Milian Markovič

Effectix COO

Milan pracuje v spoločnosti Effectix.com už viac ako sedem rokov. Z pozície projektového špecialistu a stratéga sa prepracoval na šéfa slovenského Effectixu. Stará sa o návrh stratégií pre väčšie spoločnosti a ich realizáciu. Má znalosti v oblasti ecommerce a UX designu. Poradí ti aj s lepším výkonom reklám, budovaním silnejšej značky, SEO, PPC kampaňami a marketingovou kreativitou. 

Marek Kobulský

Marketingintelligence Co-Founder & CTO

Marek má za sebou 4 roky v Akadémii vied ČR a 7 rokov v digitálnom marketingu, kde pôsobil ako dátový analytik a následne šéf performance oddelenia. Momentálne sa ako spoluzakladateľ a CTO plne venuje Marketingintelligence.io, kde úročí svoje manažérske a data science schopnosti. Mimo pracovný život je vášnivý pianista, má externe vyštudované Konzervatórium Bratislava a zúčastňuje sa amatérskych klavírnych súťaží.

Ľubomír Šimko

Kreativ Gang Director

Kreatívec a spoluzakladateľ akčnej marketingovej agentúry Kreativ Gang. Má 12 rokov skúseností s riadením kontroverzných a originálnych kampaní, budovaním brand identít nových značiek a organizovaním veľkých eventov. Spoločnosti ako Red Bull, Slovenská sporiteľňa, Philip Morris, 4ka, Plzeňský Prazdroj, Adidas by mohli o nich rozprávať. Srdcom športovec, ktorý stojí aj za halou extrémnych športov Hangair.

Jakub Jarabica

Blueweb, CEO

Zakladateľ firmy Blueweb, ktorá vyvíja a optimalizuje e-shopy na mieru. Profesne ex-vývojár s bohatými presahmi do SEO, UX a ostatných oblastí e-commerce.

Jan Řezáč

House Of Řezáč, CEO

Jan je najznámejší český konzultant webové. Napísal knihu "Web ostrý jako břitva", založil a rozvíja designovú agentúru House of Řezáč, spolu s Jánom Kvasničkom usporiadal sériu populárnych školení Strategický webdesign. Sledujte ho na twitteri @janrezac alebo na LinkedIN.

Michal Král

Pricemania, riaditeľ cenového porovnávača Pricemania a e-commerce konzultant

Michal Král pomáha so zvyšovaním obratu a ziskovosti e-shopov už viac ako 13 rokov. Od roku 2007 prevádzkuje popredný porovnávač cien a kvality e-shopov Pricemania.sk, ktorý agreguje viac ako 800 000 produktov z ponuky vyše 9 000 e-shopov. Zároveň je zakladateľom vzdelávacieho projektu Pricemania Academy, cez ktorý prešlo viac ako 2 000 majiteľov a marketérov e-shopov, ktorí formou workshopov a konzultácií naberajú know-how od špičkových expertov z SK/CZ trhu. Michal tiež moderuje inšpiratívne rozhovory, kde predstavuje zaujímavé firmy, ľudí a nástroje z e-commerce odvetvia.

Štefan Chochláč

Bluewinston, CEO

Štefan je CEO spoločnosti BlueWinston, ktorá je najväčším Google Channel Partnerom v CEE. BlueWinston sa zameriava na automatizáciu produktových textov v rámci vyhľadávania. Okrem toho má na starosti aj ďalšie firmy, a to presnejšie ASData, Shopping in EU a Managino. Svojimi skúsenosťami v marketingu prispieva hlavne tým, že sa neustále snaží vyvíjať a vylepšovať aplikácie ktoré sa sústredia na automatizáciu.

Tomáš Vrtík

Expandeco, CEO

Tomáš aktívne pôsobí v e-commerce od roku 2013. V roku 2014 založil Expandeco, v ktorom pomáhajú e-shopom s expanziou do zahraničia. Tomáš má na starosti obchod a strategický rozvoj firmy. Expandeco aktuálne zamestnáva približne 50 špecialistov v 6 európskych pobočkách. Medzi klientov Expandeco patria napr. Notino, Footshop, Bibloo, Astratex, 4home, Digital24, Eyerim a ďalšie medzinárodne pôsobiace eshopy.

Matej Šucha

Mindworx, Managing partner

Vyštudoval prestížnu Copenhagen University v Dánsku a ETH Zurich vo Švajčiarsku, čo mu pomohlo získať medzinárodný rozhľad a dôležité kontakty v zahraničí. Matej je zakladateľom MINDWORX, jedinečnej konzultačnej spoločnosti, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonomike v oblastiach ako marketing, predaj, HR a zmena správania.