Swiss Point – špecialista na digitalizáciu, administratívne procesy a služby fulfillmentu

Swiss Point Data 04. September 2023
Swiss Point – špecialista na digitalizáciu, administratívne procesy a služby fulfillmentu

Swiss Point Data, s.r.o. je spoľahlivým partnerom pre e‑commerce poskytujúcim vynikajúce fulfillmentové služby, vrátane skladovania, balenia a distribúcie k zákazníkovi.


Pomôžeme vášmu e-shopu rozšíriť a ušetriť veľa času a nákladov nielen na skladovanie a logistiku, ale aj na personál. Vďaka spolupráci s globálnymi kuriérskymi spoločnosťami vieme garantovať bezkonkurenčné ceny za doručenie do celého sveta.

Dbáme na rýchlosť a kvalitu doručenia, preto dokážeme vaše balíky doručiť zákazníkovi v Európe do 24 hodín. Zvyšujúci sa počet objednávok počas sezónnych zliav a výpredajov nám nerobí žiaden problém. Nechajte nás sa postarať o vaše objednávky a tovar rôznych veľkostí a nemusíte si robiť starosti s logistikou. Vyriešime aj prípadné reklamácie a vrátenia tovaru.

Fulfillment je pre mnohé e-shopy zásadným faktorom úspechu. Naše služby pre e-commerce sú vhodné pre menšie a stredne veľké e-shopy s veľkým alebo rastúcim množstvom objednávok a e-shopy so zameraním na zahraničie, keďže balíky doručujeme celosvetovo. Naša spolupráca Vám umožní sústrediť sa na dôležité obchodné aktivity pre rast vášho e-commerce.

Komplexné služby fulfillmentu

Od spracovania objednávok cez skladovanie a distribúciu, spracovanie dobierok až po riešenie reklamácií a vratiek. Pomáhame vášmu biznisu rásť, zbavujeme vás náročných administratívnych procesov a prinášame vám významné úspory nákladov. Optimalizácia času, nákladov, procesov a personálnych kapacít.

Skladovanie

O prichádzajúcom tovare do skladu vedieme podrobnú evidenciu. Preto sa každá prijatá zásielka od vášho dodávateľa najskôr zaregistruje. O stave zásob sa následne vedie evidencia, ktorá vám je k dispozícii, čo umožňuje efektívne riadenie e-shopu. Evidenciu je možné taktiež spárovať s vašimi vlastnými systémami.

Podľa preferencií klienta tiež zabezpečujeme aj balenie a odosielanie zásielok, pričom dostupné sú rôzne typy prepravy. Ku každej expedovanej zásielke pripravujeme aj požadovanú dokumentáciu. Tovar v našich skladoch je poistený.

  • Rýchla a efektívna správa prijatého tovaru od vašich dodávateľov.
  • Evidencia zásob a integrácia s vašimi systémami.
  • Bezpečné skladovanie najrôznejších typov produktov.
  • Balenie a distribúcia.
  • Nižšie prevádzkové náklady v porovnaní s vlastným skladom.

Distribúcia a logistika

Distribúcia je kritickou súčasťou fungovania každého e-shopu. Tvorí časť nákupného zážitku a na rýchle, bezchybné doručenie si potrpí až 60 % zákazníkov. Pomôžeme vám pri vytvorení ideálneho a spoľahlivého doručovacieho systému, s ktorým budete spokojní nielen vy, ale aj vaši zákazníci.

Postaráme sa o vybavenie objednávok vo vašom e-shope od prvotného spracovanie až po včasné doručenie.

Náklady na logistiku a distribúciu výrazne ovplyvňujú nielen cenu doručenia objednávky, ale aj efektivitu e-commerce biznisu. Významným faktorom je aj čas potrebný na vybavovanie objednávok.

Ušetríme vám:

  • Čas – získate viac času na rozvoj firmy a na rozvoj Core bussiness.
  • Personálne náklady.
  • Fixné náklady sa zmenia na variabilné.
  • Platíte len sa zrealizované transakcie.
  • Nižšie náklady na doručenie.

Vaše objednávky doručíme rýchlo a efektívne po celej Európe. Vďaka spolupráci s globálnymi, aj lokálnymi doručovateľskými spoločnosťami po celej Európe dokážeme znížiť náklady na doručenie objednávok pri zachovaní rýchlosti a kvality doručenia.

Ako to prebieha?

Každú prijatú objednávku vo vašom e-shope vidíme v našom systéme. Na základe dohody s klientom následne pristúpime k vhodnému baleniu a príprave potrebných dokumentov. Po príprave sa každý balík zaradí do logistického centra, kde ho prevezme jeden z našich partnerských prepravcov. Zabezpečujeme prepravu drobného tovaru, ale aj veľkých zásielok na paletách či v kontajneroch (toto si nie som istá).

V každom prípade však dohliadame na včasné spracovanie objednávok, ich expedíciu a najmä ich dodanie.

  • Efektívnejšia správa zadaných objednávok.
  • Rýchle a precízne vybavovanie objednávok.
  • Príprava potrebnej dokumentácie.
  • Rôzne typy prepravy.
  • Nižšie náklady v porovnaní s vedením vlastného distribučného strediska.

Medzinárodná distribúcia a tzv. „cross-border“ logistika

Swiss Point ako integrátor logistických služieb sa postará o odosielanie a manažment vašich zásielok vrátane dobierok, spracovania vratiek a reklamácií, vyzdvihnutia zásielok a vybavenia colnej deklarácie. Spolupráca s mnohými poštovými a kuriérskymi spoločnosťami prináša efektívne, rýchle a spoľahlivé riešenia za konkurenčné ceny.

Portfólio našich kuriérskych a prepravných služieb pre e-commerce umožňuje vytvoriť unikátne a overené riešenie pre vaše zasielateľské potreby. Vďaka flexibilite vám pomáhame optimalizovať náklady na zasielanie a prepravu vašich zásielok a čas, ktorý si spracovanie a manažment zásielok vyžaduje.

Základné kuriérske služby:

  • Odosielanie balíkových zásielok.
  • Spracovanie vratiek a reklamácií.
  • Vyzdvihnutie zásielok priamo u odosielateľa.
  • Importné služby na objednávku.
  • Colná deklarácia a poradenstvo.
  • Odosielanie listových zásielok.
  • Doporučené zásielky a dobierky.
  • Doručenie do 24 hodín v rámci EÚ.
  • Zásielky jednokusové alebo viackusové.
  • Meriame volumetrickú hmotnosť.
  • Možnosť zasielať zásielky celosvetovo.
  • Vlastný dispečing.
  • Dočasný colný sklad.
  • Colné služby.
  • Registrácia pre One-Stop-Shop (OSS), registrácia spoločností v EÚ a podporné služby.

Prečo si vybrať nás

Všetko nájdete pod našou strechou Poskytujeme komplexné riešenia pre e-commerce a fulfillment služby:

  • Pravidelné prijímanie objednávok.
  • Kontrola stavu zásob.
  • Proces kompletovania a balenia objednávok.
  • Označovanie a tlač ďalších dokumentov.
  • Doprava a distribúcia (pick & ship).
  • Spracovanie vratiek.
  • Printové služby – tlač faktúr, tlač a obálkovanie dokumentov, poštové služby.
  • Certifikovaný sklad na skladovanie potravín a BIO produktov.

Ušetríte čas a peniaze

Partnerstvo s nami prinesie pre vaše online podnikanie aj tieto výhody:

  • Zabezpečenie procesu od uskladnenia po doručenie
  • Doplnkové administratívne služby.
  • Odoslanie zásielok aj do zahraničia.
  • Procesy v súlade s ISO 9001 a ISO 27001.
  • Online prehľad skladových zásob.
  • Krátky čas spracovania objednávok bez ohľadu na sezónne výkyvy.
  • Spracovanie vrátených zásielok a reklamácií.
  • Obalový materiál v cene.

Pozvánka na konferenciu

Už 21. septembra 2023 sa koná unikátne #ecommerce podujatie Upterdam v areáli D1 Center v Senci, kde vás budeme čakať v našom stánku vo výstavnej zóne, kde Vám radi poradíme, ako zlepšiť chod vášho e-shopu a ako ušetriť nie len čas, ale aj náklady. Príďte a užite si celý deň plný zaujímavého programu s množstvom rád a typov, ktoré pomôžu vám a Vášmu e-shopu. Vidíme sa tam!