Prečo je double opt-in dôležitý
Téma double opt-in je v e‑mail marketingu zabehnutý pojem. Až s európskym nariadením GDPR sa do povedomia dostal omnoho viac. Spolu s ním totiž prišli upresňujúce podmienky, ako…
Vizitka, ktorú nikto nevyhodí
Vizitky sú tu s nami už päť storočí a stále sa hodia. Veľa ľudí tieto kúsky papiera stále z nejakého dôvodu používa. Vizitky sú totiž efektívnou formou priameho marketingu a…
Ako vybudovať kvalitnú databázu pre e‑shop
Vytvorenie zdravej e‑mailovej databázy je základom pre úspešný e‑mail marketing. S kontaktmi vo vašej databáze si postupne tvoríte vzťah a dôveru, hýčkate ju a…
-
Ako na bezchybný sklad a rýchlu expedíciu
Ako čo najrýchlejšie odbavovať zákazky z e‑shopu a zaistiť optimálny stav zásob? Riešením je riadenie logistiky s pomocou vhodného skladového systému, ktorý zabráni chybám a…
-
Push notifikácie sú úžasné
Čo sú to push notifikácie? V podstate ide o komunikačný kanál, ktorý je zabudovaný do každého zariadenia. Push notifikácie sú automatizované správy, ktoré vám umožňujú upozorniť…
-
Rozhodujte sa na základe aktuálnych informácií
V dnešnej dobe mnoho firiem trápi neistota. Ako si na tom stojí naša firma? O koľko sa zmenili tržby a ako sa odchyľujú od plánu? Ako sa vyvíjajú mzdové náklady? Aký je objem…
-
E-mail marketing pre e‑shop
Máte úspešné online podnikanie a uvažujete nad e‑mail marketingom? Výborne, robíte dobre. Je to jedna z najefektívnejších foriem online marketingu, ktorá dokáže budovať…
-
Ako vybrať vhodné riešenie pre e‑shop
Základom úspešného fungovania e‑shopu je práca s dátami. V predchádzajúcom príspevku "Vybudujte e‑shop na pevných základoch" sme vám predstavili, ako dáta šikovne…
-
Polovica v knihách, desatina v móde. Ako ľudia nakupujú cez vyhľadávanie vo vašom segmente?
Vyhľadávanie používa v priemere pätina návštevníkov e‑shopov. Medzi segmentmi existujú dramatické rozdiely. Dôvodom je odlišný zámer zákazníka, spôsob pomenovania produktov…
-
4 osvedčené postupy pre prieskum spokojnosti
Spokojnosť zákazníkov je jednou z mála pák, ktoré majú malé firmy na to, aby sa odlíšili na veľmi konkurenčných trhoch. Zvyčajne vyhráva ten, s kým majú zákazníci najlepšiu…
-
Grafické trendy v roku 2021
Ak ste si mysleli, že pandémia na trendy v dizajne nemala žiaden dosah, mýlite sa. Online svet počas pandémie naberá na obrátkach. E-shopy, komunikačné kanály či voľnočasové…