Zo zákulisia Upterdamu: Čo stojí za identitou 7. ročníka Backstage

Zo zákulisia Upterdamu: Čo stojí za identitou 7. ročníka

V tomto ročníku konferencie sa stretávajú dynamika a hravosť. Experimentálna typografia, výrazné línie a kreslené prvky sú kľúčovými prvkami dizajnu.…

Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami Exkluzívny obsah

Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami

Budovanie komunity je kľúčom k dlhodobému úspechu. Vo videu nižšie zistíš, ako…

Exkluzívny obsah: Ako uspieť na marketplaces? Exkluzívny obsah

Exkluzívny obsah: Ako uspieť na marketplaces?

Filip Hatiar v prezentácii odhalil, ako sa na nemeckom Amazone dostali do TOP…

E-commerce prieskum 2024 Exkluzívny obsah

E-commerce prieskum 2024

Objav kľúčové dáta a trendy zo sveta slovenského e‑commerce. Pozri si…

Daktela: Ministerstvo zákazníckej podpory Staršie ročníky

Daktela: Ministerstvo zákazníckej podpory

Správna komunikácia so zákazníkmi je alfou a omegou každého úspešného e‑shopu. Bez automatickej komunikačnej platformy nie je dnes možné mať prehľad nad všetkými rozhovormi,…

Chcete mobilnú aplikáciu? Tu sú dôvody, prečo by ste sa do toho nemali púšťať Staršie ročníky

Chcete mobilnú aplikáciu? Tu sú dôvody, prečo by ste sa do toho nemali púšťať

Tiež si myslíte, že jednoducho vyviniete vlastnú mobilnú aplikáciu a oslovíte veľké množstvo užívateľov, zarobíte kopu peňazí a preslávite sa? No, dnes by som teda skúsil rozobrať…

Automatizačné nástroje v oblasti marketingu Staršie ročníky

Automatizačné nástroje v oblasti marketingu

V tomto článku si rozoberieme konkrétne nástroje, ktoré môžu vám alebo vašej firme pomôcť automatizovať určité opakujúce sa úlohy a ušetriť tak množstvo času a financií.

Šetrite čas, automatizujte Staršie ročníky

Šetrite čas, automatizujte

Žijeme v rýchlom svete, kde sa zmeny dejú na dennej báze a úloha marketéra je vždy sa prispôsobiť danej situácii. Nie vždy to je však jednoduché, pokiaľ máte nekonečné množstvo…

Ešte lepší zákaznícky servis Staršie ročníky

Ešte lepší zákaznícky servis

Online obchod pre spotrebiteľa je v zásade ziskový biznis. Navyše, s tým, ako sa ľudia presúvajú z obchodov do digitálneho sveta, sa očakáva ďalší rast. Prečo? Je to pohodlné –…

10 tipov od Luigi’s Boxu ako zvládnuť Black Friday počas pandémie Staršie ročníky

10 tipov od Luigi’s Boxu ako zvládnuť Black Friday počas pandémie

Pandémia spôsobila, že oveľa viac ľudí dnes nakupuje online, preto je dôležité dôkladne sa pripraviť na Black Friday. Myslieť treba najmä na plánovanie – premyslieť si…

Ukážte sa na uzamknutej obrazovke svojich obyvateľov Staršie ročníky

Ukážte sa na uzamknutej obrazovke svojich obyvateľov

Ľudia dnes trávia na mobilných telefónoch viac času ako na akomkoľvek inom zariadení. Mobilné telefóny nám umožňujú zostať v kontakte, nakupovať alebo byť v obraze. Koronavírusová…

Nakupovanie je zábava. S mobilnou peňaženkou ešte väčšia. Staršie ročníky

Nakupovanie je zábava. S mobilnou peňaženkou ešte väčšia.

Nakupovanie je zábava. Počas manévrovania touto neistou dobou by ste sa mali snažiť na tom nič nemeniť. Všetci milujeme zmysluplné kupóny a výhody alebo zákaznícku kartu, ktorá…