Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami

Blueweb 19. December 2024
Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami

Budovanie komunity je kľúčom k dlhodobému úspechu. Vo videu nižšie zistíš, ako Tomáš Červenka z MTBIKER spojil tisíce cyklistov a premenil komunitu na silnú konkurenčnú výhodu.


Čo konkrétne sa dozvieš?

✅ ako MTBiker vybudoval komunitu s 360 000 členmi

✅ prečo je dôležité byť súčasťou komunity, ktorú buduješ

✅ aké funkcie vytvárať pre komunitu, aj keď ti neprinášajú zisk

✅ prečo sa komunita nedá vybudovať za rok

✅ ako komunita chráni firmu pred konkurenciou

✅ ako využiť zákaznícke dáta na lepšie odporúčania produktov

✅ prečo organizovať komunitné akcie a ako ich robiť efektívne

✅ ako vytvárať obsah, ktorý komunita sama podporuje

✅ aké nástroje použiť na zbieranie spätnej väzby od zákazníkov

✅ ako prepojiť sekundárnu ekonomiku s komunitou

Exkluzívny obsah len pre prihlásených

Zadaj svoj e-mail a okamžite získaj prístup k článku. Navyše, prihlásením si odomkneš prístup aj k ďalšiemu exkluzívnemu e‑commerce obsahu.