Adam Cvik

Bloom Hair, Spoluzakladateľ

Spoluzakladateľ rýchlo-rastúcej značky Bloom Hair, ktorá ženám prináša prvotriednu starostlivosť o ich vlasy a krásu.

Adela Bednáriková

Factcool, Digital Marketing Director

Adel ako manažérka digitálneho marketingu má pod palcom oddelenie výkonnostného marketingu vo firme Factcool. Okrem osvedčených prístupov sa snaží vo svojej práci aplikovať inovatívne nápady, a tak s firmou napredovať.

Alex Prochyra

Managino Agency, CEO

Alex Prochyra je expert na online marketing a business development. Je spoluzakladateľom marketingovej agentúry Managino Agency, ktorú založil vďaka skúsenostiam nadobudnutým ako Business Development Manager v globálnej marketingovej agentúre Performics a Freelance Marketing Consultant. Na jeho profesii ho baví najviac rozmanitosť spočívajúca v práci s najväčšími hráčmi na trhu, tvorbe komplexnej stratégie a plánovaní, ale aj rozvoji a hľadaní ciest na prerazenie v sektore SMB.

Daniel Sebastián "GoGo" Štrauch

slovenský youtuber, vloger, režisér a podnikateľ

Daniel Sebastián "GoGo" Štrauch založil kanál GoGoManTV, ktorý sa stal najodoberanejším kanálom v CZ-SK s počtom followerov takmer 2milióny. Napísal taktiež knihu GoGo chalan z internetu, založil produkčné štúdio DEADLINE a momentálne pracuje na zatiaľ tajnom projekte, jeho prvom, ktorý má potenciál stať sa revolúciou v sociálnych médiách.

Jakub Žilinčan

Berlin Brands Group, CMO (CEE)

Jakub pôsobí ako marketingový riaditeľ pre strednú a východnú Európu v jednej z najrýchlejšie rastúcich e-commerce spoločností na svete. Predtým pracoval v európskej centrále Google ako konzultant pre najväčších zadávateľov online reklamy v regióne. Je držiteľom titulu PhD. v téme atribučných modelov. Online marketingu a stratégii sa venuje už 15+ rokov.

Jozef Zelenay

MagicScript, E-commerce consultant

Jozef je konzultantom v spoločnosti MagicScript. Prostredníctvom automatizácie pomáha klientom dosiahnuť maximálny potenciál ich projektov. Orientuje sa na zvyšovanie marží a profitability eshopov.

Juraj Bednár

IRISIMO, CEO

Zo študenta informatiky po zakladateľa a CEO e-shopu IRISIMO. V roku 2005 vlastnoručne naprogramoval prvú verziu e-shopu, ktorý zakladal (vtedy eHodinky.sk) a dnes pôsobí v 10 krajinách EU. IRISIMO je dominantným hráčom v strednej a južnej Európe a v Pobaltí. K hodinkám sa dostal viac menej náhodou, no dnes sú pre neho srdcovou záležitosťou a v hodinárskej branži sa cíti ako doma.

Juraj Králik

ZAJO, podnikateľ a majiteľ slovenskej značky

Juraj Králik je podnikateľ a majiteľ slovenskej značky ZAJO, ktorú založil ešte v roku 1996 ako vysokoškolský študent. Z garážovej firmy s jediným modelom turistických nohavíc v priebehu času vybudoval rešpektovaný brand so širokým portfóliom špičkového funkčného oblečenia a turistického vybavenia, ktorý si získal dôveru profesionálov z radov horolezcov, športovcov a horských služieb, ale aj víkendových výletníkov na celom svete.

László Szabó

Google Certified Trainer pre export, Head of Growth @Growww Digital

László pracuje 16 rokov ako špecialista na export medzi mestami Praha-Bratislava-Budapešť.  Pred 8 rokmi založil digitálnu marketingovú agentúru Growww Digital, kde sa venuje najmä online rastu firiem naprieč trhmi Strednej a Východnej Európy. László pôsobí aj ako Google Certified Trainer pre Českú a Slovenskú republiku so zameraním na export firiem. V rámci Google programu, ktorý združuje odborníkov v mnohých oblastiach, podporuje László start-upy, firmy, ale aj študentov alebo neziskové organizácie v získávání potrebných vedomostí k rozvoju.

Marek Ďuračka

Dexfinity, špecialista na výkonnostný marketing na Facebooku

Špecialista na výkonnostný marketing na sociálnych sieťach. Skúsenosti z reklamy z veľkých e-commerce hráčov aplikuje na mladé rastúce projekty. Riadi sa heslom “Keď rastú naši klienti, rastieme aj my”.

Marek Hric

Daktela, Technický konzultant

Marek rád rozpráva. Možno preto si rozumie aj so zákazníkmi. No jeho tajomstvo nie je v rozprávaní, jeho tajomstvo je Daktela. Dopraj aj ty svojim operátorom/špecialistom prehľad nad dennými úlohami, či dotazmi klientov s Daktelou. Príď na Marekov workshop zameraný na správu a prácu s požiadavkami zákazníkov.

Martin Urgošík

ABRA Software s.r.o. Slovensko, Head of Consultants

IT ho vtiahlo už na strednej škole, kedy začal s programovaním v Pascale a Delphi. Dnes vedie tím programátorov a konzultantov v ABRA Software v Bratislave. "Najviac ma baví hľadať a ponúkať riešenia zákazníkom, aby sme mohli spoločne rásť," hovorí. Vo svojom workshope predstaví vychytávky ABRA Gen pre oblasť e-commerce ako je napríklad automatizácia alebo správa dát v jednom systéme.

Matej Šucha

Mindworx, Managing partner

Vyštudoval prestížnu Copenhagen University v Dánsku a ETH Zurich vo Švajčiarsku, čo mu pomohlo získať medzinárodný rozhľad a dôležité kontakty v zahraničí. Matej je zakladateľom MINDWORX, jedinečnej konzultačnej spoločnosti, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonomike v oblastiach ako marketing, predaj, HR a zmena správania.

Michal Král

Pricemania, riaditeľ cenového porovnávača Pricemania a e-commerce konzultant

Michal Král pomáha so zvyšovaním obratu a ziskovosti e-shopov už viac ako 13 rokov. Od roku 2007 prevádzkuje popredný porovnávač cien a kvality e-shopov Pricemania.sk, ktorý agreguje viac ako 800 000 produktov z ponuky vyše 9 000 e-shopov. Zároveň je zakladateľom vzdelávacieho projektu Pricemania Academy, cez ktorý prešlo viac ako 2 000 majiteľov a marketérov e-shopov, ktorí formou workshopov a konzultácií naberajú know-how od špičkových expertov z SK/CZ trhu. Michal tiež moderuje inšpiratívne rozhovory, kde predstavuje zaujímavé firmy, ľudí a nástroje z e-commerce odvetvia.

Michal Šišovský

RIESENIA, Lead UX/UI designer

Michal sa venuje digitálnemu dizajnu, UX a konzultáciám viac ako 10 rokov. Stojí za návrhmi mnohých úspešných e-commerce projektov a webových prezentácií. Z praxe vie, že pozitívna zákaznícka skúsenosť má zásadný vplyv nielen na nákupné správanie, ale i na vnímanie značky.Rád sa "'vŕta" v štúdiách, testoch a dátach, ktoré dávajú jasné odpovede na rôzne otázky a hypotézy aj mimo e-commerce.

Milan Markovič

Effectix SK, COO

Milan je Google Certified Trainer pre podnikanie a aj pre dizajnové myslenie. Už ôsmy rok pracuje v digitálnej agentúre Effectix.com. Z pozície projektového špecialistu a stratéga sa prepracoval na šéfa. Stará sa o návrh stratégií pre väčšie spoločnosti a ich realizáciu. Má znalosti v oblasti ecommerce a UX designu. Vie poradiť, čo, ako a prečo v digitálnom marketingu funguje.

Miroslava Birešová

Kaufland.de, Obchodná manažérka CZ/SK

Miroslava viedla pred niekoľkými rokmi svoje vlastné eshopy na Slovensku, Česku a Nemecku. Teraz pracuje ako medzinárodný obchodný manažér na Online Marketplace Kaufland.de. Vzhľadom k jej pracovným skúsenostiam preukázala vedomosti v oblasti eCommerce, internacionalizácie v 13 rôznych EÚ krajinách a v obojstranných obchodných eCommerce modeloch. Miroslava získava nové značky a obchody pre Kaufland.de a zároveň pomáha už súčasným partnerom pri ich optimalizácii výkonu.

Oliver Šimko

Luducrafts, Founder & Lead designer

Oliver Šimko (Founder and Lead designer at Luducrafts) Oliver založil a momentálne vedie luducrafts -  gamifikačné štúdio, ktoré vyvíja na mieru šité riešenia postavené na princípoch herného dizajnu, behaviorálnych vied a metodiky design thinking. Od roku 2014 má luducrafts na konte spoluprácu so spoločnosťami ako Slovenská sporiteľňa, innogy, Sygic, alebo Slovak Telekom. Svoju misiu rozšíril o snahu priniesť nové edukačné nástroje, ktoré by podporovali aktívne občianstvo. Jedným z príkladov je edukačná hra o konšpiráciach oBLUDnosti, ktorej je spoluautor.

Ondřej Ratajský

Smartemailing, PR a marketing

Ondřej Ratajský sa posledných päť rokov vášnivo venuje online marketingu vrátane e-mailingu. V roku 2019 sa stal súčasťou marketingového tímu SmartEmailingu, kde má na starosť starostlivosť o affiliate partnerov, komunikáciu s médiami a vidieť ho môžete aj na väčšine offline akcií, ktorých sa SmartEmailing zúčastňuje. Ondra je tiež súčasťou vzdelávacieho programu SmartEmailingu: pravidelne vedie workshopy pre klientov a moderuje podcasty a talky. Svoj pôvodný názor, že "e-mail je brnkačka" v priebehu času a nazbieraných skúseností upravil na "e-mail je brnkačka, pokiaľ sa držíte best practices a nezabudnete na zdravý sedliacky rozum". A niekoľko best practices si pripravil aj pre účastníkov workshopu na Upterdamu.

Pavol Adamčák

Dexfinity, CEO

Pavol je riaditeľom Dexfinity. Neustále prichádza s novými inovatívnymi riešeniami pre dosiahnutie maximálnej návratnosti v online marketingu. Vedie tím marketingových špecialistov a konzultantov, ktorý akceleruje e-shopy na 34+ trhoch vrátane USA a Ázie. Špecializuje sa na nastavenie stratégií pre rast e-commerce projektov a automatizáciu riadenia PPC reklamy na maržu a celkový zisk e-shopu. Je spolutvorcom Algoritmu Magic Script, ktorý zvyšuje zisk z PPC reklamy. Niekoľko rokov po sebe bol Google Tréner pre online reklamu a export.

Peter Jakuš

Bloomreach, Viceprezident pre Market & Industry Insights

Peter je viceprezidentom pre Market & Industry Insights v spoločnosti Bloomreach. Je zapálený pre rôzne spôsoby, akými dokážu spoločnosti využívať analytické dáta na vytvorenie pozitívneho dopadu podnikania a vnímania ich značky zákazníkmi. Je známym rečníkom v oblasti webovej analýzy a e-commerce, bývalý Google Trainer (bol držiteľom tohto prestížneho titulu až 3 roky po sebe), zakladateľom e-commerce akcelerátora MastersGate a spoluzakladateľom analytickej neformálnej ne-konferencie MeasureCamp Bratislava.

Petr Vojta

ABRA Software a.s. Česká republika, Sales Director

Petr si prešiel v ABRA Software niekoľkými pozíciami od riadenia jednej z pobočiek, vedenia vývoja mobilných aplikácií až po súčasnú pozíciu obchodného riaditeľa. O firme hovorí: „Okrem komplexného ERP riešenia pre firmy všetkých veľkostí, patrí do nášho portfólia také riešenie pre e-commerce s plnou integráciou na všetky backend procesy, ktoré je pre úspešné fungovanie e-shopu potrebné. V oblasti e-commerce, v ktorej sa pohybujeme viac ako 10 rokov, sa neopierame iba o vlastné produkty, ale vďaka API je možné integrovať i externé riešenia. Bez integrácie nie je možná automatizácia a bez automatizácie nie je produktivita.“

Samuel Huba

Shoptet, CEO

Samuel Huba zastáva funkciu výkonného riaditeľa Shoptetu. Jeho hlavným cieľom je búrať bariéry v začiatkoch podnikania e-shopárov a pomáhať im rásť. V minulosti viedol medzinárodné expanzie, nastavoval obchodné stratégie a riadil operations v niekoľkých technologických firmách a startupoch.

Štefan Chochláč

Bluewinston, CEO

Štefan je CEO spoločnosti BlueWinston, ktorá je najväčším Google Channel Partnerom v CEE. BlueWinston sa zameriava na automatizáciu produktových textov v rámci vyhľadávania. Okrem toho má na starosti aj ďalšie firmy, a to presnejšie ASData, Shopping in EU a Managino. Svojimi skúsenosťami v marketingu prispieva hlavne tým, že sa neustále snaží vyvíjať a vylepšovať aplikácie ktoré sa sústredia na automatizáciu.

Tomáš Vrtík

Expandeco, CEO

Tomáš aktívne pôsobí v e-commerce od roku 2013. V roku 2014 založil Expandeco, v ktorom pomáhajú e-shopom s expanziou do zahraničia. Tomáš má na starosti obchod a strategický rozvoj firmy. Expandeco aktuálne zamestnáva približne 50 špecialistov v 6 európskych pobočkách. Medzi klientov Expandeco patria napr. Notino, Footshop, Bibloo, Astratex, 4home, Digital24, Eyerim a ďalšie medzinárodne pôsobiace eshopy.

Tony Dúbravec

Social media konzultant, podcaster, bloger

Od roku 2012 sa venuje sociálnym sieťam a content marketingu. Začínal v neziskových organizáciách a postupne v popredných slovenských reklamných agentúrach pracoval pre klientov ako Tatra banka, Tesco, Dobrý Anjel, Heineken, Budiš, Nicolaus Vodka a veľa ďalších. Je lektorom vzdelávacích projektov Digitálna univerzita a Creative Academy, kde učí, ako využívať sociálne siete zmysluplne a udržateľne. Tvorí podcasty Doba Digitálna a Tony Dúbravec podcast.