Program
-
10:00
Nemaj strach z úspechu: Ako zvládnuť rast e‑shopu a zvýšiť ziskovosť o desiatky percent?
Michal KrálPricemaniaAlexander JančoZásielkovňaGejza NagyLuigi's BoxJakub JarabicaBluewebTomáš VrtíkExpandeco”Ako nájsť v dátach potenciál na rast a odlíšenie sa od konkurencie? Ako vyzerá európsky e‑commerce trh v roku 2020? Pripravte sa na úspech zvýšením miery konverzie, lepšou cenotvorbou, vyhľadávaním alebo logistikou. Vyhnite sa najčastejším chybám, automatizujte, plánujte strategicky, expandujte.”
-
11:15
Keď vy skáčete ako korona píska: Prispôsobte svoj marketing dobe covidovej
”Ako na reklamu v období recesie? Ako sa mení správanie zákazníkov v situáciach neistoty? Kde začať pri zvyšovaní konverzií? Aké sú formy testovania počas pandémie? Zefektívnite svoje online kampane, popracujte na vhodnej komunikácií so zákazníkom, aplikujte psychológiu a nezabúdajte ani na UX.”
-
13:00
Ako z mála upliesť reach: Low budget, wow effect
”Naučte sa pracovať s nízkym budgetom a vyťažte z neho maximum. Akú úlohu zohráva kreativita v marketingovej komunikácií? Prečo boli niektoré kampane úspešné aj bez toho, aby si vyžadovali veľké investície? Robte marketing inak, premýšľajte z dlhodobej perspektívy a nezľaknite sa znížených budgetov.”
-
14:15
Malé e‑shopy s veľkými nápadmi: Prečo sa oplatí to nevzdať
”O fungovaní e‑shopov počas korona krízy, ale aj o praktických e‑commerce skúsenostiach. Čo boli kľúčové míľniky, ktoré priniesli e‑shopom rast? Ako vybudovať úspešný e‑shop aj bez investície? Aké boli úskalia prechodu z malej do strednej firmy? Aké boli ich prvé skúsenosti s vedením ľudí? Na čo si dávať pozor?”