Zo zákulisia Upterdamu: Čo stojí za identitou 7. ročníka
V tomto ročníku konferencie sa stretávajú dynamika a hravosť. Experimentálna typografia, výrazné línie a kreslené prvky sú kľúčovými prvkami dizajnu.…
Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami
Budovanie komunity je kľúčom k dlhodobému úspechu. Vo videu nižšie zistíš, ako…
Exkluzívny obsah: Ako uspieť na marketplaces?
Filip Hatiar v prezentácii odhalil, ako sa na nemeckom Amazone dostali do TOP…
E-commerce prieskum 2024
Objav kľúčové dáta a trendy zo sveta slovenského e‑commerce. Pozri si…
Ako na bezchybný sklad a rýchlu expedíciu
Ako čo najrýchlejšie odbavovať zákazky z e‑shopu a zaistiť optimálny stav zásob? Riešením je riadenie logistiky s pomocou vhodného skladového systému, ktorý zabráni chybám a…
Push notifikácie sú úžasné
Čo sú to push notifikácie? V podstate ide o komunikačný kanál, ktorý je zabudovaný do každého zariadenia. Push notifikácie sú automatizované správy, ktoré vám umožňujú upozorniť…
Rozhodujte sa na základe aktuálnych informácií
V dnešnej dobe mnoho firiem trápi neistota. Ako si na tom stojí naša firma? O koľko sa zmenili tržby a ako sa odchyľujú od plánu? Ako sa vyvíjajú mzdové náklady? Aký je objem…
E-mail marketing pre e‑shop
Máte úspešné online podnikanie a uvažujete nad e‑mail marketingom? Výborne, robíte dobre. Je to jedna z najefektívnejších foriem online marketingu, ktorá dokáže budovať…
Ako vybrať vhodné riešenie pre e‑shop
Základom úspešného fungovania e‑shopu je práca s dátami. V predchádzajúcom príspevku "Vybudujte e‑shop na pevných základoch" sme vám predstavili, ako dáta šikovne…
Polovica v knihách, desatina v móde. Ako ľudia nakupujú cez vyhľadávanie vo vašom segmente?
Vyhľadávanie používa v priemere pätina návštevníkov e‑shopov. Medzi segmentmi existujú dramatické rozdiely. Dôvodom je odlišný zámer zákazníka, spôsob pomenovania produktov…
4 osvedčené postupy pre prieskum spokojnosti
Spokojnosť zákazníkov je jednou z mála pák, ktoré majú malé firmy na to, aby sa odlíšili na veľmi konkurenčných trhoch. Zvyčajne vyhráva ten, s kým majú zákazníci najlepšiu…
Grafické trendy v roku 2021
Ak ste si mysleli, že pandémia na trendy v dizajne nemala žiaden dosah, mýlite sa. Online svet počas pandémie naberá na obrátkach. E-shopy, komunikačné kanály či voľnočasové…