Upterdam 2019
RECENZIE
Program
- Budúcnosť nakupovania, akú ste ešte nevideli (Jorij Abraham, Managing Director, E‑commerce Foundation)
- Digitálna psychológia - ako je možné ovplyvniť správanie zákazníkov prostredníctvom online platforiem elektronického obchodu (Matej Šucha, Managing Partner, Mindworx)
- Koniec hesiel: Dvojstupňové overenie a biometria prichádzajú počas roku 2019 (Lukáš Hanžl, Digital Delivery Senior Manager, VISA)
- Panelová diskusia - Zástupcovia asociácie e‑shopov (Moderátor: Sajfa)
Marcel Majsan , E‑commerce Consultant, President, eCommerce HrvatskaJorij Abraham , Managing Director, Ecommerce FoundationPatrycja Sass-Staniszewska , President, Chamber of Digital Economy in PolandAlexey Dukhanin , Chief Expert, Trade Representation of Russia in SlovakiaArthur Radulescu , Founder and CEO Shopmania.biz, Shopmania.roBarna Czvikovszky , Sales Director csomagkuldo.hu
- Medzinárodný e‑commerce: 21st century spice trade (Soňa Krajčíková, Direct Sales Manager, DHL)
- Revolučné zmeny v oblasti daní pre e‑shopy od 2021, začnite sa na ne pripravovať už teraz! (Daniel Martíny, Tax Manager & Peter Schmidt, Tax Advisor, VGD Slovakia)
- Panelová diskusia - Venture investori (Moderátor: Andrej Petrus)
- Michal Nešpor, Partner Crowdberry
- Martin Bodocký, General Partner, Nation1
- Dušan Zábrodský, Investment Partner, Rockaway Capital
- Nový pohľad na branding pre 2020 (Michal Pastier, Creative Director, Zaraguza, GoBigname, Exponea)
- Ako môže sociálny vplyv naštartovať tvoj e‑commerce biznis a predaj? (Amr Mashaly, Co-Founder Impact Tours, CEO & Founder Limosa)
eCommerce Conference 2018 - Run to the Future
Program
- 1. deň konferencie:
- Ako vybudovať brand cez sociálne siete (Matej Sajfa Cifra, moderátor, vloger)
- Smart content: Trendy v obsahu na sociálnych sieťach (Marek Didák, Creative Director & Co-Founder, Hype)
- Tradícia vs. Inovácia v módnom svete (Zora Roth, Marketing Manager, ZOOT)
- Ako urobiť úspešný e‑commerce projekt (Tomáš Čupr, Entrepreneur, Zakladateľ Slevomat.cz a DameJidlo.cz, Investor a CEO v Rohlik.cz, investor v Twisto.cz, partner v ENERNe)
- Aj doručenie zásielky môže byť v e‑commerce zážitok (Přemysl Ostárek, Transport Manager, Notino)
- Predajňa budúcnosti a spôsob ako si udržať spokojného zákazníka (Jan Klička, Riaditeľ logistiky, Alza)
- Nástroje e‑commerce 2.0 (Ján Cifra, CEO, Websupport)
- 25 zlepšení nákupného košíka (Martin Krupa, Co-founder, Ui42)
- Potreby B2B klientov a ich špecifiká (Peter Legény, E‑commerce konzultant, RIEŠENIA.com)
- Ako na úspešný email marketing vďaka poznatkom behaviorálnej ekonómie? (Oliver Jakubík, Business Skills & HR Marketing Consultant, Mebrand)
- Kde začína a kde končí bezpečnosť podľa GDPR (a čo si o tom myslia hackeri) (Martin Leskovjan, Country Manager (CZ), Citadelo)
- Visa Online Payments Solutions (Josef Kunčar, Senior Product and Business Development Manager, VISA Europe)
- Všetko o certifikácii vašich e‑shopov(Jozef Dvorský, Výkonný riaditeľ, SAEC)
- 2. deň konferencie:
- 1. Panelová diskusia - GDPR a bezpečnosť (Martin Leskovjan, Country Manager (CZ), Citadelo, Jozef Dvorský, Výkonný riaditeľ, SAEC, Jozef Lukajka, Právnik - advokátsky koncipient, Advokátska kancelária BÁNOS)
- 2. Panelová diskusia - Analýza webu (Barbora Sojáková, UX/UI Designer, Ui42, Peter Legény, E‑commerce konzultant, RIEŠENIA.com, Michal Král, CEO, Pricemenia)
- 3. Panelová diskusia - Expanzia do zahraničia (Petr Sochora, CEO, Zásielkovňa, Tomáš Vrtík, CEO, Expandeco, Roman Fordinál, CEO, Comsultia)
eCommerce Conference 2017 - Naštartujte svoj e‑commerce biznis - riešenia šité na mieru
Slavomír Jurko
MODERáTORProgram
- 1. deň konferencie:
- Otvorenie konferencie a predstavenie asociácie SAEC. Všetko o certifikácii vašich e‑shopov. Jozef Dvorský, Výkonný riaditeľ, SAEC
- Nastavenia e‑shopu pre váš raketový štart
- Potrebná zmes úspechu na úvod (Alexander Botev, Strategy/Project Director, Netsuccess)
- Ako vám kvalitná analytika prinesie zvýšenie príjmov? (Andrej Sebestyén, Špecialista na analytiku, Basta digital)
- E‑commerce riešenia a prístupy, ktoré vám prinesú viac peňazí (Peter Jakuš, Produktový manažér BUXUS & ANALYTICS LEAD, Ui42)
- Ako sa odlíšiť v záplave internetových obchodov (Michal Král, CEO, Pricemania)
- Chopte sa príležitosti a expandujte! Doručenie tovaru? Žiaden problém
- Logistika – srdce e‑shopu (Peter Horník, Managing partner, FHB Group)
- Expanzia do zahraničia (Alexander Jančo, Obchodný riaditeľ, Zásielkovňa)
- Moje platby pod kontrolou
- Visa Online Payments Solutions (Josef Kunčar, Senior Product and Business Development Manager, Visa Europe)
- 2. deň konferencie:
- Ako zvýšiť obrat x-násobne za 1 rok
- Ako môžete zarábať cez organiku viac? (Daniel Duriš, Hlavný konzultant, Basta digital)
- Ako dosiahnuť 51% nárast online objednávok aj mimo sezóny a splniť stanovené ciele o 7 mesiacov skôr (case study)
- Ako to vyzerá, keď online stratégia nespĺňa očakávania, a ako takúto situáciu riešiť (case study) Katarína Molnárová, CEO, ONLINE TORO
- GymBeam case study - from zero to hero (Marián Zeleniak, Ecommerce strategy ,Ui42 digital, Pavol Adamčák, CEO, Ui42 digital)
- Viem, čo máte na vašom webe chybne bez toho, aby som ho videl, alebo TOP 10 chorôb webov (Ivan Jašek, Šéf oddelenia obsahu, In creative)
- Nezabudli ste na bezpečnosť?
- ,,Zdrvujúci hackerský útok!´´ Takáto titulná strana novín dnes nie je téma zo sci-fi filmu, ale nepríjemná realita. (Tomáš Zaťko, CEO, Citadelo)
- Špecifiká poistenia malých zásielok a poistenie kybernetických rizík ako spôsob ochrany spoločnosti pred negatívnymi vplyvmi podnikania (Zuzana Bednarzová, poisťovací maklér senior, SATUM)
- Cesta zákazníka k nákupu
- Ako zarába UX e‑shopom (Michal Mervart, UX Designer a konzultant)
- 10 najčastejších UX chýb (Katarína Tallová, Sales a UX manager, Ui42)
- Rozhodovanie a náš mozog – „behind the scene“ (Peter Minárik, Executive partner, COMM - PASS)
- Ako to robia úspešní
- Neviditeľná tvár eshopu – webhosting (Michal Turčan, CCO, Webglobe – Yegon)
- Trendy, inovácie a princípy v e‑commerce (Andrea Slaná, Country manager SR, Alza.sk)
- Ako zvýšiť obrat x-násobne za 1 rok
- 3. deň konferencie:
- Úspešný a fungujúci e‑shop musí byť schopný vystaviť správne faktúry. V čom robia developeri najčastejšie chyby?
- Najčastejšie a najväčšie fakturačné pochybenia e‑shopov (Martin Tužinský, Daňový poradca, ProFuturion accounting)
- Výkazy DPH - čo robiť, keď zákazník nepreberie alebo zruší objednávku a ako postupovať pri strate tovaru kuriérom (Vladimír Ozimý, Daňový poradca, Poradca podnikateľa)
- Vyhnite sa pochybeniam! Zákony a pravidlá, ktoré musíte poznať
- E‑commerce – právny základ (práva a povinnosti predajcov, všeobecné obchodné podmienky v e‑commerce praxi, ochrana osobných údajov a sankcie za porušenie predpisov) Róbert Bános, Advokát, Advokátska kancelária BÁNOS, Peter Lukajka, Právnik - advokátsky koncipient, Advokátska kancelária BÁNOS
- Elektronický obchod – kontrolná činnosť SOI (predstavenie legislatívy, zistenia SOI z vykonaných kontrol, podnety spotrebiteľov) Jana Dlhopolčeková, Vedúca odboru ochrany spotrebiteľa ÚI SOI, Slovenská obchodná inšpekcia
- Ako propagovať svoje podnikanie? Určite aj eticky. Pretože etika je súčasťou reklamného bontónu. (Eva Rajčáková, Executive director, Rada pre reklamu)
- Čo všetko vás môže zaskočiť pri predaji služieb/tovaru a expanzii na trhy okolitých štátov?
- Riešenia osobitých prípadov pri e‑shopovom predaji (Martin Tužinský, Daňový poradca, ProFuturion accounting)
- Povinnosti pri zásielkovom predaji tovaru a mieste dodania tovaru v jednotlivých krajinách (Vladimír Ozimý, Daňový poradca, Poradca podnikateľa)
- Vybrané špecialitky na záver, ktoré sa vám oplatí poznať
- Všetko o vernostných programoch, zľavových portáloch a systéme ERP (Martin Tužinský, Daňový poradca, ProFuturion accounting)
- Od domény až po e‑shop – špecifiká tzv. krabicového a štandardizovaného softvéru (Vladimír Ozimý, Daňový poradca, Poradca podnikateľa)
- Úspešný a fungujúci e‑shop musí byť schopný vystaviť správne faktúry. V čom robia developeri najčastejšie chyby?