Budovanie komunity je kľúčom k dlhodobému úspechu. Vo videu nižšie zistíš, ako Tomáš Červenka z MTBIKER spojil tisíce cyklistov a premenil komunitu na silnú konkurenčnú výhodu.
Čo konkrétne sa dozvieš?
✅ ako MTBiker vybudoval komunitu s 360 000 členmi
✅ prečo je dôležité byť súčasťou komunity, ktorú buduješ
✅ aké funkcie vytvárať pre komunitu, aj keď ti neprinášajú zisk
✅ prečo sa komunita nedá vybudovať za rok
✅ ako komunita chráni firmu pred konkurenciou
✅ ako využiť zákaznícke dáta na lepšie odporúčania produktov
✅ prečo organizovať komunitné akcie a ako ich robiť efektívne
✅ ako vytvárať obsah, ktorý komunita sama podporuje
✅ aké nástroje použiť na zbieranie spätnej väzby od zákazníkov
✅ ako prepojiť sekundárnu ekonomiku s komunitou
Exkluzívny obsah len pre prihlásených
Zadaj svoj e-mail a okamžite získaj prístup k článku. Navyše, prihlásením si odomkneš prístup aj k ďalšiemu exkluzívnemu e‑commerce obsahu.