému tímu alebo vám čas od vykonávania opakujúcich sa úloh a dáva vám kapacitu na brainstorming nových nápadov a zvýšenie produktivity v iných oblastiach. Môžete tak ušetrený čas venovať oblastiam, ktoré chcete vylepšiť, ako je napríklad vylepšenie vášho webu či brandu.

Personalizácia

Tým, že ušetríte čas, máte viac priestoru na personalizáciu, preto budete mať viac času, ktorý môžete venovať vašim klientom a tak zvýšiť mienku o vašej firme, prípadne získať ešte viac klientov.

Úspora financií

Je mi viac než jasné, že služby agentúr nie sú lacná záležitosť. Práve preto odporúčam začať automatizovať, kde vám nástroj môže ušetriť mnoho peňazí. Síce aj nástroj stojí niečo, ale je to podstatne menšie číslo.

Vylepšená návratnosť investícií 

Konkrétnejším zacielením na zákazníkov sa vaše marketingové výdavky využívajú múdro a efektívne. Viete tak zlepšiť svoje ROI.

Samozrejme existuje viacero dôvodov, prečo automatizovať ako len uľahčenie od opakujúcich sa úloh.


Autor: Bluewinston

BlueWinston.com je jedinečný online nástroj, ktorý pomáha e-shopperom a agentúram plne automatizovať tvorbu produktovo cielených kampaní v Google Search & Display. Len vďaka inovatívnym technológiam, si schopný/á vytvoriť hneď niekoľko rôznych typov a formátov produktových reklám a pokryť tak už 100% dopytov na produktové vyhľadávanie v Google Search. Nástroj BlueWinston.com využíva už viac ako 1000 zákazníkov po celom svete a sme hrdí, že vznikol práve na Slovensku. Pre viac informácií, či záujem o zdarma testovanie ich neváhaj kontaktovať. Viac info nájdeš na stránke: www.bluewinston.com 


Páčil sa vám článok?
Zdieľajte.