späť na články

Automatizačné nástroje v oblasti marketingu

Automatizačné nástroje v oblasti marketingu

Rýchle zhrnutie: V tomto článku si rozoberieme konkrétne nástroje, ktoré môžu vám alebo vašej firme pomôcť automatizovať určité opakujúce sa úlohy a ušetriť tak množstvo času a financií.


V predchádzajúcom článku tejto série sme riešili automatizáciu v oblasti marketingu, kde sme spomenuli mnoho výhod a dôvodov, prečo začať s automatizáciou už teraz.

V tomto článku si rozoberieme konkrétne nástroje, ktoré môžu vám alebo vašej firme pomôcť automatizovať určité opakujúce sa úlohy a ušetriť tak množstvo času a financií.

Rozoberieme si  rôzne oblasti, v ktorých spomenieme momentálne tie najlepšie nástroje dostupné na trhu.

Automatizujte vytváranie celých kampaní v Google Ads

Pokiaľ váš biznis využíva inzerciu v Google Ads, tak určite viete, ako je časovo náročné pripraviť  správnu kampaň pre vaše služby alebo produkty.

Existuje mnoho nástrojov a služieb, ktoré vám pomôžu automatizovať tvorbu reklám, jedným z nich je BlueWinston. Vďaka tomuto nástroju viete vytvárať textové reklamy a kľúčové slová s pomocou produktového XML feedu a následne vám vie Bluewinston vytvoriť stovky, ale aj tisíce reklám a kľúčových slov v priebehu pár kliknutí. Okrem iného si tam viete vytvoriť svetovo unikátne typy kampaní, ako napríklad produktovo-skupinové, brandové alebo DSA kampane. Stačí sa registrovať a získate 30 dní zdarma, kde si môžete vyskúšať všetky vymoženosti, čo nástroj dokáže.

Automatizujte optimalizáciu kampaní

Je samozrejmé, že nestačí kampane len vytvoriť. Taktiež im treba venovať čas a optimalizovať ich podľa potrieb trhu. Musíte neustále sledovať, koľko platíte, na akých pozíciách sa zobrazujete a všeobecne, ako vám to „vynáša“. 

Pre optimalizáciu môžete využiť nástroj www.managino.sk, ktorý sa postará o optimalizáciu vašich kampaní už v priebehu niekoľkých minút. Managino bolo vytvorené na zefektívnenie práce s každým Google Ads účtom. Scripty v Managine sú nastavené tak, aby dokázali zlepšiť výsledky akejkoľvek kampane, ktorá vám v účte „beží“. Či už vám ide o viac konverzií, zlepšenie výnosnosti alebo optimalizovanie ceny za kliknutie, desiatky scriptov sú pripravené sledovať vaše kampane vo dne v noci a vykonávať v nich tisícky zlepšení denne. Pokiaľ si kampane spravujete sami, tak vám nástroj môže ušetriť čas, ktorý môžete venovať iným častiam biznisu.

Pokiaľ vám kampane spravujú agentúry, tak viete, že to nie je lacná záležitosť a práve vďaka nástroju, ako je Managino, viete šetriť aj financie, ktoré môžete použiť priamo do reklám alebo do inej časti, ktorá vám vyhovuje. Spolupráca s vašou agentúrou môže byť aj taká, že namiesto optimalizácie vám pomôžu s inou časťou, napríklad vytvorenie kreatívnych kampaní alebo inej časti zlepšovania vášho biznisu. 

Automatizujte reporting

Dajme tomu, že už teraz šetríte čas na vytváraní a optimalizácii kampaní, čo ak by ste chceli šetriť čas ešte viac? Dá sa to. 

Taktiež môžete automatizovať aj reporting vašich kampaní pomocou https://datastudio.google.com/. Tento reporting vám môže nastaviť odborník alebo môžete použiť šablónu, ktorá vám bude najviac vyhovovať. Vieme, ako je náročné stále kontrolovať množstvo tabuliek a grafov a práve preto odporúčame automatizovať aj reporting tak, že nájdete všetko na jednom mieste bez zdĺhavého hľadania. Môžete si spojiť Google Ads, Facebook Ads alebo Heuréku a všetko mať na jednom mieste. Taktiež je to program priamo od spoločnosti Google, takže už len značka hovorí za kvalitu.

Automatizujte vaše fakturácie

Fakturácie sú pre niektoré firmy nočnou morou. Dokonca aj tie viete automatizovať.

Jeden z nástrojov, ktorý vám vie s tým pomôcť, je https://www.kros.sk/ikros/. Vďaka nemu ušetríte niekoľko hodín mesačne a pomôže vám prekonať problémy s fakturáciou. Môžete očakávať funkcie ako prepojenie faktúr na váš e-shop či bankový účet alebo pravidelné faktúry klientov. Okrem toho vie sledovať platby, posielať upomienky alebo automaticky vystaví a pošle faktúru. Čo viac si priať?

Zhrnutie na záver

V tejto časti série o automatizácii sme rozobrali určité oblasti, ktoré môžete automatizovať s pomocou určitých toolov. Na výber je ich mnoho, my sme však spomenuli tie najvýhodnejšie a najpraktickejšie.

Je už na vás, aký nástroj si zvolíte, v ďalšom článku tejto série si povieme o automatizácii priamo v Google Ads a čo všetko nám Google vie automatizovať.



Autor: Bluewinston

BlueWinston.com je jedinečný online nástroj, ktorý pomáha e-shopperom a agentúram plne automatizovať tvorbu produktovo cielených kampaní v Google Search & Display. Len vďaka inovatívnym technológiam, si schopný/á vytvoriť hneď niekoľko rôznych typov a formátov produktových reklám a pokryť tak už 100% dopytov na produktové vyhľadávanie v Google Search. Nástroj BlueWinston.com využíva už viac ako 1000 zákazníkov po celom svete a sme hrdí, že vznikol práve na Slovensku. Pre viac informácií, či záujem o zdarma testovanie ich neváhaj kontaktovať. Viac info nájdeš na stránke: www.bluewinston.com 


Páčil sa vám článok?
Zdieľajte.