Exkluzívny obsah: Ziskovosť a dobrý cash flow si musíte zaslúžiť

Udržať si nohy vo finančnom suchu nemusí byť ani pri vysokých tržbách také samozrejmé. Ján Aštary vám na konkrétnych príbehoch e‑shopárov ukáže, čo všetko treba vo vašom e‑shope nastaviť a aké nástroje použiť, aby vás vaša ziskovosť nepríjemne neprekvapila a cash flow nedobehol.


Čo konkrétne sa dozviete?

✅ prečo priemer je častokrát nevhodný ukazovateľ

✅ aké metriky sú naopak podstatné

✅ ako sledovať financie celého e-shopu na jednej A4

✅ prečo je v e-commerce extrémne dôležitý cashflow

✅ aký je rozdiel medzi skladovou a skutočnou maržou

✅ ako segmentovať zákazníkov na základe cenovej senzitivity

✅ ako si dať pozor na výmenné kurzy

✅ ako určiť hodnotu break-even objednávky, kedy začnem zarábať

✅ ako nastaviť hladinu dopravy zdarma

✅ ako si rozdeliť skladové zásoby podľa obrátkovosti

✅ ako vyzerá dobrý cashflow

Exkluzívny obsah len pre prihlásených

Zadaj svoj e-mail a okamžite získaj prístup k článku. Navyše, prihlásením si odomkneš prístup aj k ďalšiemu exkluzívnemu e-commerce obsahu.