Skráť si čakanie na záznamy vyplnením e-commerce prieskumu a vyhraj vstupenky na Upterdam 2025! Chcem vyhrať

Daktela – Budúcnosť zákazníckej starostlivosti

Daktela 09. September 2023
Daktela – Budúcnosť zákazníckej starostlivosti

Systém Daktela určený pre kontaktné centrá pomáha zaistiť všetku komunikáciu so zákazníkmi v jednej webovej a mobilnej aplikácii. Spoločnosti majú vďaka systému Daktela prehľad o všetkých komunikačných aktivitách, vyťaženosti operátorov a pomocou podrobných štatistík vedia optimalizovať svoju zákaznícku podporu.


O spoločnosti Daktela

Spoločnosť Daktela pomáha už vyše 20 rokov klientom starať sa o svojich zákazníkov s využitím moderných technológií. Vďaka vlastnému omni-channel riešeniu majú naši zákazníci celú svoju komunikáciu v podobe telefonátov, emailov alebo online chatov pohodlne na jednom mieste. S využitím webovej aplikácie Daktela bude na všetko včas odpovedané, nestratí sa vám ani jedna zmeškaná aktivita a získate prehľad ako si vedú jednotlivé tímy alebo samotní operátori.

Daktela začala svoju činnosť v Českej a Slovenskej republike, ale v posledných rokoch rýchlo expandovala aj na zahraničné trhy naprieč celou Európou. V súčasnosti poskytujeme už vyše 1 200 zákazníkom, medzi ktorými sú napr. spoločnosti ako Notino, Muziker alebo Eyerim, kvalitnú spoluprácu v oblasti zákazníckej podpory. Prevádzkujeme systémy pre významné lokálne i globálne spoločnosti, a preto kladieme vysoký dôraz na všetky aspekty zabezpečenia našich vlastných aplikácií a systémov. Aby toto všetko zapadlo dohromady, staviame náš technologický tím na skutočných odborníkoch a profesionáloch vo svojich odboroch. Naša technická podpora je dostupná pre zákazníkov 24/7, aby sme promptne vyriešili akúkoľvek neodkladnú  záležitosť.

Optimalizácia zákazníckej podpory pre e-shop Muziker

Hlavným dôvodom implementácie omnichannel riešenia spoločnosti Daktela bola potreba komplexného riešenia pre riadenie zákazníckej podpory, ktoré zjednodušuje a zefektívňuje komunikáciu a zefektívňuje činnosť kontaktného centra.

Implementácia systému Daktela prebiehala v niekoľkých fázach, postupne v jednotlivých krajinách. Základom bola integrácia e-mailovej komunikácie s telefonickými hovormi a import kontaktov spoločnosti Muziker do systému Daktela CRM. Spoločnosť Muziker časom rozšírila aplikáciu o ďalšie moduly a zjednotila všetku komunikáciu z telefonických hovorov, e-mailov, SMS správ, webových chatov a sociálnych sietí do jedného prehľadného systému.

V spoločnosti Muziker im aplikácia Daktela poskytla prehľad o slabých miestach v prevádzke kontaktného centra, o činnostiach jednotlivých agentov a umožnila im prijať opatrenia na zlepšenie celkovej komunikácie. Z jednej kancelárie spravuje e-shopy v desiatkach krajín.

Budúcnosť starostlivosti o zákazníka

Vzhľadom na neustále sa transformujúci svet nových technológií Daktela nespomaľuje a prináša pokrokové riešenia. V minulom roku akvirovala Daktela českú spoločnosť Coworkers, ktorá sa zameriava na automatizáciu rutinnej komunikácie s využitím AI a vznikol nový produkt Daktela AI Agent. Jedni z mála vyvíjame aj v tejto oblasti vlastné riešenie umelej inteligencie, ktorá odbremení zamestnancov od rutinných činností a optimalizuje komunikačné procesy, aby sa fyzickí kolegovia mohli sústrediť na iné dôležité veci. Postupným učením vytvoríte hlasového alebo textového virtuálneho asistenta, ktorý zvládne odpovedať až na 70 % otázok od Vašich zákazníkov rovnako kvalitne ako operátori, ale s neporovnateľne nižšími nákladmi.

Ticketportal.cz, jeden z najobľúbenejších predajcov vstupeniek na kultúrne a športové podujatia, začal v roku 2021 používať chatbota od coworkers.ai. Počas roka vybavil viac ako 100 000 zákazníkov a ich počet stále rastie. Podľa koordinátora starostlivosti o zákazníkov Roberta Žítka majú operátori konečne priestor na riešenie e-mailov, ktoré často ležali v schránke bez odpovede celé dni.

Keď sú operátori zaneprázdnení, zákazníci už nemusia čakať v online fronte. Kým sa operátori venujú iným zákazníkom, chatbot odbaví čakajúcich zákazníkov. Chatbotové scenáre môžu vytvárať samotní operátori bez akýchkoľvek znalostí IT. Ticketportal preto môže promptne riešiť nové otázky a problémy jednoduchým vytvorením nového dialógu chatbota.

Pozvánka do stánku spoločnosti Daktela

Neváhajte sa zastaviť u nášho stánku, kde vám veľmi radi predstavíme všetky možnosti nášho systému a nájdeme vhodné riešenie pre vašu spoločnosť, aby ste posunuli zákaznícku podporu na vyššiu úroveň a optimalizovali svoje pracovné procesy.

Viac info na www.daktela.com