-
Záujemca o zájazd očakáva rýchlu a kompletnú informáciu
Cestovným kanceláriám pomáhajú v komunikácii systémy pre kontaktné centrá. Turistická sezóna pomaly, ale iste, štartuje, a tohtoročné leto bude… Pozrieť viac
-
Ako si získať maďarského zákazníka?
Poznanie zákazníka a jeho potrieb je základný kľúč k vášmu úspechu a dôveryhodnosti. O našom južnom susedovi možno stále hovoriť ako o krajine s… Pozrieť viac
-
Daktela: Ministerstvo zákazníckej podpory
Správna komunikácia so zákazníkmi je alfou a omegou každého úspešného e-shopu. Bez automatickej komunikačnej platformy nie je dnes možné mať prehľad… Pozrieť viac
-
Ešte lepší zákaznícky servis
Online obchod pre spotrebiteľa je v zásade ziskový biznis. Navyše, s tým, ako sa ľudia presúvajú z obchodov do digitálneho sveta, sa očakáva ďalší… Pozrieť viac
-
Budujte digitálnu pripravenosť a pozdvihnite dôležitosť dát o zákazníkoch
Odolné podniky využívajú digitálne technológie, údaje a analýzy. Práve vďaka tomu dokážu vytvárať dlhodobú hodnotu pre zákazníka pri poskytovaní… Pozrieť viac
Najväčšia e-commerce konferencia
na Slovensku.