Udržať si nohy vo finančnom suchu nemusí byť ani pri vysokých tržbách také samozrejmé. Ján Aštary vám na konkrétnych príbehoch e‑shopárov ukáže, čo všetko treba vo vašom e‑shope nastaviť a aké nástroje použiť, aby vás vaša ziskovosť nepríjemne neprekvapila a cash flow nedobehol.
Čo konkrétne sa dozviete?
✅ prečo priemer je častokrát nevhodný ukazovateľ
✅ aké metriky sú naopak podstatné
✅ ako sledovať financie celého e-shopu na jednej A4
✅ prečo je v e-commerce extrémne dôležitý cashflow
✅ aký je rozdiel medzi skladovou a skutočnou maržou
✅ ako segmentovať zákazníkov na základe cenovej senzitivity
✅ ako si dať pozor na výmenné kurzy
✅ ako určiť hodnotu break-even objednávky, kedy začnem zarábať
✅ ako nastaviť hladinu dopravy zdarma
✅ ako si rozdeliť skladové zásoby podľa obrátkovosti
✅ ako vyzerá dobrý cashflow
Exkluzívny obsah len pre prihlásených
Zadaj svoj e-mail a okamžite získaj prístup k článku. Navyše, prihlásením si odomkneš prístup aj k ďalšiemu exkluzívnemu e‑commerce obsahu.