Remarketing a retargeting. Záchranné koleso e-shopov

Reklama hrá rozhodujúcu úlohu pri prinášaní ľudí na web. Tí však nie sú pripravení nakúpiť hneď na prvýkrát. Čo s tým? Práve vtedy nastupuje na scénu remarketing alebo retargeting. Zázračný pomocník pre e‑shopy aj pre zákazníkov. Ako funguje?


Remarketing a retargeting môže výrazne zvýšiť vaše konverzie a návratnosť investícií. Až 98 % nových návštevníkov vašej stránky nevytvára žiadnu konverziu. Opätovné zacielenie reklamy môže priniesť 10-násobné zvýšenie miery prekliknutia (CTR), pretože zákazníci už vašu značku a produkt poznajú. 

Správnym cielením teda môžete zasiahnuť tých, ktorí sú takmer pripravení na nákup.

Exkluzívny obsah len pre prihlásených

Zadaj svoj e-mail a okamžite získaj prístup k článku. Navyše, prihlásením si odomkneš prístup aj k ďalšiemu exkluzívnemu e‑commerce obsahu.