Zo zákulisia Upterdamu: Čo stojí za identitou 7. ročníka Backstage

Zo zákulisia Upterdamu: Čo stojí za identitou 7. ročníka

V tomto ročníku konferencie sa stretávajú dynamika a hravosť. Experimentálna typografia, výrazné línie a kreslené prvky sú kľúčovými prvkami dizajnu.…

Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami Exkluzívny obsah

Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami

Budovanie komunity je kľúčom k dlhodobému úspechu. Vo videu nižšie zistíš, ako…

Exkluzívny obsah: Ako uspieť na marketplaces? Exkluzívny obsah

Exkluzívny obsah: Ako uspieť na marketplaces?

Filip Hatiar v prezentácii odhalil, ako sa na nemeckom Amazone dostali do TOP…

E-commerce prieskum 2024 Exkluzívny obsah

E-commerce prieskum 2024

Objav kľúčové dáta a trendy zo sveta slovenského e‑commerce. Pozri si…

Ako na bezchybný sklad a rýchlu expedíciu Staršie ročníky

Ako na bezchybný sklad a rýchlu expedíciu

Ako čo najrýchlejšie odbavovať zákazky z e‑shopu a zaistiť optimálny stav zásob? Riešením je riadenie logistiky s pomocou vhodného skladového systému, ktorý zabráni chybám a…

Push notifikácie sú úžasné Staršie ročníky

Push notifikácie sú úžasné

Čo sú to push notifikácie? V podstate ide o komunikačný kanál, ktorý je zabudovaný do každého zariadenia. Push notifikácie sú automatizované správy, ktoré vám umožňujú upozorniť…

Rozhodujte sa na základe aktuálnych informácií Staršie ročníky

Rozhodujte sa na základe aktuálnych informácií

V dnešnej dobe mnoho firiem trápi neistota. Ako si na tom stojí naša firma? O koľko sa zmenili tržby a ako sa odchyľujú od plánu? Ako sa vyvíjajú mzdové náklady? Aký je objem…

E-mail marketing pre e-shop Staršie ročníky

E-mail marketing pre e‑shop

Máte úspešné online podnikanie a uvažujete nad e‑mail marketingom? Výborne, robíte dobre. Je to jedna z najefektívnejších foriem online marketingu, ktorá dokáže budovať…

Ako vybrať vhodné riešenie pre e-shop Staršie ročníky

Ako vybrať vhodné riešenie pre e‑shop

Základom úspešného fungovania e‑shopu je práca s dátami. V predchádzajúcom príspevku "Vybudujte e‑shop na pevných základoch" sme vám predstavili, ako dáta šikovne…

Polovica v knihách, desatina v móde. Ako ľudia nakupujú cez vyhľadávanie vo vašom segmente? Staršie ročníky

Polovica v knihách, desatina v móde. Ako ľudia nakupujú cez vyhľadávanie vo vašom segmente?

Vyhľadávanie používa v priemere pätina návštevníkov e‑shopov. Medzi segmentmi existujú dramatické rozdiely. Dôvodom je odlišný zámer zákazníka, spôsob pomenovania produktov…

4 osvedčené postupy pre prieskum spokojnosti Staršie ročníky

4 osvedčené postupy pre prieskum spokojnosti

Spokojnosť zákazníkov je jednou z mála pák, ktoré majú malé firmy na to, aby sa odlíšili na veľmi konkurenčných trhoch. Zvyčajne vyhráva ten, s kým majú zákazníci najlepšiu…

Grafické trendy v roku 2021 Staršie ročníky

Grafické trendy v roku 2021

Ak ste si mysleli, že pandémia na trendy v dizajne nemala žiaden dosah, mýlite sa. Online svet počas pandémie naberá na obrátkach. E-shopy, komunikačné kanály či voľnočasové…