Prečo je double opt-in dôležitý

Prečo je double opt-in dôležitý

Téma double opt-in je v e‑mail marketingu zabehnutý pojem. Až s európskym nariadením GDPR sa do povedomia dostal omnoho viac. Spolu s ním totiž prišli upresňujúce podmienky, ako…

Vizitka, ktorú nikto nevyhodí Staršie ročníky

Vizitka, ktorú nikto nevyhodí

Vizitky sú tu s nami už päť storočí a stále sa hodia. Veľa ľudí tieto kúsky papiera stále z nejakého dôvodu používa. Vizitky sú totiž efektívnou formou priameho marketingu a…

Ako vybudovať kvalitnú databázu pre e-shop Staršie ročníky

Ako vybudovať kvalitnú databázu pre e‑shop

Vytvorenie zdravej e‑mailovej databázy je základom pre úspešný e‑mail marketing. S kontaktmi vo vašej databáze si postupne tvoríte vzťah a dôveru, hýčkate ju a…