Zo zákulisia Upterdamu: Čo stojí za identitou 7. ročníka Backstage

Zo zákulisia Upterdamu: Čo stojí za identitou 7. ročníka

V tomto ročníku konferencie sa stretávajú dynamika a hravosť. Experimentálna typografia, výrazné línie a kreslené prvky sú kľúčovými prvkami dizajnu.…

Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami Exkluzívny obsah

Exkluzívny obsah: Budovanie komunity a práca so zákazníckymi dátami

Budovanie komunity je kľúčom k dlhodobému úspechu. Vo videu nižšie zistíš, ako…

Exkluzívny obsah: Ako uspieť na marketplaces? Exkluzívny obsah

Exkluzívny obsah: Ako uspieť na marketplaces?

Filip Hatiar v prezentácii odhalil, ako sa na nemeckom Amazone dostali do TOP…

E-commerce prieskum 2024 Exkluzívny obsah

E-commerce prieskum 2024

Objav kľúčové dáta a trendy zo sveta slovenského e‑commerce. Pozri si…

10 tipov pre angažovanosť kontaktov v e-mail marketingu Staršie ročníky

10 tipov pre angažovanosť kontaktov v e‑mail marketingu

V dnešnom článku sa ponoríme do témy angažovanosti kontaktov v e‑mail marketingu. Inými slovami aké tipy, triky a nástroje môžete použiť, aby ste podporili vaše kontakty z…

Šperkujte si svoje riešenie v e-commerce. S ostatným vám pomôže ERP Staršie ročníky

Šperkujte si svoje riešenie v e‑commerce. S ostatným vám pomôže ERP

Zverte faktúry, skladové pohyby alebo účtovníctvo kvalitnému ERPu a plne sa venujte svojej unikátnej aplikácii v e‑commerce.

5 najlepších e-mailov pre e-shopy Staršie ročníky

5 najlepších e‑mailov pre e‑shopy

Používate e‑mail? Možno hlúpa otázka, že? Lepšie by bolo sa opýtať, či vôbec poznáte niekoho, kto e‑mail nepoužíva vôbec. E-mail marketing má jednu z najlepších…

Záujemca o zájazd očakáva rýchlu a kompletnú informáciu Staršie ročníky

Záujemca o zájazd očakáva rýchlu a kompletnú informáciu

Cestovným kanceláriám pomáhajú v komunikácii systémy pre kontaktné centrá. Turistická sezóna pomaly, ale iste, štartuje, a tohtoročné leto bude špecifické tým, že po…

Držte skladové zásoby pod kontrolou Staršie ročníky

Držte skladové zásoby pod kontrolou

Zbavte sa ležiakov, majte vždy k dispozícii žiadaný tovar a vybavte každú objednávku obratom. Bez chýb, hľadania, čakania a zbytočného papierovania. Komplexné riadenie nákupu v …

Prečo je double opt-in dôležitý Staršie ročníky

Prečo je double opt-in dôležitý

Téma double opt-in je v e‑mail marketingu zabehnutý pojem. Až s európskym nariadením GDPR sa do povedomia dostal omnoho viac. Spolu s ním totiž prišli upresňujúce podmienky,…

Vizitka, ktorú nikto nevyhodí Staršie ročníky

Vizitka, ktorú nikto nevyhodí

Vizitky sú tu s nami už päť storočí a stále sa hodia. Veľa ľudí tieto kúsky papiera stále z nejakého dôvodu používa. Vizitky sú totiž efektívnou formou priameho marketingu a…

Ako vybudovať kvalitnú databázu pre e-shop Staršie ročníky

Ako vybudovať kvalitnú databázu pre e‑shop

Vytvorenie zdravej e‑mailovej databázy je základom pre úspešný e‑mail marketing. S kontaktmi vo vašej databáze si postupne tvoríte vzťah a dôveru, hýčkate ju a…