Upterdam 2024: Formujeme e‑commerce komunitu so silnými hodnotami

Jakub Jarabica 02. Október 2024
Upterdam 2024: Formujeme e-commerce komunitu so silnými hodnotami

Máme za sebou skvelý ročník s vyše 800 účastníkmi a teraz už spracovávame spätnú väzbu. Stihli sme si oddýchnuť, ale už aj premýšľame nad tým, ako posunúť ďalší ročník opäť o level UP. Prečítajte si o Upterdame 2024 očami organizátora.


Máme pár dní po tohtoročnom Upterdame, predĺžený víkend sme strávili popri oddychu a regenerácii čítaním sentimentu na sociálnych sietiach (niečo sme k tomu napísali aj ja a Janka) a už poctivo spracovávame feedback od účastníkov. Chcem k tomu napísať aj pár "uležaných" myšlienok, ktoré som si tento rok uvedomil. Pred rokom som písal o avokáde, tento rok to bude najmä o komunite.

V prvom rade, mega nás všetkých tešia pozitívne ohlasy, ktoré si tím patrične užil po tom, koľko sa na tom namakali - budeme z toho čerpať niekoľko mesiacov. Okrem spätnej väzby, čo je najcennejší dar od účastníkov, sami vieme, čo sme nestihli/nevyšlo podľa predstáv. Verím, že budúci ročník bude znova o level Up a už teraz sa tešíme na prípravy.

Prečítajte si ich niekoľko:

    ...jedna z najlepších konferencií, na ktorých som doteraz bol, a verte mi, za posledné dva roky som ich obehal veľmi veľa...

    Raul Rodriguez, Spoluzakladateľ v spoločnosti Dajana Rodriguez (tohtoročný účastník)

    Skutocne najma organizatori podujati vidia ako vsetko ladilo, klapalo a zapadalo do seba ako puzzle. Upterdam chytili do ruk profici a urobili ste z neho srdcovu zalezitost.

    Katarína (Šimová) Ďurčová, Budovateľka zamestnaneckých značiek (tohtoročný konzultant)

    Urobili ste slovenský event v štandarde na aký sme zvyknutí skôr v zahraničí. Takže ešte raz chcem poďakovať a pochváliť Vás. Takýto záujem sme v našom Corlonez stánku nečakali. 100x ďakujeme všetkým, ktorí sa u nás zastavili, konzultovali alebo len tak pokecali.

    Martin Lazarčík, CEO at Corlonez (tohtoročný partner)

    Mňa osobne najviac teší, že výtky, ktoré sme mali minulý rok (či účastníckeho, či partnerského charakteru) sme do veľkej miery zapracovali. Lebo nie je to len o prijatí spätnej väzby, ale aj o exekúcii za tým. Samozrejme, nový rok - nové skúsenosti, tak tento rok vznikli aj veci, ktoré minulý rok neboli.

    Tento rok prišlo o skoro 200 účastníkov viac ako pred rokom, možno to nie je zlý cieľ aj pre budúci ročník. Ešte nemáme spočítané presné číslo opakujúcich sa návštevníkov, ale jednou z našich vízií je blížiť sa k 100% opakovaným návštevám a zdravým rastom pridávať aj nových účastníkov. Ak sa fyzicky stretávame raz do roka, venovať jeden deň vedome vzdelávaniu sa a budovaniu vzťahov je niečo, čo by mal chcieť každý, kto chce zostať relevantný v e-commerce.

    Vo feedbackoch viackrát zaznelo prekvapenie z toho, ako e-commerce komunita funguje, ako je otvorená a zdieľajúca (a bolo to aj príjemné uvedomenie pre mňa). Toto sú hodnoty, ktoré sú nám blízke, žijeme ich v našich projektoch/firmách a chceli sme ich pretaviť aj do Upterdamu. Preto sme minulý rok na hlavný stage okrem nás posadili 3 ďalších „konkurentov”, ďalším umožnili vystavovať a podobne. Tento rok to isté, iba v ružovom. Vidíme vyšší zmysel v tom, že postupne aj my zdieľame časti nášho know-how, radšej ako si ho strážiť a báť sa. Na tejto komunite a týchto hodnotách chceme stavať Upterdam aj naďalej a samozrejme to postupne rozširovať.

    Aj touto formou by som vám všetkým chcel poďakovať, lebo nie my sme Upterdam, ste to vy všetci. Prv než pošleme oficiálne fotografie, aftermovie či prezentácie a záznamy, užite si pár (ne)dokonalých fotografií od náš UP + BW tímu.

    ĎAKUJEM!