• 5 najlepších e-mailov pre e-shopy

    5 najlepších e-mailov pre e-shopy

    Používate e-mail? Možno hlúpa otázka, že? Lepšie by bolo sa opýtať, či vôbec poznáte niekoho, kto e-mail nepoužíva vôbec. E-mail marketing má jednu z… Pozrieť viac

  • Prečo je double opt-in dôležitý

    Prečo je double opt-in dôležitý

    Téma double opt-in je v e-mail marketingu zabehnutý pojem. Až s európskym nariadením GDPR sa do povedomia dostal omnoho viac. Spolu s ním totiž… Pozrieť viac

  • Vizitka, ktorú nikto nevyhodí

    Vizitka, ktorú nikto nevyhodí

    Vizitky sú tu s nami už päť storočí a stále sa hodia. Veľa ľudí tieto kúsky papiera stále z nejakého dôvodu používa. Vizitky sú totiž efektívnou… Pozrieť viac

  • Ako vybudovať kvalitnú databázu pre e-shop

    Ako vybudovať kvalitnú databázu pre e-shop

    Vytvorenie zdravej e-mailovej databázy je základom pre úspešný e-mail marketing. S kontaktmi vo vašej databáze si postupne tvoríte vzťah a dôveru,… Pozrieť viac

  • E-mail marketing pre e-shop

    E-mail marketing pre e-shop

    Máte úspešné online podnikanie a uvažujete nad e-mail marketingom? Výborne, robíte dobre. Je to jedna z najefektívnejších foriem online marketingu,… Pozrieť viac

  • 4 osvedčené postupy pre prieskum spokojnosti

    4 osvedčené postupy pre prieskum spokojnosti

    Spokojnosť zákazníkov je jednou z mála pák, ktoré majú malé firmy na to, aby sa odlíšili na veľmi konkurenčných trhoch. Zvyčajne vyhráva ten, s kým… Pozrieť viac

  • Grafické trendy v roku 2021

    Grafické trendy v roku 2021

    Ak ste si mysleli, že pandémia na trendy v dizajne nemala žiaden dosah, mýlite sa. Online svet počas pandémie naberá na obrátkach. E-shopy,… Pozrieť viac

  • Automatizácia v Google Ads

    Automatizácia v Google Ads

    V tejto sérii článkov o automatizácii sme riešili automatizáciu vo všeobecnosti a taktiež sme spomenuli konkrétne nástroje, ktoré vám s ňou môžu… Pozrieť viac

  • Automatizačné nástroje v oblasti marketingu

    Automatizačné nástroje v oblasti marketingu

    V tomto článku si rozoberieme konkrétne nástroje, ktoré môžu vám alebo vašej firme pomôcť automatizovať určité opakujúce sa úlohy a ušetriť tak… Pozrieť viac

  • Šetrite čas, automatizujte

    Šetrite čas, automatizujte

    Žijeme v rýchlom svete, kde sa zmeny dejú na dennej báze a úloha marketéra je vždy sa prispôsobiť danej situácii. Nie vždy to je však jednoduché,… Pozrieť viac

  • Effectix: Ministerstvo digitálneho marketingu

    Effectix: Ministerstvo digitálneho marketingu

    Zákaznícke správanie sa mení a online je kráľ. Vaši zákazníci robia svoje rozhodnutia na internete a vy pri tom musíte byť. Komunikujte s vašimi… Pozrieť viac