Sledujete tržby a tešíte sa z rastu? Kvantita nie je všetko. Kritickým ukazovateľom úspešného podnikania je ziskovosť. Viete, aký je rozdiel medzi hrubou maržou a prirážkou a čo ohrozuje váš profit?
Rukami nám prešli stovky e-shopov a zistili sme, že množstvo e-shopárov si neuvedomuje rozdiel medzi tržbami a ziskom. Mylne tlačia peniaze do marketingu a neustále vstupujú na nové trhy, pričom nemajú zvedomený jeden z najdôležitejších ukazovateľov – maržu. Ak nerozumiete marži a tomu, čo všetko z nej živíte, máte problém. Pre riadenie biznisu potrebujete pochopiť, ako sa správa hrubá a čistá marža aj ako sa mení marža v rôznych kategóriách a krajinách. V e-commerce je to jednoduché. Čo nemeriate, to neriadite.
Exkluzívny obsah len pre prihlásených
Zadaj svoj e-mail a okamžite získaj prístup k článku. Navyše, prihlásením si odomkneš prístup aj k ďalšiemu exkluzívnemu e-commerce obsahu.