Filip Hatiar v prezentácii odhalil, ako sa na nemeckom Amazone dostali do TOP 20 s ich produktami, pričom sú stále ziskoví. Zazdieľal aj aký majú interný tím, či využívajú nejaké externé služby a čo im nefungovalo.
Čo konkrétne sa dozvieš?
✅ aké sú kľúčové faktory úspechu na marketplaces
✅ ako Dedoles optimalizoval svoje produkty pre nemecký Amazon
✅ prečo je dôležité kombinovať kreatívne kampane s analytickými dátami
✅ ako si zachovať ziskovosť aj na veľkých platformách
✅ aké metriky sledovať, aby si bol v marketplaces úspešný
✅ aké sú najčastejšie chyby e-shopov pri predaji na marketplaces
✅ prečo si vybrať správny marketplace pre svoj biznis
✅ aké kroky urobili, aby sa dostali do TOP 20 na nemeckom Amazone
Exkluzívny obsah len pre prihlásených
Zadaj svoj e-mail a okamžite získaj prístup k článku. Navyše, prihlásením si odomkneš prístup aj k ďalšiemu exkluzívnemu e‑commerce obsahu.